До повноважень центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері карантину рослин, належать:
{Абзац другий частини першої статті 7 виключено на підставі Закону № 5462-VI від 16.10.2012 }
вивчення видового складу, біології та екології регульованих шкідливих організмів, розробка прогнозу їх поширення з метою запобігання занесенню та/або поширенню;
розробка проектів нормативно-правових актів у сфері карантину рослин;
ведення баз даних та інформування громадськості та заінтересованих партнерів про виявлення, наявність, поширення, локалізацію та за необхідності ліквідацію регульованих шкідливих організмів;
перевірка наявності документального підтвердження центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері охорони прав на сорти рослин, про ввезення дослідних зразків сортів для цілей експертизи заявки;
{Частину першу статті 7 доповнено новим абзацом згідно із Законом № 2530-VIII від 06.09.2018 }
перевірка наявності підтвердження центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного нагляду (контролю) у сфері насінництва та розсадництва, про ввезення зразків насіння і садивного матеріалу для селекційних, дослідних робіт і експонування;
{Частину першу статті 7 доповнено новим абзацом згідно із Законом № 2530-VIII від 06.09.2018 }
проведення інспектування та фітосанітарної експертизи (аналізів) об’єктів регулювання у випадках, встановлених цим Законом;
{Абзац частини першої статті 7 із змінами, внесеними згідно із Законом № 2501-VIII від 10.07.2018 }
здійснення державного контролю за виконанням фітосанітарних заходів;
{Абзац частини першої статті 7 виключено на підставі Закону № 867-VIII від 08.12.2015 }
здійснення координації моніторингу, виявлення та ідентифікації регульованих шкідливих організмів в Україні;
підготовка переліку регульованих шкідливих організмів;
підготовка переліку об’єктів регулювання;
здійснення контролю за використанням біологічних контрольних організмів;
підготовка подання до Кабінету Міністрів України про запровадження або скасування карантинного режиму;
{Абзац частини першої статті 7 із змінами, внесеними згідно із Законом № 5462-VI від 16.10.2012 }
проведення науково-дослідних робіт у сфері карантину рослин;
контроль за проведенням фумігації особами об’єктів регулювання, які переміщуються через державний кордон України та/або кордони карантинних зон;
{Абзац частини першої статті 7 виключено на підставі Закону № 5462-VI від 16.10.2012 }
представництво України у міжнародних організаціях відповідно до встановленого законом порядку;
проведення спеціальних досліджень спільно з національними організаціями з карантину та захисту рослин інших країн щодо оцінки відповідності (невідповідності) об’єктів регулювання фітосанітарним правилам;
надання повідомлень заінтересованим партнерам про фітосанітарні заборони чи обмеження, а також інформування в порядку інформаційної взаємодії центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну митну політику, про наявність діючих заборон для імпорту в Україну об’єктів регулювання із зазначенням конкретних країн-експортерів або зон країн походження, з яких заборонено імпорт об’єктів регулювання та/або щодо яких заборонено імпорт об’єктів регулювання, які надходять з цих територій, а також розміщення на офіційному веб-сайті інформації про заборону імпорту об’єктів регулювання в розрізі країн, зон походження, строків та підстав протягом трьох днів з дня прийняття рішення про таку заборону;
{Абзац частини першої статті 7 в редакції Закону № 867-VIII від 08.12.2015 ; із змінами, внесеними згідно із Законом № 440-IX від 14.01.2020 }
встановлення спеціально визначеного відсотка вантажів, які підлягають вибірковому фітосанітарному прикордонному контролю на основі проведення аналізу ризиків відповідно до вимог статті 17 цього Закону;
{Абзац статті 7 із змінами, внесеними згідно із Законом № 617-VIII від 15.07.2015 }
забезпечення ведення реєстрів, передбачених цим Законом;
{Абзац частини першої статті 7 в редакції Закону № 2501-VIII від 10.07.2018 }
надання відповідей на запити стосовно фітосанітарних заходів;
публікація у вільному доступі на своїй офіційній інтернет-сторінці інформації про розроблені та/або переглянуті фітосанітарні заходи та фітосанітарні заходи країн призначення, результатів аналізу ризику, рішень про запровадження або скасування карантинного режиму, у тому числі переліку територій, на яких запроваджено карантинний режим, а також переліку регульованих шкідливих організмів, переліків шкідливих організмів А1 та А2 Європейської та Середземноморської організації захисту рослин, протягом одного робочого дня з дня отримання такої інформації, якщо інше не передбачено цим Законом;
{Статтю 7 доповнено абзацом згідно із Законом № 617-VIII від 15.07.2015 }
звернення до Національного органу України з акредитації з письмовим вмотивованим клопотанням щодо розгляду питання про тимчасове зупинення дії або скасування атестата про акредитацію фітосанітарної лабораторії та притягнення її посадових осіб до відповідальності за порушення вимог законодавства про карантин рослин;
{Частину першу статті 7 доповнено абзацом згідно із Законом № 2501-VIII від 10.07.2018 }
розміщення на офіційному веб-сайті переліків фітосанітарних лабораторій та арбітражних фітосанітарних лабораторій;
{Частину першу статті 7 доповнено абзацом згідно із Законом № 2501-VIII від 10.07.2018 }
уповноваження та позбавлення уповноваження лабораторій на проведення фітосанітарної експертизи (аналізів), проведення огляду в частині відбору зразків;
{Частину першу статті 7 доповнено абзацом згідно із Законом № 2501-VIII від 10.07.2018 }
включення та виключення з Реєстру уповноважених фітосанітарних лабораторій;
{Частину першу статті 7 доповнено абзацом згідно із Законом № 2501-VIII від 10.07.2018 }
контроль за проведенням огляду в частині відбору зразків та вибірковий контроль за проведенням фітосанітарної експертизи (аналізів);
{Частину першу статті 7 доповнено абзацом згідно із Законом № 2501-VIII від 10.07.2018 }
уповноваження та позбавлення уповноваження державних фітосанітарних лабораторій на проведення повторної фітосанітарної (арбітражної) експертизи (аналізів);
{Частину першу статті 7 доповнено абзацом згідно із Законом № 2501-VIII від 10.07.2018 }
обов’язкове повідомлення про нотифікацію осіб, які експортували вантаж з об’єктами регулювання, та фітосанітарну лабораторію, що видала висновок фітосанітарної експертизи (аналізів), на підставі якого було видано фітосанітарний сертифікат (фітосанітарний сертифікат на реекспорт), щодо якого було отримано нотифікацію;
{Частину першу статті 7 доповнено абзацом згідно із Законом № 2501-VIII від 10.07.2018 }
здійснення інших повноважень, передбачених цим Законом.
{Частину першу статті 7 доповнено абзацом згідно із Законом № 2501-VIII від 10.07.2018 }
{Частину другу статті 7 виключено на підставі Закону № 222-VIII від 02.03.2015 }
Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері карантину рослин, для виконання своїх повноважень взаємодіє із центральними органами виконавчої влади, Радою міністрів Автономної Республіки Крим та місцевими державними адміністраціями.
Protocol.ua обладает авторскими правами на информацию, размещенную на веб - страницах данного ресурса, если не указано иное. Под информацией понимаются тексты, комментарии, статьи, фотоизображения, рисунки, ящик-шота, сканы, видео, аудио, другие материалы. При использовании материалов, размещенных на веб - страницах «Протокол» наличие гиперссылки открытого для индексации поисковыми системами на protocol.ua обязательна. Под использованием понимается копирования, адаптация, рерайтинг, модификация и тому подобное.
Полный текстПриймаємо до оплати
Copyright © 2014-2024 «Протокол». Все права защищены.