Главная Блог ... Новости Електронний підпис на ID – карту – державні та бізнес сервіси не виходячи з дому Електронний підпис на ID – карту – державні та біз...

Електронний підпис на ID – карту – державні та бізнес сервіси не виходячи з дому

Отключить рекламу
Електронний підпис на ID – карту – державні та бізнес сервіси не виходячи з дому - tn1_0_11450400_1580974508_5e3bc1ac1bfab.jpg

5 лютого 2020 року, Міністерство внутрішніх справ та Державна міграційна служба презентували нову опцію - Кваліфікований електронний підпис на ID – карту - КЕП. Нова послуга абсолютно безкоштовна та дає ряд переваг у електронному сервісі, як державних органів, так і бізнесу.

Міністр внутрішніх справ Арсен Аваков сказав, що ID – карта видається на основі Єдиного державного реєстру та має надійний захист, містить біометричні дані та дані обміну між всіма реєстрами.

«Сьогодні ми презентуємо ID – карту, як носій електронного підпису. Це можливе зчитування даних всіма операційними системами, перевірка достовірності даних, інструмент автоматизованої ідентифікації та використання у якості надійного захисту за рахунок електронного підпису. Це означає, що ви можете користуватися електронними сервісами. Як державного органу, так і бізнесу. В тому числі реєструвати бізнес. З сьогоднішнього дня електронний підпис на ID – карту можна отримати безкоштовно», - зазначив Арсен Аваков.

«Президент України долучився до 4,4 мільйонів власників сучасних ID – карток. Він став першим, хто скористався новим сервісом МВС – отримав кваліфікований електронний підпис на чіп ID. Тепер кожен власник ID може отримати КЕП», - додав міністр.

Міністр зазначив, що вже за два тижні МВС презентує фото-, відеофіксацію порушень на дорогах та електронний образ паспорту.

Послуга доступна для громадян України, які досягли 18-річного віку. Термін дії сертифікатів ключів КЕП становитиме 2 роки. Наразі послугу можна отримати двома способами: - одразу після отримання нової ID-картки – у територіальному підрозділі ДМС за місцем реєстрації особи; - записати на раніше видану ID-картку – у будь-якому територіальному підрозділі ДМС, незалежно від місця реєстрації. Важливо: для запису КЕП на чіп ID-картки знадобиться PIN-код (PIN 2), який особисто вказується власником ID-картки під час її отримання. Зазначимо, що оформлення КЕП та внесення його на чіп ID-картки не є обов’язковим і здійснюється за бажанням. Однак, в разі небажання власника ID-картки отримати таку послугу, він не зможе скористатися усіма перевагами електронного цифрового підпису.

Голова міграційної служби Максим Соколюк нагадав, що із 2015 року ДМС запроваджує біометричні документи. На сьогоднішній день оформлено більше 15 мільйонів закордонних біометричних паспортів.

«З 2016 року ми запровадили нову ID – карту. З Туреччиною та Грузією 2017 року та 2018 року відповідно у нас діє угода про безперешкодний в’їзд саме по ID – картам, тобто за внутрішнім документом. Наразі тривають перемовини з іншими країнами», - зазначив він.

Згадайте новину: Відновити втрачені посвідчення водія відтепер можна онлайн

Першим громадянином України, який скористався безкоштовною послугою Міграційної служби, став Президент України. Кваліфікований електронний підпис було записано на новий паспорт у формі ID-картки Президента, отриманий ним замість старого паспорта-книжечки.

«Дуже круто. Дуже швидко. В цілому вся процедура тривала три хвилини. Деякий час витратили на введення особистих даних. Є електронний підпис», – заявив Президент після оформлення ID-картки з КЕП.

Глава держави уточнив, що і послуга з внесення електронного підпису в паспорт громадянина України, і запуск додатка «Дія», презентація якого попередньо запланована на 6 лютого, є прикладами реалізації стратегії нинішньої влади «Держава у смартфоні».

Крім того, Володимир Зеленський ознайомився з перевагами використання біометричного документа за допомогою спеціального ридера (портативного комп’ютера), щоб віддалено отримати доступ до Електронного кабінету водія.

Довідково: Кваліфікований електронний підпис (КЕП) - це один з атрибутів електронного документу, що підтверджує його справжність і приналежність конкретному громадянину. За допомогою електронного підпису можна отримати доступ до інформаційних державним системам і користуватися електронними сервісами.

Згадайте новину:Міністр юстиції Денис Малюська: Мін’юст планує цифровізувати процеси та запустити нові реєстри

Згадайте новину:Фахівці БПД безкоштовно користуватимуться інструментом PravoSud

  • 2544

    Просмотров

  • 0

    Коментарии

  • 2544

    Просмотров

  • 0

    Коментарии


  • Поблагодарить Отключить рекламу

    Оставьте Ваш комментарий:

    Добавить

    Другие наши сервисы:

    • Бесплатная консультация

      Получите быстрый ответ на юридический вопрос в нашем мессенджере , который поможет Вам сориентироваться в дальнейших действиях

    • ВИДЕОЗВОНОК ЮРИСТУ

      Вы видите своего юриста и консультируетесь с ним через экран, чтобы получить услугу, Вам не нужно идти к юристу в офис

    • ОБЪЯВИТЕ СОБСТВЕННЫЙ ТЕНДЕР

      На выполнение юридической услуги и получите самое выгодное предложение

    • КАТАЛОГ ЮРИСТОВ

      Поиск исполнителя для решения Вашей проблемы по фильтрам, показателям и рейтингу

    Популярные новости

    Смотреть все новости
    Смотреть все новости
    logo

    Юридические оговорки

    Protocol.ua обладает авторскими правами на информацию, размещенную на веб - страницах данного ресурса, если не указано иное. Под информацией понимаются тексты, комментарии, статьи, фотоизображения, рисунки, ящик-шота, сканы, видео, аудио, другие материалы. При использовании материалов, размещенных на веб - страницах «Протокол» наличие гиперссылки открытого для индексации поисковыми системами на protocol.ua обязательна. Под использованием понимается копирования, адаптация, рерайтинг, модификация и тому подобное.

    Полный текст