1
0
196
Повістки про виклик до ТЦК з метою мобілізації прирівнюються до судових повісток та повісток про виклик для розгляду адміністративної справи. Ви вже чули свіжу неоднозначну заяву від працівників ТЦК? Останні, зокрема, чомусь серйозно та впевнено про це стверджують як під копірку.
І знаєте, що? Це чистої води маніпуляція, яка можлива лише завдяки юридичній необізнаності населення.
Тому далі як завжди, коротко і по суті, розберемо:
Ось це повістка про виклик до ТЦК. Порядок її надсилання регулюється Постановою Кабміну № 560 від 16.05.2024 року. Вона вважається врученою навіть у випадку, якщо особа особисто її не отримувала.
А це – повістка про виклик для розгляду справи особи, яка порушила законодавство про мобілізацію, встановлена Кодексом про адміністративні правопорушення.
Відповідно до статті 268 КУпАП:
«Справа про адміністративне правопорушення розглядається в присутності особи, яка притягається до адміністративної відповідальності.
Без відсутності особи справу може бути розглянуто лише у випадках, коли є дані про своєчасне її сповіщення про місце і час розгляду справи».
Тож це дві різні повістки, які не мають нічого спільного між собою та регулюються різними законами.
Постанову Кабміну прописали таким чином, що повістка про виклик до ТЦК вважається врученою, навіть якщо ви її не отримували, але повістка для розгляду адміністративної справи і не важливо якої – про порушення правил військового обліку чи іншої – регулюється КУпАПом і вважається врученою лише особисто.
З цього випливає обов’язок ТЦК належним чином повідомити особу про дату розгляду стосовно неї справи про адміністративне правопорушення накладення штрафу.
Тобто не можна притягнути особу до відповідальності за статтями 210 та 210-1 КУпАП, якщо повістка про виклик до ТЦК для розгляду адміністративної справи не надсилалась та особисто не вручалася.
Відповідно інформацію про вчинення вами адмінправопорушення не мають права вносити до бази «Оберіг» до того часу, поки ТЦК не винесуть постанову у справі про адмінправопорушення з дотриманням вимог статті 268 КУпАП.
На практиці ж відбувається все навпаки. ТЦК розраховує на правову необізнаність громадян, а тому у 99% не надсилає повістки про виклик для розгляду справи та розглядають справу заочно.
А це є прямим порушенням закону.
Судова практика у справах ТЦК однозначна: розгляд справи за відсутності особи, яку належним чином не повідомили про дату розгляду, є безумовною підставою для скасування постанови про притягнення до відповідальності.
Тому такі заочні постанови ТЦК та накладені штрафи скасовуються судами майже у всіх випадках. Саме тому через Верховну Раду намагаються пропхнути зміни до КУпАПу, щоб узаконити заочні штрафи.
Автор консультації: адвокат Роман Симутін
Джерело: адвокат Роман Симутін
Переглядів
Коментарі
Переглядів
Коментарі
Отримайте швидку відповідь на юридичне питання у нашому месенджері, яка допоможе Вам зорієнтуватися у подальших діях
Ви бачите свого юриста та консультуєтесь з ним через екран , щоб отримати послугу Вам не потрібно йти до юриста в офіс
Про надання юридичної послуги та отримайте найвигіднішу пропозицію
Пошук виконавця для вирішення Вашої проблеми за фильтрами, показниками та рейтингом
Переглядів:
196
Коментарі:
0
Переглядів:
296
Коментарі:
0
Переглядів:
374
Коментарі:
0
Переглядів:
717
Коментарі:
1
Переглядів:
604
Коментарі:
0
Переглядів:
616
Коментарі:
0
Protocol.ua є власником авторських прав на інформацію, розміщену на веб - сторінках даного ресурсу, якщо не вказано інше. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, статті, фотозображення, малюнки, ящик-шота, скани, відео, аудіо, інші матеріали. При використанні матеріалів, розміщених на веб - сторінках «Протокол» наявність гіперпосилання відкритого для індексації пошуковими системами на protocol.ua обов`язкове. Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо.
Повний текстПриймаємо до оплати
Copyright © 2014-2024 «Протокол». Всі права захищені.