0
1
1190
Переглядів
Коментарі
Переглядів
Коментарі
Отримайте швидку відповідь на юридичне питання у нашому месенджері, яка допоможе Вам зорієнтуватися у подальших діях
Ви бачите свого юриста та консультуєтесь з ним через екран , щоб отримати послугу Вам не потрібно йти до юриста в офіс
Про надання юридичної послуги та отримайте найвигіднішу пропозицію
Пошук виконавця для вирішення Вашої проблеми за фильтрами, показниками та рейтингом
Переглядів:
312
Коментарі:
0
Переглядів:
527
Коментарі:
0
Переглядів:
278
Коментарі:
0
Переглядів:
444
Коментарі:
0
Переглядів:
417
Коментарі:
0
Переглядів:
428
Коментарі:
0
Protocol.ua є власником авторських прав на інформацію, розміщену на веб - сторінках даного ресурсу, якщо не вказано інше. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, статті, фотозображення, малюнки, ящик-шота, скани, відео, аудіо, інші матеріали. При використанні матеріалів, розміщених на веб - сторінках «Протокол» наявність гіперпосилання відкритого для індексації пошуковими системами на protocol.ua обов`язкове. Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо.
Повний текстПриймаємо до оплати
Copyright © 2014-2025 «Протокол». Всі права захищені.
Техогляд - унікальна річ в історії України. Його для оегкового транспорту скасували не коли-небудь, а за Януковича, і не через що-небудь, а через корупцію. Тобто, корупція у цій сфері була така, що процес не виходило не лише побороти, але й очолити. При цьому, що цікаво, і тоді, коли техогляд був фікцією, фактично його майже ніхто не проходив, і пізніше, після його скасування, частка ДТП з технічних причин у загальній статистиці - біля 1%, причому у це число входять колеса, що луснули (частина таких випадків взагалі повинна була б піти у статистику ДТП через стан доріг), та інші випадки несправностей, що виникли раптово, яким ніякий техогляд запобігти не може. Тому усе це - не про безпеку руху, а про повернення корупційних "годівничок" та створення проблем автовласникам.