26.08.2020    Просмотров:  937
Присоединяйтесь к нам в социальных сетях: telegram viber youtube

На заводі "Антонов" зібрали перший серійний "Ан-178" без деталей РФ

На заводі "Антонов" зібрали перший серійний "Ан-178" без деталей РФ - c929ce548f6d16e48845ccd1b1aa23e3_5f46c4bc9cd4c.jpg

Державне підприємство "Антонов" закінчило стапельну збірку літака "Ан-178".

Його замовив уряд Перу для своєї національної поліції. Відповідно до планів, український залізний птах повністю без російської комплектації вилетить до Південної Америки наступного року, повідомляє ТСН.

Це перший серійний "Ан-178". Він міг з'явитися і раніше, погоджуються на держпідприємстві, але конструкторам довелося заново переналаштовувати сотні вузлів та агрегатів під західну електроніку та авіоніку.

ТАБЛОЇД: Президент Зеленський хоче створити державну авіакомпанію з українськими літаками

"Перший серійний літак буде складатися за відсутності російських компонентів, це дійсно правда. Нас, ДП "Антонов", звинувачували, що кілька років у нас не випускалися серійні літаки і вони не викочувалися з цього цеху. Об'єктивні причини. Багато часу зайняло імпортозаміщення", – повідомив президент ДП "Антонов" Олександр Лось.

Уже готовий фюзеляж, пристиковані крила та хвіст. Тепер ще залишилося протягти кілька сотень кілометрів проводів і буде електрика. Це фактично перша серійна машина, яку майстри збирають без паперових креслень.

Нині у цеху стоять одразу два "Ан-178". Поряд із першим серійним – переобладнують і перший експериментальний. Один будують, з іншого знімають старе, російське обладнання.

ТАБЛОЇД: Чи відродить Boeing "Антонова", або Заокеанська надія українського авіапрому

Літаком "Ан-178" цікавляться у багатьох країнах світу, наприклад у Туреччині, переконує президент ДП "Антонов" Олександр Лось. Хочуть нову машину і українські силовики. 13 літаків готове замовити Міністерство внутрішніх справ і 15 Міністерство оборони України. Як повідомили на ДП "Антонов", головне, попри карантин, не вибитися з термінів.

Стапельна збірка завершена, фахівцям "Антонова" ще треба встановити авіоніку, електроніку, гідравліку і пофарбувати машину. Після цього вона відправиться до Перу. Літак зможе відпрацювати років 50. "Антонівські" машини серед своїх авіаційних колег відомі "довгожителі".

ТАБЛОЇД: Американці вирішили інвестувати $ 150 млн у виробництво українських Ан-74

937
Просмотров
0
Комментариев
Оставьте Ваш комментарий:

Пожалуйста, авторизуйтесь или зарегистрируйтесь для добавления комментария.


Популярные судебные решения
ЕСПЧ
Название события
Загрузка основного изображения
Выбрать изображение
Текст описание события:
0