Главная Блог ... Консультации от юристов Медіація в медицині: переваги та алгоритм взаємодії Медіація в медицині: переваги та алгоритм взаємоді...

Медіація в медицині: переваги та алгоритм взаємодії

Отключить рекламу
 - 11560d3f102da10a483cb441898e9cd4.png

Лікувати потрібно не тільки здоров'я, але й конфлікти!

Медицина – це сфера, де людські стосунки відіграють не меншу роль, ніж знання та досвід, а медичні заклади це складні системи, які щодня обслуговують десятки чи навіть сотні пацієнтів та взаємодіють з їхніми родинами. Окрім пацієнтів, в медичній сфері відбувається взаємодія з іншими сторонами, асистансами, страховими компаніями, зовнішніми спеціалістами, постачальниками робіт і послуг тощо.

Користуйтеся консультацією: Медіація в контексті вирішення спорів

Медіація - це позасудова, конфіденційна та добровільна процедура вирішення спорів чи конфліктів між сторонами за допомогою незалежного медіатора. Вона допомагає сторонам знайти рішення, яке буде для них прийнятним та виконаним в майбутньому.

Залучення до медіації можливе у багатьох випадках, наприклад:

- незадоволеність пацієнта якістю медичної допомоги;
- помилки в медичній практиці;
- фінансові спори;
- етичні дилеми;
- непорозуміння між пацієнтом та медперсоналом.

Медіація має важливі переваги як для медичних закладів, так і для пацієнтів, що можуть бути важливими під час врегулювання конфліктів та непорозумінь у медичній сфері.

Користуйтеся консультацією: Пацієнт має право: Що треба знати про право на медичну таємницю

Переваги медіації для пацієнтів:

- справедливе відшкодування шкоди у разі лікарських помилок;
- збереження доступу до якісної медичної допомоги;
- продовження співпраці з медичним закладом;
- збереження конфіденційності у різного роду непорозуміннях.

Користуйтеся консультацією: Сімейні спори, медіація як альтернатива судовому провадженню

Переваги медіації для медичних закладів:

- швидке та економне вирішення конфліктів та непорозумінь;
- збереження конфіденційності розв'язання проблем;
- підтримка позитивної атмосфери в медичному колективі;
- відсутність репутаційних втрат.

Пользуйтесь консультацией: Существует ли в реальности ответственность медицинских работников

Алгоритм звернення до медіації в медичній сфері може виглядати наступним чином:

1) Визначення проблеми: Спочатку необхідно визначити проблему чи конфлікт, з яким стикається одна зі сторін - пацієнт, медичний заклад чи інші зацікавлені особи.

2) Оцінка ситуації: З'ясування, чи ситуація потребує втручання медіатора, чи можливо розв'язувати проблему без його участі.

3) Пошук медіатора та звернення за консультацією: Якщо вирішено скористатися медіацією, необхідно знайти незалежного та кваліфікованого медіатора.

4) Контакт з медіатором: Звернення до обраного медіатора для узгодження умов та початку процесу медіації. Це може бути як телефонний дзвінок, так і направлення електронного листа. Якщо до медіатора звернулася лише одна сторона, медіатор здійснює залучення до медіації іншої сторони.

5) Підготовка до медіації: Підготовка всіх сторін до зустрічі з медіатором, включаючи збір необхідної документації, інформації та визначення своїх позицій.

6) Проведення медіації: Зустрічі з медіатором для обговорення проблеми, виявлення інтересів сторін та пошук взаємовигідного рішення.

7) Прийняття рішення: Якщо сторони досягли згоди, можуть як письмово, так і усно укласти угоду про вирішення конфлікту та прийняття відповідних заходів.

8) Виконання угоди: Реалізація узгоджених заходів та вирішення конфлікту відповідно до досягнутих домовленостей.

Медіація є потужним інструментом у вирішенні конфліктів у медицині. Зверніться до медіатора, щоб отримати більше інформації про те, як вона може допомогти вам у вирішенні конфлікту.

Автор консультації:  Варивода Маркіян ADI BEZSUDU

  • 358

    Просмотров

  • 0

    Коментарии

  • 358

    Просмотров

  • 0

    Коментарии


  • Поблагодарить Отключить рекламу

    Оставьте Ваш комментарий:

    Добавить

    Другие наши сервисы:

    • Бесплатная консультация

      Получите быстрый ответ на юридический вопрос в нашем мессенджере , который поможет Вам сориентироваться в дальнейших действиях

    • ВИДЕОЗВОНОК ЮРИСТУ

      Вы видите своего юриста и консультируетесь с ним через экран, чтобы получить услугу, Вам не нужно идти к юристу в офис

    • ОБЪЯВИТЕ СОБСТВЕННЫЙ ТЕНДЕР

      На выполнение юридической услуги и получите самое выгодное предложение

    • КАТАЛОГ ЮРИСТОВ

      Поиск исполнителя для решения Вашей проблемы по фильтрам, показателям и рейтингу

    Популярные консультации

    Смотреть все консультации
    Смотреть все консультации
    logo

    Юридические оговорки

    Protocol.ua обладает авторскими правами на информацию, размещенную на веб - страницах данного ресурса, если не указано иное. Под информацией понимаются тексты, комментарии, статьи, фотоизображения, рисунки, ящик-шота, сканы, видео, аудио, другие материалы. При использовании материалов, размещенных на веб - страницах «Протокол» наличие гиперссылки открытого для индексации поисковыми системами на protocol.ua обязательна. Под использованием понимается копирования, адаптация, рерайтинг, модификация и тому подобное.

    Полный текст