Переглядів
Переглядів
Необхідність: Службова записка потрібна для того, щоб зафіксувати обгрунтування та підтвердити законність списання активів. Вона допомагає уникнути помилок або зловживань під час проведення таких операцій.
Умови складання: Зазвичай записка складається у таких випадках:
Сторони документа:
Вимоги до оформлення:
Хто і як його складає:
Зазвичай службову записку складає співробітник, відповідальний за зберігання або використання матеріальних цінностей (наприклад, сторож, бухгалтер, завідуючий складом тощо). Документ підготовлюється на основі відомостей з інвентаризації, а також інших документів, що підтверджують необхідність списання. Після цього записка надсилається на розгляд керівництву, яке приймає рішення про списання матеріальних цінностей.
Службова записка на списання матеріальних цінностей
До: [П.І.Б. керівника підприємства/організації]
Від: [П.І.Б. співробітника, що ініціює списання]
Дата: [дата]
Місце: [місце складання]
Посилання на законодавство:
Перелік матеріальних цінностей для списання:
Обгрунтування причин списання:
Згідно проведеної інвентаризації від [дата] та акту № [номер акту] від [дата], матеріальні цінності, перелічені вище, втратили свою функціональність/експлуатаційні характеристики/інша причина і не підлягають подальшому використанню.
Висновок:
На підставі вищезазначеного просимо розглянути можливість списання вказаних матеріальних цінностей з бухгалтерського обліку та здійснити відповідні дії згідно діючого законодавства.
Підготовив: [П.І.Б. співробітника] Дата: [дата]
Резолюція керівника:
[Текст резолюції, наприклад, “Згоден”, “Не згоден”, “Потребує додаткового розгляду” тощо.]
[П.І.Б. керівника] Дата: [дата]
Цей шаблон є узагальненим та може вимагати конкретизації та додаткового оформлення в залежності від вимог вашої організації та специфіки діяльності.
Службова записка
До: [Керівник]
Від: [Ваше ім’я]
Дата: [Дата]
Тема: Списання матеріальних цінностей
Я пишу, щоб запропонувати списання наступних матеріальних цінностей:
Матеріальні цінності, зазначені вище, непридатні до подальшого використання і не підлягають ремонту. Я вважаю, що списання цих матеріальних цінностей є найкращим способом запобігти їх подальшому зносу та збиткам.
Дякую за ваш час і увагу до цієї справи.
З повагою, [Ваше ім’я]
Відповідні закони:
Приклади заповнення:
Тема: Списання матеріальних цінностей
Найменування: Офісний стіл
Кількість: 1
Одиниця виміру: шт.
Причина списання: Стіл пошкоджений внаслідок переїзду.
Підписи:
[Керівник] [Ваше ім’я]
Protocol.ua є власником авторських прав на інформацію, розміщену на веб - сторінках даного ресурсу, якщо не вказано інше. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, статті, фотозображення, малюнки, ящик-шота, скани, відео, аудіо, інші матеріали. При використанні матеріалів, розміщених на веб - сторінках «Протокол» наявність гіперпосилання відкритого для індексації пошуковими системами на protocol.ua обов`язкове. Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо.
Повний текстПриймаємо до оплати
Copyright © 2014-2025 «Протокол». Всі права захищені.