Головна Блог ... Консультації від юристів Як відкрити кабінет лазерної епіляції в Україні

Як відкрити кабінет лазерної епіляції в Україні

Відключити рекламу
 - f0450dc8f88ef8051ab0be351770a77d.jpg

Як відкрити кабінет лазерної епіляції в Україні

Косметологічні послуги розвиваються разом з їх зростаючим попитом. Тому багато хто цікавиться, як відкрити кабінет лазерної епіляції, чи вигідно це робити і скільки це коштує. При грамотному підході це економічно виправдане рішення, яке дозволяє отримувати стабільний прибуток цілий рік. Процедура розрахована на людей з різним рівнем доходу, а їхнє бажання бути красивими не залежить ні від чого. Вкладений стартовий капітал може повернутися лише через 3 роки, а далі бізнес працюватиме у плюс.

Що потрібно, щоб відкрити салон лазерної епіляції

Перше, що необхідно зробити, — скласти бізнес план. Орієнтовний чи детальний — залежить від того, на власні чи залучені гроші відкриваєтеся. Статті витрат:

  • Купівля або оренда приміщення.
  • Косметичний ремонт.
  • Придбання обладнання для процедур.
  • Меблі, предмети інтер'єру.
  • Витратні матеріали для епіляції (гель, антисептик, шпателі, одноразові простирадла та серветки, шапочки, ватні диски).
  • Найм майстрів з медичною освітою, адміністратора, прибиральниці, бухгалтера, директора (опційно).

Спочатку власник салону зможе виконувати обов'язки адміністратора і фахівця, а напарницю доведеться наймати.

Юридичні нюанси

Щоб відкрити кабінет лазерної епіляції в Україні, необхідно обрати організаційно-правову форму ведення підприємницької діяльності:

  • ФОП – фізична особа підприємець.
  • ТОВ – товариство з обмеженою відповідальністю.

ФОП підійде тим, хто має досвід у цій сфері щонайменше 1 рік. Для ТОВ буде потрібно директор з навичками роботи не менше 4 років та медосвітою. Оформити онлайн можна через Дію або на сайті Міністерства юстиції України, а також офлайн реєстратору ЦНАП.

Що врахувати під час пошуку приміщення

Відкрити студію лазерної епіляції в квартирі погана ідея. Це має бути спеціально обладнане приміщення, яке відповідає санітарним нормам та вимогам пожежної інспекції. Обов'язкові критерії:

  • площа – від 25 кв. м.;
  • вдале місце розташування;
  • процедурна кімната з кондиціюванням;
  • зона, де клієнти чекатимуть на свою чергу.
  • туалет.

Розташування в місці з гарною прохідністю є дуже важливим критерієм вибору локації для відкриття салону. Варто зробити якісний дизайнерський ремонт у косметологічному стилі. Головна вимога до оформлення - світлі кольори, що нагадують гостям, що тут проводяться медичні послуги. Яскравих відтінків краще уникати.

Вибір обладнання

Перед тим, як відкрити кабінет епіляції лазером, потрібно оснастити його професійною сертифікованою апаратурою, дозволеною до використання в Україні. Новинкою зараз вважається гібридний вид апаратів 3D, що поєднує в собі безпеку, мінімальну кількість протипоказань та усунення волосків усіх типів та відтінків, включаючи пушкові. Це ультрасучасна розробка з перевагами трьох типів лазерів: Діодного, Неодимового та Александритового.

Апарат випромінює світлову енергію у вигляді коротких імпульсів. У лазерному промені поєднуються 3 довжини хвиль: 1065, 808 та 750 нм. Видалення волосків проходить без болю та дискомфорту, сапфірова насадка розслаблює та дарує відчуття прохолоди. Після обробки трихвильовим пристроєм на шкірі немає подразнень, лущення, опіків та висипів. Крім того, у неї дуже мало протипоказань. Дізнатися більше про гібридну технологію лазерної епіляції можна на сайті салону epilaser.com.ua.

Співробітники та оплата їх праці

У кабінеті майстри працюють за змінами, тому їх має бути щонайменше двоє. Одним може бути сам власник точки. Оплата - фіксована або комбінована (за вихід плюс відсотки). Що вигідніше залежить від прибутковості. На етапі відкриття є сенс встановити лише відсоток. У міру збільшення клієнтського потоку вигідніше перевести косметологів на фіксовану зарплату.

На прибиранні не можна економити, оскільки чистоту слід підтримувати протягом дня. Адже скарги від незадоволених гостей швидко зіпсують репутацію.

Меблі

Перед відкриттям студії епіляції важливо придбати хоча б мінімальне меблеве обладнання:

  • крісла;
  • столик;
  • кушетку;
  • систему зберігання одягу;
  • стійку із друкованою продукцією;
  • кулер із водою або вендінговий автомат;
  • шафи для зберігання розхідників.

Щоб пацієнти, які прийшли раніше, не нудьгували, в зоні очікування можна поставити телевізор, надати безкоштовний Wi-Fi.

Маркетингові заходи

Сповістити аудиторію про відкриття нового кабінету лазерної епіляції допоможе реклама. Добре, якщо салон буде мати спільноти в популярних соцмережах і сайт з цікавими публікаціями. Люди добре реагують на акції зі знижками, розіграшами купонів. Можна розповідати про новинки б'юті-індустрії, пропонувати залишити відгуки тих, хто вже відвідував салон.

Якщо дозволяє бюджет, можна задіяти платні методи залучення відвідувачів на епіляцію: білборди, рекламні вивіски у транспорті, контекстну та таргетовану рекламу, інструменти у Google, Фейсбук, ТікТок, Інстаграм. Розробляючи стратегію просування, важливо врахувати, що потенційна аудиторія на 75% складається з жінок віком від 18 до 55 років, на 8% — із чоловіків, та 12% — підлітки. Рекламна стратегія має охоплювати всі сегменти.

Переваги та недоліки бізнесу в індустрії краси

Цей напрямок має більше позитивних сторін, але є й мінуси.

Ось головні причини, чому варто відкрити кабінет лазерної епіляції:

  • висока прибутковість та стабільний попит;
  • якщо клієнту сподобатися, він стає постійним;
  • невеликі вкладення близько 70-100 тис. доларів на старті;
  • поки що в Україні не потрібна ліцензія на проведення епіляції.

Пацієнт не обмежується одним сеансом – їх потрібно близько 10. Тому при покращеній якості сервісу та доброзичливому обслуговуванні потік відвідувачів забезпечений.

Недоліки відкриття центру лазерної епіляції:

  • за відсутності досвіду складна організація, ведення та підтримка бізнесу;
  • інтервали між сеансами 4-8 тижнів;
  • не можна робити епіляцію, не маючи відповідної освіти.

Так як в інших комерційних напрямах, залучення нових клієнтів не обходиться без витрат за рекламу та інші маркетингові хитрощі. Конкуренція у б'юті-сфері вища, ніж у середньому по ринку, але якщо центр епіляції надає послуги на належному рівні, він стає популярним та вигідним.

  • 1007

    Переглядів

  • 0

    Коментарі

  • 1007

    Переглядів

  • 0

    Коментарі


  • Подякувати Відключити рекламу

    Залиште Ваш коментар:

    Додати

    КОРИСТУЙТЕСЯ НАШИМИ СЕРВІСАМИ ДЛЯ ОТРИМАННЯ ЮРИДИЧНИХ ПОСЛУГ та КОНСУЛЬТАЦІЙ

    • Безкоштовна консультація

      Отримайте швидку відповідь на юридичне питання у нашому месенджері, яка допоможе Вам зорієнтуватися у подальших діях

    • ВІДЕОДЗВІНОК ЮРИСТУ

      Ви бачите свого юриста та консультуєтесь з ним через екран , щоб отримати послугу Вам не потрібно йти до юриста в офіс

    • ОГОЛОСІТЬ ВЛАСНИЙ ТЕНДЕР

      Про надання юридичної послуги та отримайте найвигіднішу пропозицію

    • КАТАЛОГ ЮРИСТІВ

      Пошук виконавця для вирішення Вашої проблеми за фильтрами, показниками та рейтингом

    Популярні консультації

    Дивитись всі консультації
    Дивитись всі консультації
    logo

    Юридичні застереження

    Protocol.ua є власником авторських прав на інформацію, розміщену на веб - сторінках даного ресурсу, якщо не вказано інше. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, статті, фотозображення, малюнки, ящик-шота, скани, відео, аудіо, інші матеріали. При використанні матеріалів, розміщених на веб - сторінках «Протокол» наявність гіперпосилання відкритого для індексації пошуковими системами на protocol.ua обов`язкове. Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо.

    Повний текст