Переглядів
Переглядів
Існують різні форми рекламацій:
Рекламація має визначені вимоги до свого складання:
Рекламація складається у випадках, коли споживач виявляє недоліки товару чи послуги, які були приховані під час покупки, або коли товар чи послуга не відповідають заявленим характеристикам. Сторонами в рекламації є споживач (покупець) та продавець (виробник або надавач послуг). Вимоги до оформлення рекламації включають зазначення відомостей про обидві сторони, чітке викладення суті претензії, перелік необхідних дій та обґрунтування вимог з посиланнями на відповідні норми законодавства чи договірні умови.
Рекламація може бути складена самим споживачем або за допомогою юридичного представника. У випадках, коли справа має складний юридичний характер або значні матеріальні вимоги, доцільно залучати професійного юриста для грамотного складання документу.
Рекламація
[Найменування підприємства, якому адресується рекламація]
[Місцезнаходження підприємства, якому адресується рекламація]
[Дата]
[Ім’я, прізвище, по батькові споживача]
[Адреса споживача]
Рекламація
Я, [ім’я, прізвище, по батькові споживача], [дата] придбав/ла у Вашому підприємстві [найменування товару або послуги] за [вартість].
Протягом [термін] з моменту придбання товару/отримання послуги було виявлено такі недоліки:
Вважаю, що ці недоліки є істотними, оскільки [обґрунтування].
Відповідно до вимог Закону України «Про захист прав споживачів» прошу Вас:
Додатково до рекламації я долучаю:
У разі незгоди з моєю рекламацією прошу надати мені письмову відповідь у строк [термін].
[Підпис споживача]
Приклади заповнення
Приклад 1
Покупець придбав у магазині холодильник. Через кілька днів після придбання холодильника перестало працювати морозильне відділення.
У цьому випадку рекламація може бути викладена наступним чином:
Рекламація
ТОВ «Альфа»
м. Київ, вул. Оболонська, 1
20 липня 2023 року
Іванов Іван Іванович
м. Київ, вул. Вокзальна, 10
Рекламація
Я, Іванов Іван Іванович, 20 липня 2023 року придбав у Вашому магазині холодильник «Атлант» за 10000 гривень.
Протягом трьох днів з моменту придбання холодильника перестало працювати морозильне відділення.
Вважаю, що цей недолік є істотним, оскільки холодильник не відповідає вимогам до якості, встановленим законодавством.
Відповідно до вимог Закону України «Про захист прав споживачів» прошу Вас:
Додатково до рекламації я долучаю:
У разі незгоди з моєю рекламацією прошу надати мені письмову відповідь у строк 10 днів.
[Підпис покупця]
Примітки:
Нормативно-правові акти, що регулюють порядок пред’явлення рекламації:
Інші нормативно-правові акти, які можуть застосовуватися залежно від характеру товару або послуги, на якій заявлено рекламацію.
Ось шаблон рекламації з посиланням на відповідні закони України та прикладом заповнення:
РЕКЛАМАЦІЯ No
м. “___” 20__ р.
Отримувач:
Назва організації
Адреса
Відправник:
Назва організації
Адреса
Шановні панове!
Відповідно до ст. 670 Цивільного кодексу України та ст. 14 Закону України “Про захист прав споживачів”, споживач має право пред’явити вимоги щодо недоліків продукції.
Згідно Замовлення No___ від ___ Ви “” 20__ р. поставили нам продукцію, а саме:
No п/п Найменування Одиниця виміру Кількість
Під час приймання та в процесі зберігання були виявлені наступні недоліки:
1. (опис недоліку)
2. (опис недоліку)
Враховуючи вищезазначене, просимо:
1. Розглянути дану рекламацію та повідомити про результати її розгляду.
2. Здійснити заміну неякісного товару у строк до “___” 20__ р.
Додаток: копія Замовлення No___ від
Керівник
Головний бухгалтер
Приклад заповнення:
РЕКЛАМАЦІЯ No112
м. Київ
15 лютого 2023 р.
Отримувач:
ТОВ “Фрукти та Овочі”
м. Київ, вул. Перемоги, 10
Відправник:
ПрАТ “Роздрібний магазин”
м. Київ, просп. Свободи, 8
Шановні панове!
Відповідно до ст. 670 Цивільного кодексу України та ст. 14 Закону України “Про захист прав споживачів”, споживач має право пред’явити вимоги щодо недоліків продукції.
Згідно Замовлення No245 від 12 лютого 2023 р. Ви 13 лютого 2023 р. поставили нам продукцію, а саме:
No п/п Найменування Одиниця виміру Кількість
1 Картопля кг 300
2 Морква кг 200
3 Цибуля кг 100
Під час приймання та в процесі зберігання були виявлені наступні недоліки:
1. Гнилість картоплі в кількості 5% від загальної партії.
2. Нестандартні розміри моркви.
Враховуючи вищезазначене, просимо:
1. Розглянути дану рекламацію та повідомити про результати її розгляду.
2. Здійснити заміну неякісного товару у строк до 20 лютого 2023 р.
Додаток: копія Замовлення No245 від 12.02.2023
Директор Петренко П.П.
Головний бухгалтер Сидоренко М.М.
Для складання шаблону рекламації можна використати наступну структуру, звертаючи увагу на законодавство України:
Шаблон Рекламації
До: [Назва організації-продавця або виробника] [Адреса організації] [Телефон організації] [Електронна адреса організації]
Від: [Ім’я споживача] [Адреса споживача] [Контактний номер телефону споживача] [Електронна адреса споживача]
Дата: [дата складання рекламації]
Рекламаційна претензія
Я, [ім’я споживача], звертаюся до [назва організації-продавця або виробника] у зв’язку з придбанням [назва товару/послуги], який був куплений [дата покупки], на який було виявлено недоліки: [опис недоліків].
Згідно зі ст. 8 Закону України “Про захист прав споживачів”, я маю право вимагати безоплатного усунення недоліків товару протягом гарантійного терміну або пропорційного зниження ціни.
На підставі вищезазначеного, прошу:
У разі не виконання вимог протягом встановленого терміну, буду змушений(на) звернутися до компетентних органів для захисту моїх прав.
Додаю копії документів, що підтверджують факт покупки та існування недоліків.
З повагою, [Підпис споживача] [П.І.Б. споживача] [Дата]
Додатки:
Приклад заповнення рекламації:
До: ТОВ “ЕлектроМакс” вул. Сонячна, 10, м. Київ, 01001 Тел.: +380 44 123 4567 Email: info@electromax.ua
Від: Сергій Петрович Іванов просп. Перемоги, 5, кв. 77, м. Київ, 01001 Тел.: +380 67 890 1234 Email: s.ivanov@example.com
Дата: 17 листопада 2023 р.
Рекламаційна претензія
Я, Сергій Петрович Іванов, звертаюся до ТОВ “ЕлектроМакс” у зв’язку з придбанням холодильника “Атлант XM 4012-100” 01 жовтня 2023 року, на який виявлено недоліки: система No Frost не працює належним чином, утворюється іній на задній стінці холодильної камери.
На підставі ст. 8 Закону України “Про захист прав споживачів”, я вимагаю безоплатного усунення недоліків у встановлений законодавством термін.
Прошу замінити холодильник на новий або відремонтувати його за ваш рахунок. Чекаю на виконання моєї вимоги протягом 14 днів з моменту отримання цієї рекламації.
У разі ігнорування даної претензії, я буду змушений звернутися за захистом своїх прав до компетентних органів.
Додаю копії необхідних документів.
З повагою, [Сергій Іванов] [17.11.2023]
Додатки:
Protocol.ua є власником авторських прав на інформацію, розміщену на веб - сторінках даного ресурсу, якщо не вказано інше. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, статті, фотозображення, малюнки, ящик-шота, скани, відео, аудіо, інші матеріали. При використанні матеріалів, розміщених на веб - сторінках «Протокол» наявність гіперпосилання відкритого для індексації пошуковими системами на protocol.ua обов`язкове. Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо.
Повний текстПриймаємо до оплати
Copyright © 2014-2025 «Протокол». Всі права захищені.