Главная Блог ... Консультации от юристов Без зайвої бюрократії, витрат та паперу. Що пропонує Е-ЧЕК Без зайвої бюрократії, витрат та паперу. Що пропон...

Без зайвої бюрократії, витрат та паперу. Що пропонує Е-ЧЕК

  • Автор: 

    Автор не указан

  • 0

  • 0

  • 1870

Отключить рекламу
 - tn1_bez_zayvoi_byurokratii_vitrat_ta_paperu_shcho_proponue_e_chek_5c0973ae5961d.jpg

У Швеції скоро не залишиться місць, де приймають готівку, бо частка готівки знизилася до рекордного 1% обсягу економіки. А остання банкнота надійде в центробанк до 2030 року, пише lawkator.com

Жителі Швеції 18-24 років здійснюють 95% покупок тільки електронно. Більша частина громадян країни вже завантажили універсальний додаток для миттєвої оплати Swish, який підтримується всіма банками Швеції.

Україна, звісно, таких показників ще не має, але перехід на онлайн формат та електронний спосіб зберігання усього найважливішого присутній. І все частіше оплатити товар чи послугу, придбати квиток чи поставити свій підпис можна за допомогою смартфона.

Користуйтеся консультацією: Як безпечно купувати через Інтернет. Поради адвоката

Тепер наступний крок – електронний чек. Саме про е-чек сьогодні я і хотів би поговорити.

Е-чек (або e-receipt) – це не просто зручний сервіс для громадян, а в першу чергу новий проект для підприємців. Суть е-чеку полягає в тому, що це нова інформаційна система реєстрації та обліку реєстраторів розрахункових операцій, що передбачатиме онлайн реєстрацію пристроїв без подання до контролюючих органів будь-яких паперових документів та не потребуватиме абонентської плати за користування нею.

Електронний чек генеруватиметься, реєструватиметься в системі ДФС і доповнюватиметься QR-кодом, після чого передаватиметься на пристрій.

Інформація про фіскальний номер чеку та його QR-код зберігатиметься в e-receipt та буде доступною для перегляду в електронному кабінеті платника як підприємством, так і покупцем. Проект поки що перебуває на етапі старту, але вже має досить позитивні відгуки. Зважаючи на зарубіжний (включаючи європейський) досвід, вже понад сотні компаній приєднались до проекту.

Що це їм дасть?

Такий формат чеку дає можливість підприємцям, по-перше, позбутися паперової тяганини, а по-друге – дає змогу заощадити час і гроші. Звісно, це ще й дозволяє зберігати все у доступному та спрощеному форматі. Тож тепер з’явиться можливість використовувати майже будь-який гаджет замість громіздких касових апаратів.

Для того, аби приєднатись до тестування, пропонується безплатне клієнтське програмне забезпечення. Поки що є версії для Windows та Android (доступні за посиланням: http://217.76.198.145/E-Receipt). Скоро таке ПО повинно з’явитись і для iOS.

Далі. Для реєстрації кас та касирів у приватній частині Електронного кабінету створено електронний сервіс «Експериментальний проект РРО». Саме там можна обрати із запропонованого списку господарську одиницю, де розміщено касу, пілотний проект, у якому вона візьме участь, та зареєструвати в режимі онлайн.

Для того, щоб розпочати роботу з касою, необхідно відкрити зміну, сформувати електронний чек. Формування е-чеку здійснюється за допомогою довідника номенклатури товару, який необхідно заповнити до початку роботи з касою відповідно до інструкції користувача (вона також доступна за цим самим посиланням: http://217.76.198.145/E-Receipt).

Там, між іншим, розписані усі умови і нюанси. Тому проблем виникнути не повинно.

Користуйтеся консультацією: Адвокат Огородник: Визнання правочинів недійсними

Про проблеми

Власне, без них – нікуди. І проблеми таки можуть бути. Наприклад, якщо підвисне сервер ДФС, то це спричинить серйозну паузу для бізнесу. Бо без нормальної робити серверу звіт прийнято не буде, а це – штрафи. Тож фіскалам варто потурбуватись ще й про те, аби сервер не давав збою і підприємці не мали додаткових турбот.

Ще одне проблемне питання – покупці. Звісно, з боку тих, хто щодня використовує е-сервіси, без Pay Pass не уявляє життя и вже відвик користуватись готівкою – проблем не буде. Але давайте не забувати про більшість споживачів, які незважаючи на прогрес, звикли використовувати готівку. Таким людям це як мінімум буде незручно і незвично.

Впевнений, що ці гіпотетичні мінуси та проблеми не зроблять погоди. Та врешті-решт весь бізнес перейде на е-чеки. І нарешті уся увага бізнесу зосередиться не на адмініструванні та бюрократичних моментах, а на розвитку своєї справи.

Що ж, чекаємо кінця тестового періоду. Хто знає, може, вже через кілька років і ми зможемо хизуватись такими показниками, як Швеція сьогодні!

Користуйтеся консультацією:Права споживача: інструкція для продавця

Автор консультації: Павло Мороз

  • 1870

    Просмотров

  • 0

    Коментарии

  • 1870

    Просмотров

  • 0

    Коментарии


  • Отключить рекламу

    Оставьте Ваш комментарий:

    Добавить

    Другие наши сервисы:

    • Бесплатная консультация

      Получите быстрый ответ на юридический вопрос в нашем мессенджере , который поможет Вам сориентироваться в дальнейших действиях

    • ВИДЕОЗВОНОК ЮРИСТУ

      Вы видите своего юриста и консультируетесь с ним через экран, чтобы получить услугу, Вам не нужно идти к юристу в офис

    • ОБЪЯВИТЕ СОБСТВЕННЫЙ ТЕНДЕР

      На выполнение юридической услуги и получите самое выгодное предложение

    • КАТАЛОГ ЮРИСТОВ

      Поиск исполнителя для решения Вашей проблемы по фильтрам, показателям и рейтингу

    Популярные консультации

    Смотреть все консультации
    Смотреть все консультации
    logo

    Юридические оговорки

    Protocol.ua обладает авторскими правами на информацию, размещенную на веб - страницах данного ресурса, если не указано иное. Под информацией понимаются тексты, комментарии, статьи, фотоизображения, рисунки, ящик-шота, сканы, видео, аудио, другие материалы. При использовании материалов, размещенных на веб - страницах «Протокол» наличие гиперссылки открытого для индексации поисковыми системами на protocol.ua обязательна. Под использованием понимается копирования, адаптация, рерайтинг, модификация и тому подобное.

    Полный текст