12.08.2014 | Автор: Єгоров Сергій Ігорович
Задать вопрос автору
Присоединяйтесь к нам в социальных сетях: telegram viber youtube

Чи можна фіксувати дії держслужбовців?

  Під час виконання службових обов'язків співробітник державних органів влади ( а так-же інспектор ДАІ ) є не фізичною особою , а суб'єктом владних повноважень (ст.3 п.7 КАСУ « суб'єкт Владніл Повноваження - орган ДЕРЖАВНОЇ власти , орган місцевого самоврядування , їхня посадова чи службова особа , Інший суб'єкт при здійсненні ними Владніл управлінськіх функцій на Основі законодавства, в тому чіслі на Виконання делегованіх Повноваження » ) 
   Право на аудіо- , фото- та відео- фіксацію регламентовано наступними документами: 
   Конституція України Стаття 34 .

Кожному гарантується право на свободу думки и слова , на вільне вираженною своих поглядів и Переконаний .
Коженая має право вільно збіраті , зберігаті , використовуват и пошірюваті інформацію усно , письмовий або в Інший способ - на свой ​​вибір .
  Здійснення ціх прав может буті ОБМЕЖЕНОЮ законом в інтересах національної безпеки , теріторіальної цілісності або громадського порядку з метою Запобігання Заворушення чі злочинна , для охорони здоров'я населення , для захисту репутації або прав других людей , для Запобігання розголошенню ІНФОРМАЦІЇ , одержаної Конфіденційно , або для Підтримання авторитету и неупередженості Правосуддя .
   Цивільний кодекс України
Стаття 302 . Право на інформацію
1 . Фізична особа має право вільно збіраті , зберігаті , використовуват и пошірюваті інформацію .
Збирання , зберігання , Використання и Поширення ІНФОРМАЦІЇ про особисте життя ФІЗИЧНОЇ особини без ее Згоди НЕ допускаються , крім віпадків , визначених законом , и позбав в інтересах національної безпеки , економічного добробуту та прав людини .
2 . Фізична особа, яка пошірює інформацію , зобов'язана переконатіся в ее достовірності .
Фізична особа, яка пошірює інформацію , отриманий з офіційніх джерел ( інформація органів ДЕРЖАВНОЇ влади , органів місцевого самоврядування , Звіти , Стеногр ТОЩО ), що не зобов'язана перевіряті ее достовірність та не несе відповідальності в разі ее спростування .
Фізична особа, яка пошірює інформацію , отриманий з офіційніх джерел , зобов'язана делать посилання на агентство таке джерело .
Стаття 307 . Захист інтересів ФІЗИЧНОЇ особини при проведенні фото- , кіно- , теле -та відеозйомок
1 . Фізична особа может буті Знято на фото- , кіно- , теле -чи відеоплівку позбав за ее Згідно . Згода особини на знімання ее на фото- , кіно- , теле -чи відеоплівку пріпускається , ЯКЩО зйомки проводяться Відкрито на Вулиці , на зборах , конференціях , мітінгах та других заходах публічного характеру .
2 . Фізична особа, яка погода на знімання ее на фото- , кіно- , теле -чи відеоплівку , может Вимагати Припинення їх публічного показу в тій частіні , яка стосується ее особіст життя . Витрати , пов'язані з демонтажем виставки чи запису , відшкодовуються цією фізічною особою .
3 . Знімання ФІЗИЧНОЇ особини на фото- , кіно- , теле -чи відеоплівку , в тому чіслі таємне , без Згоди особини может буті проведенням позбав у випадка , встановленного законом.
    Закон України Про інформацію
Стаття 9 . Право на інформацію
Всі громадяни України , юридичні особини и Державні органи мают право на інформацію , что передбачає можлівість вільного одержании , Використання , поширення та зберігання відомостей , необхідніх їм для реалізації ними своих прав , свобод і закон інтересів , Здійснення Завдання и функцій .
Реалізація права на інформацію Громадянам , юридичними особами і держава не винних порушуваті Громадські , Політичні , економічні , Соціальні , Духовні , екологічні та Інші права , свободи и законні Інтереси других громадян , права та Інтереси юридичних осіб .
   Кожному громадянину забезпечується Вільний доступ до ІНФОРМАЦІЇ , яка стосується его особисто , крім віпадків , передбачення законами України .
Стаття 43 . Права учасников ІНФОРМАЦІЙНИХ відносін
Учасники ІНФОРМАЦІЙНИХ відносін мают право одержуваті ( віробляті , добуваті ) , використовуват , пошірюваті та зберігаті інформацію в будь - якій ФОРМІ з використаних будь -яких ЗАСОБІВ , крім віпадків , передбачення законом.
Кожний учасник ІНФОРМАЦІЙНИХ відносін для забезпечення йо прав , свобод і закон інтересів має право на одержании ІНФОРМАЦІЇ про:
- Діяльність органів ДЕРЖАВНОЇ влади ;
- Діяльність народніх депутатів ;
- Діяльність органів місцевого и РЕГіОНАЛЬНОГО самоврядування та місцевої адміністрації ;
- Ті , что стосується его особисто .
Стаття 45 . Охорона права на інформацію
Право на інформацію охороняється законом. Держава гарантує всім учасникам ІНФОРМАЦІЙНИХ відносін Рівні права и возможности доступу до ІНФОРМАЦІЇ .
Ніхто НЕ может обмежуваті права особини у віборі форм и джерел одержании ІНФОРМАЦІЇ , за вінятком віпадків , передбачення законом.
Суб'єкт права на інформацію может Вимагати Усунення будь -яких порушеннях его права .
Забороняється вилучення Друкований видань , експонатів , ІНФОРМАЦІЙНИХ банків , документів Із архівних , бібліотечних , музейних фондів та знищення їх з ідеологічніх чі політічніх міркувань .
Закон України про міліцію
Стаття 3 . Принципи ДІЯЛЬНОСТІ міліції
Діяльність міліції будується на принципах законності , гуманізму , поваги до особи , соціальної справедливості , взаємодії з трудовими колективами , Громадському організаціямі ї населення.
Діяльність міліції є гласною. Вона інформує органи Влада і управління , трудові колективи , Громадські організації , населення и засоби масової ІНФОРМАЦІЇ про свою діяльність , стан громадського порядку та заходь Щодо его Зміцнення . За ПОГОДЖЕННЯ з міліцією засоби масової ІНФОРМАЦІЇ могут акредітуваті своих Журналістів при ее органах. Чи не підлягають розголошенню Відомості , что становляит державну або службову таємницю .
У підрозділах міліції НЕ допускається діяльність політічніх партій , рухів та других Громадському об'єднань , что мают політічну мету . При віконанні службових обов'язків працівники міліції незалежні від впліву будь -яких політічніх , Громадському об'єднань .
Інформація з обмеженим доступом може бути поширена і без згоди її власника , якщо ця інформація є суспільно значимою , тобто якщо вона є предметом громадського інтересу і якщо право громадськості знати цю інформацію переважає право її власника на її захист (ст.30 Закону України «Про інформацію »).
Хіба не є суспільно значущою і не представляє собою особливий суспільний інтерес інформація про реабілітацію або реабілітації судом за раніше висунутим кримінальним звинуваченням колишнього Прем'єр -міністра України , колишнього кандидата в Президенти країни і одночасно лідера однієї з основних політичних сил України Юлії Тимошенко? Тим більше , що вона постійно використовує тезу про реабілітацію її судом як елемент піару у виборчих кампаніях , у своїх контактах з громадськістю , електоратом і мас -медіа.
Згідно з нещодавно прийнятим Законом України «Про доступ до публічної інформації» , який незабаром вступить у дію , до конфіденційної взагалі не може бути віднесена інформація, що представляє суспільний інтерес ( суспільно необхідна інформація ) .
рішення КС України .
Там говоритися про кримінальний процес і про закон " про оперативно -розшукову діяльність" . Даішники звичайно мають глибокі пізнання в кримінальному та адміністративному процесах . До речі , якщо на реєстратор буде забіксіровано серйозне ДТП або інший злочин , це теж може бути доказом у суді , оскільки ця інформація була отримана легально , законно і не вимагала попереднього дозволу контролюючих органів.
Читаємо Конституцію України , ЗУ "Про інформацію " , ЗУ "Про міліцію " і т.д.

1
Нравится
Оставьте Ваш комментарий:

Пожалуйста, авторизуйтесь или зарегистрируйтесь для добавления комментария.


Популярні судові рішення