02.05.2018 | Автор:
Присоединяйтесь к нам в социальных сетях: telegram viber youtube

ДАБІ: Деякі питання примусового виконання постанови про накладення штрафу

Виконавче провадження і примусове виконання постанови про накладення штрафу за правопорушення у сфері містобудівної діяльності – сукупність дій, визначених Законом України «Про виконавче провадження», органів і осіб, що спрямовані на примусове виконання рішень і проводяться на підставах, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією України, Законом України «Про виконавче провадження», іншими законами та нормативно-правовими актами тощо.  

Згідно із частиною другою статті 12 Закону України «Про виконавче провадження», виконавчі документи можуть бути пред’явлені до примусового виконання протягом трьох років, крім посвідчень комісій по трудових спорах та виконавчих документів, за якими стягувачем є держава або державний орган, які можуть бути пред’явлені до примусового виконання протягом трьох місяців. Відповідно до статті 5 Закону України «Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності», постанову про накладення штрафу за правопорушення у сфері містобудівної діяльності може бути оскаржено до суду протягом 15 днів з дня її винесення з повідомленням про таке оскарження у той самий строк органу, який виніс постанову.

При цьому, пунктом 29 Порядку накладення штрафів за правопорушення у сфері містобудівної діяльності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 06.04.1995 № 244, визначено, що оскарження постанови про накладення штрафу в установлений строк зупиняє її виконання до набрання законної сили відповідним рішенням суду.

Читайте статтю: Зміни до регулювання містобудівної діяльності

Форма та порядок повідомлення про оскарження постанови про накладення штрафу за правопорушення у сфері містобудівної діяльності законодавчо не визначені.

При цьому, відповідно до частини першої статті 5 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до адміністративного суду, якщо вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю суб’єкта владних повноважень порушені її права, свободи або законні інтереси, і просити про їх захист.

Водночас, частиною другою статті 9 цього ж Кодексу визначено, що суд розглядає адміністративні справи не інакше як за позовною заявою. Також, згідно з частиною першою статті 168 Кодексу адміністративного судочинства України, позов пред’являється шляхом подання позовної заяви в суд першої інстанції.

Також, згідно частини восьмої статті 171 Кодексу адміністративного судочинства України, питання про відкриття провадження в адміністративній справі суддя вирішує протягом п’яти днів з дня надходження до адміністративного суду позовної заяви.

Слід зазначити, що Законом України «Про доступ до судових рішень» визначено, що для доступу до судових рішень забезпечується ведення Єдиного державного реєстру судових рішень (далі – Реєстр). Суд вносить до Реєстру всі судові рішення і окремі думки суддів, викладені у письмовій формі, не пізніше наступного дня після їх ухвалення або виготовлення повного тексту.

Таким чином, уповноважена посадова особа органу державного архітектурно- будівельного контролю під час направлення постанови про накладення штрафу до органу для примусового виконання, отримавши повідомленням про оскарження такої постанови, має враховувати вказані вище норми та строки, а також інформацію розміщену у Єдиному державному реєстрі судових рішень (http://reyestr.court.gov.ua).

Фото: www.interbuh.com.ua

Пользуйтесь консультацией: Секреты штрафов — как не платить лишнего: Александр Зарайский

Вспомните новость: Какой штраф заплатят украинцы за вмешательство в работу счетчиков энергоресурсов в Украине в 2018 году

2
Нравится
Оставьте Ваш комментарий:

Пожалуйста, авторизуйтесь или зарегистрируйтесь для добавления комментария.


Популярні судові рішення
Название события
Загрузка основного изображения
Выбрать изображение
Текст описание события: