Юридичний портал України: супровід, обслуговування
Укр
Рус
Увійти Зареєструватися
Меню
  • Каталог юристів
  • Юридична дискусія
  • Цікаві судові рішення
  • Консультації
  • Новини
  • Юридичний світ
Увійти Зареєструватися
Юридичний світ / Таблоїд
Додати матеріал

Які “терміни” іншомовного походження Ви сьогодні знаєте, що допомагають україномовному бізнес-середовищі?

29.01.2019
Автор: MEDIATION GROUP
Консультація юриста. Безкоштовно.
Які “терміни” іншомовного походження Ви  сьогодні знаєте, що допомагають україномовному бізнес-середовищі?

Які “терміни” іншомовного походження Ви  сьогодні знаєте, що допомагають україномовному бізнес-середовищі?

Хочу проінформувати про два таких терміни, з використанням яких бізнес стає ефективнішим, а реалізація бізнес-процесів простішою.

Провівши  аналітику практичної діяльності за останні три роки (2016-2018 роки) хочу зупинитись на двох термінах: “mediation” та “feedback”.

Що ж таке “mediation”?

Медіація (англ. mediation – посередництво) — вид альтернативного та конфіденційного врегулювання спорів, метод вирішення спорів із залученням посередника (медіатора), який допомагає сторонам конфлікту налагодити процес комунікації і проаналізувати конфліктну ситуацію таким чином, щоб вони самі змогли обрати той варіант рішення, який би задовольняв інтереси і потреби усіх учасників конфлікту.

У всьому світі медіація є однією з найпопулярніших форм врегулювання конфліктів.  Медіація в бізнес процесах розділяється на два основні напрямки, в кожному з яких дотримується правило Конфіденційності:

а) Комерційна медіація - процес вирішення спорів у сфері господарських правовідносин, корпоративного управління та інші, між сторонами, які не підпорядковані одна одній.

б) Медіація в організації - процес вирішення конфліктів, в якому сторони - представники однієї організації.

Один із британський дослідників розділяє медіацію в бізнесі на: «медіацію спору» і «медіацію угоди».

Медіація спору - застосовується у тих випадках, коли конфлікт уже виник.

Медіація угоди - застосовується, на етапі, коли конфлікту не існує, з метою уникнення його виникнення в майбутньому.

До вашої уваги переваги використання медіації при вирішенні конфліктів та врегулювання спорів:

1. Медіація дає змогу уникнути затяжних судових процедур, дозволяє вирішити конфлікт за кілька тижнів, а не років, а також відповідно до розкладу, вигідного сторонам, а незалежно від дат, призначених судом.

2. Медіація завжди конфіденційна.

3. При конструктивному вирішенні конфлікту відсутня можливість програшу, оскільки учасники самостійно розробляють та узгоджують необхідні їм рішення.

4. Медіація дозволяє значно заощадити фінанси та інші ресурси.

5. Використання медіативних принципів при вирішенні конфліктів в бізнесі дозволяє зберегти міцні партнерські стосунки між конфліктуючими сторонами.

6. Меціації властиві неформальність та гнучкість процедури.

7. Характерним для медіації є можливість впливати на результат незалежно від норм законодавства та інших обставин, а також убезпечити від виникнення подібних конфліктів у майбутньому.

8. Медіація гарантія виконання рішення (у випадку успішної медіації).

Практика застосування медіації в комерційних, організаційних та корпоративних спорах, показує, що багато конфліктних ситуацій виникають через негативний та не конструктивний “feedback”.

В зв’язку з чим, для медіатора, як посередника при вирішенні конфліктних ситуацій, а також для роботодавців й підприємців, важливо не тільки розуміти, а й правильно застосовувати “feedback”.

    Отже, другим терміном є “feedback”, або ж українською “зворотній зв’язок”.

Представники бізнесу все частіше застосовують “feedback” в своїй щоденній роботі з партнерами по бізнесу, власниками бізнесу, керівниками, колегами та підлеглими. Але не всі знають як правильно та конструктивно формулювати зворотній зв`язок, щоб його ефективність була максимальною, в зв’язку з чим відносини часто можуть зіпсуватись.

Як же з максимальною ефективністю давати  “feedback”, щоб не образити співрозмовника, не вплинути негативно на його бачення, думку, ініціативу, креативність чи мотивацію? Який зворотній зв’язок є “позитивний”, а який “негативний”? Як дати зворотній зв’язок таким чином, щоб він був конструктивним та ефективним.

Позитивний зворотний зв'язок впливає на систему таким чином, що збільшує вихідний результат її функціонування. Позитивний “feedback” призводить до генерації в системі бізнесу.

Негативний зворотний зв'язок впливає на систему таким чином, що зменшує вихідний результат її функціонування та призводить до зниження коефіцієнта підсилення системи.

На практиці ці обидва підходи невірні, адже співрозмовники, яких тільки вихваляють, ніколи не дізнаються, як вони можуть поліпшити свою роботу, і в результаті не реалізують свій потенціал повною мірою. В свою чергу, мотивація тих, хто удостоюється лише негативних відгуків і не отримує визнання, зводиться до нуля, як наслідок - зміна партнерства або місця роботи.

Мабуть слід зупинитись на конструктивному зворотному зв'язку — це “feedback”, який характеризується грамотним поєднанням похвали за досягнення і пропозицій щодо поліпшення роботи. Для надання конструктивного зворотного зв'язку, співрозмовники повинні оволодіти мистецтвом важких розмов із вмінням пропонувати значущу похвалу тільки певною потрібною мірою.

Для конструктивного зворотного “feedback” слід розуміти, що саме робить його конструктивним, тобто ефективно-корисним. Для цього рекомендується використовувати п'ять складових, а саме:

Particularized/Конкретизованість

Слід проводити розмову стосовно тільки однієї події. Уважно слідкуйте за діалогом, щоб випадково не згадувати інші схожі події та ситуації.

Справжність/правдивість

Зворотний зв'язок, незалежно від того, позитивний він чи негативний, має бути чесним і достовірним. Не треба хвалити неохоче, або, що гірше, надто грубо висловлюватись про помилку.

Своєчасність

Питання, які виникають - розглядаються як тільки вони з'являються, а не після того, як негативні звички закріпилися. Стосовно досягнень, вони повинні аналізуватися та оцінюватись, поки ще свіжі та перебувають в пам'яті партнера та/або працівника.

bonum paratum/добре підготовлений

Перед тим, як дати “feedback” - приділіть час для того, щоб підготуватися до зустрічі. Намагайтесь використовувати факти та аналітичні дані, щоб обґрунтувати свої позитивні та негативні коментарі.

Інколи й критики не завадить

Більшість “personality” скоріше ладні отримувати негативний зворотний зв'язок, ніж взагалі залишитись без нього.

Пам’ятайте, що основною метою “feedback” є залучення його отримувача до дії, а також мотивація та результативність, стимулювання до подальшого розвитку.

Feedback – це мистецтво, яке завжди спрямоване на інтерес та потреби людини, окремої ситуації, водночас реалізоване в чітких часових та тематичних межах.

Засновник «MEDIATION GROUP», сертифікований бізнес-медіатор за програмою IHK Akademie, Munchen und Oberbayern, Член Національної асоціації медіаторів України та Асоціації правників України, бізнес-медіатор Центру медіації Київської ТПП, Керівник Депатраменту підтримки та розвитку підприємництва Асоціація власників малого та середнього бізнесу м. Києва, практикуючий юрист з 2005 року –

Вадим ЛАВРЕНЮК

 

Оцініть матеріал:
2
Подобається

Популярні новини
  • Як дізнатuся онлайн про свій стаж та офіційну зарплату (ІНСТРУКЦІЯ)
    Як дізнатuся онлайн про свій стаж та офіційну зарплату (ІНСТРУКЦІЯ)
  • Новації земельного законодавства: згода на суборенду не потрібна,  емфітевзис та польові дороги
    Новації земельного законодавства: згода на суборенду не потрібна, емфітевзис та польові дороги
  • Нові можливості для роботи з нормативними актами та судовими рішеннями від ZakonOnline
    Нові можливості для роботи з нормативними актами та судовими рішеннями від ZakonOnline
  • НКЦПФР запустила онлайн-сервіс пошуку власників пакетів акцій
    НКЦПФР запустила онлайн-сервіс пошуку власників пакетів акцій
  • Как компенсировать ущерб от падения в гололед...?
    Как компенсировать ущерб от падения в гололед...?
Популярні консультації
  • Совет от Протокола: Как получить лицу с инвалидностью (с заболеванием опорно-двигательного аппарата) разрешение на установку гаража возле дома?
    Совет от Протокола: Как получить лицу с инвалидностью (с заболеванием опорно-двигательного аппарата) разрешение на установку гаража возле дома?
  • Порада від Протоколу: Пролонгація договору оренди земельної ділянки
    Порада від Протоколу: Пролонгація договору оренди земельної ділянки
  • СУДОВИЙ ЗБІР  - УСІ СТАВКИ у 2019 році: рахувати не потрібно – розраховано за Вас!
    СУДОВИЙ ЗБІР - УСІ СТАВКИ у 2019 році: рахувати не потрібно – розраховано за Вас!
  • ЕСПЧ: Инструкция по заполнению формуляра жалобы
    ЕСПЧ: Инструкция по заполнению формуляра жалобы
  • Оподаткування ФОП з 2019 року
    Оподаткування ФОП з 2019 року
Популярні статті
  • Обзор практики ВС от Ростислава Кравца, опубликованной с 01 января по 12 февраля 2019 года (часть первая)
    Обзор практики ВС от Ростислава Кравца, опубликованной с 01 января по 12 февраля 2019 года (часть первая)
  • Ефективний судовий контроль за законністю  діяльності правоохоронних органів в кримінальному процесі,  ілюзія чи реальність ?
    Ефективний судовий контроль за законністю діяльності правоохоронних органів в кримінальному процесі, ілюзія чи реальність ?
  • Що таке воєнний стан, як він може вплинути на майбутні вибори, роботу ЗМІ і мої права?
    Що таке воєнний стан, як він може вплинути на майбутні вибори, роботу ЗМІ і мої права?
  • Питання щодо сплати судового збору у спорах про оскарження постанов у справах про адміністративні правопорушення
    Питання щодо сплати судового збору у спорах про оскарження постанов у справах про адміністративні правопорушення
  • Обзор практики ВС от Ростислава Кравца, опубликованной с 01 августа по 30 сентября 2018 года (часть первая)
    Обзор практики ВС от Ростислава Кравца, опубликованной с 01 августа по 30 сентября 2018 года (часть первая)
Популярні судові рішення
  • ВС/КЦС: Ухилення від виконання батьківських обов’язків є підставою для звільнення від сплати аліментів на утримання непрацездатних батьків (ВС/КЦС № 400/1621/16-ц від 07.11.2018)
    ВС/КЦС: Ухилення від виконання батьківських обов’язків є підставою для звільнення від сплати аліментів на утримання непрацездатних батьків (ВС/КЦС № 400/1621/16-ц від 07.11.2018)
  • ВС/КГС: Визнав будівлю предметом іпотеки відповідно до укладеного договору, незважаючи на те, що характеристики будівлі були змінені в результаті реконструкції їз проведенням відповідної реєстрації (ВС/КГС, справа № 910/4650/17, 18.04.18)
    ВС/КГС: Визнав будівлю предметом іпотеки відповідно до укладеного договору, незважаючи на те, що характеристики будівлі були змінені в результаті реконструкції їз проведенням відповідної реєстрації (ВС/КГС, справа № 910/4650/17, 18.04.18)
  • ВС/ККС: Експертні висновки не є підставою для перегляду судових рішень за нововиявленими обставинами (ВС/ККС № 711/4114/17 від 06.09.2018)
    ВС/ККС: Експертні висновки не є підставою для перегляду судових рішень за нововиявленими обставинами (ВС/ККС № 711/4114/17 від 06.09.2018)
  • ВС/КЦС: Незначний часовий проміжок між закінченням строку прийняття спадщини та подачею позовної заяви про визначення додаткового строку для подання заяви про прийняття спадщини є підставою для задоволення таких вимог (ВС/КЦС № 681/203/17-ц від 17.10.2018
    ВС/КЦС: Незначний часовий проміжок між закінченням строку прийняття спадщини та подачею позовної заяви про визначення додаткового строку для подання заяви про прийняття спадщини є підставою для задоволення таких вимог (ВС/КЦС № 681/203/17-ц від 17.10.2018
  • СУД: Шкода заподіяна обваленням фасаду будівлі на автомобіль відшкодовується балансоутримувачем споруди, в даному випадку ОСББ, в повному обсязі ( Апеляційний суд Одеської області у справі 522/21016/15-ц від 20.08.2018 р)
    СУД: Шкода заподіяна обваленням фасаду будівлі на автомобіль відшкодовується балансоутримувачем споруди, в даному випадку ОСББ, в повному обсязі ( Апеляційний суд Одеської області у справі 522/21016/15-ц від 20.08.2018 р)
Tweet

Пожалуйста, авторизуйтесь или зарегистрируйтесь для добавления комментария.


БЕЗКОШТОВНА консультація юриста
15 хвилин і у вас є відповідь
Ваше питання:
Бажаєте отримати консультацію по телефону?
Замовити юридичну послугу

Не знаєте точно назви послуги? Скористайтесь сервісом "Безкоштовна консультація".

Введіть Ваш e-mail (обов'язково)

Введіть назву послуги Приклад: оформлення та захист права власності, вилучення посвідчення водія

Замовити послугу
Зачекайте...

Виберіть місто рекомендується, але не обов'язково

Юридичний портал України: супровід, обслуговування
Юридичні застереження.

Protocol.ua володіє авторськими правами на інформацію, яка розміщена на веб - сторінках даного ресурсу, якщо не зазначено інше. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, статті, фотозображення, малюнки, скрин-шоти, скани, відео, аудіо, інші матеріали. При використанні матеріалів, розміщених на веб – сторінках «Протокол» наявність гіперпосилання відкритого для індексації пошуковими системами на protocol.ua обов’язкове. Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація, тощо. 

Повний текст

 

Copyright © 2014-2018 «Протокол». Всі права захищені.
Ресурс
  • Про ресурс " Протокол"
  • Команда "Протокол"
  • Реклама на "Протокол"
Посилання партнерів
  • www.czm.kiev.ua
  • alt-center.com
  • stop-zavisimost.com
  • dom-prestarelih.com.ua
  • lesaservice.com.ua
  • agrotechnika.com.ua
  • Раскрутка-сайтов.com
  • alliancetechnika.com
  • Купить люстру
  • vidita-sport.com.ua
  • юрист киев
  • https://kofe-expert.ua/
  • миралинкс
Приєднуйтесь до нас у соцмережах
Copyright © 2014-2018 «Протокол». Всі права захищені.
Будь ласка, авторизируйтесь
Увійти
Зачекайте...

Введіть ваш email

Відновити пароль
Зачекайте...

Авторизация через Facebook

Не зареєстрований? Реєстрація тут.

Реєстрація учасника на ресурсі
Зареєструватися
Зачекайте...

Вже зареєстрвоані? Авторизуйтесь тут.

Такий користувач вже існує, введіть пароль
Увійти
Зачекайте...

Введіть ваш email

Відновити пароль
Зачекайте...