Переглядів
Переглядів
Для чого потрібна скарга?
Скарга потрібна для того, щоб:
За яких умов її складають?
Скаргу можна подати, коли:
Хто виступає сторонами в документі?
Скаржник (споживач, який вважає, що його права порушені).
Відповідач (продавець, виробник або виконавець послуг).
Вимоги до оформлення:
Хто і як його складає?
Скаргу складає сам споживач або його представник. Рекомендується користуватися послугами юриста або адвоката для складання правильної і аргументованої скарги.
При поданні скарги важливо мати на увазі, що існують певні терміни подачі, які встановлені законодавством. Тому важливо не пропустити ці терміни та звертатися до відповідних органів у встановлений час.
Шаблон Скарги в захист прав споживачів
До:
[Найменування органу або організації, наприклад, “Департамент захисту прав споживачів м. Києва”]
Від:
[Прізвище, ім’я, по батькові скаржника]
[Адреса проживання]
[Контактний телефон]
[Електронна адреса (якщо є)]
СКАРГА
на порушення прав споживача
Відповідно до Закону України “Про захист прав споживачів” та інших нормативно-правових актів, я, [Прізвище, ім’я, по батькові], виступаючи в якості споживача, вважаю за необхідне подати скаргу на порушення моїх прав.
Вимоги:
На підставі вищезазначеного, прошу:
Дата: [дата подання скарги]
Підпис: [підпис скаржника]
СКАРГА
в захист прав споживачів
до
Голови територіального органу Державної служби України з питань захисту прав споживачів
від
(ПІБ, адреса, контактні дані)
Я, (ПІБ), 20 (число) року народження, (місце народження), громадянин України, проживаю за адресою: (адреса), ідентифікаційний номер (ІПН): (ІПН), повідомляю про порушення моїх прав споживача.
20 (число) року, я придбав/ла у (назва продавця) (найменування товару/послуги) за (ціна).
(Опис порушення прав споживача).
Вважаю, що дії (назва продавця) є незаконними, оскільки:
На підставі викладеного, прошу:
Додатково додається:
Дата
(Підпис)
Приклад заповнення
СКАРГА
в захист прав споживачів
до
Голови територіального органу Державної служби України з питань захисту прав споживачів у Київській області
від
Петрова Івана Івановича, 20 січня 1970 року народження, жителя міста Києва, вулиці Вокзальної, 10, квартира 20, ідентифікаційний номер 1234567890
Я, Петров Іван Іванович, повідомляю про порушення моїх прав споживача.
20 липня 2023 року, я придбав у магазині “Епіцентр” (м. Київ, вул. Вокзальна, 10) диван за ціною 10000 грн.
При доставці дивана я виявив, що він має дефекти: (перелік дефектів).
Я звернувся до магазину “Епіцентр” з вимогою про повернення грошей або заміну дивана на новий. Однак, магазин відмовився задовольнити мою вимогу.
Вважаю, що дії магазину “Епіцентр” є незаконними, оскільки:
На підставі викладеного, прошу:
Додатково додається:
Дата
(Підпис)
Важливі моменти при складанні скарги в захист прав споживачів:
Державна служба України з питань захисту прав споживачів розгляне скаргу протягом 30 днів з дня її надходження. У разі задоволення скарги Державна служба України з питань захисту прав споживачів прийме рішення про усунення порушення прав споживача та відшкодування споживачеві збитків.
Шаблон Скарги в захист прав споживачів (заміна товару протягом 14 днів у разі його невикористання)
Ця скарга подається:
[ПІБ споживача] (далі – “Споживач”),
[Адреса]
[Номер телефону]
до:
[Назва продавця] (далі – “Продавець”),
[Адреса]
1. Обставини справи
[Дата] я придбав(ла) у Продавця товар [Назва товару].
[Дата] я звернувся(лась) до Продавця з вимогою замінити товар на аналогічний, адже він не задовольнив мене за [вкажіть причину, наприклад, “формою, габаритами, кольором”].
Продавець відмовився(лась) задовольнити мою вимогу.
2. Вимоги
На підставі вищевикладеного, прошу:
3. Додатки
4. Підпис
[Дата]
[Підпис]
[ПІБ споживача]
Приклади заповнення:
1. Обставини справи:
2. Вимоги:
3. Додатки:
4. Підпис:
Шаблон Скарги в захист прав споживачів (неусунення магазином недоліків протягом гарантійного строку)
Ця скарга подається:
[ПІБ споживача] (далі – “Споживач”),
[Адреса]
[Номер телефону]
до:
[Назва продавця] (далі – “Продавець”),
[Адреса]
1. Обставини справи
[Дата] я придбав(ла) у Продавця товар [Назва товару].
[Дата] я виявив(ла) у товарі недоліки, а саме: [вкажіть перелік недоліків].
[Дата] я звернувся(лась) до Продавця з вимогою усунути недоліки товару протягом гарантійного строку.
Продавець не виконав(ла) мою вимогу протягом [вкажіть кількість днів] днів.
2. Вимоги
На підставі вищевикладеного, прошу:
3. Додатки
4. Підпис
[Дата]
[Підпис]
[ПІБ споживача]
Приклади заповнення:
1. Обставини справи:
2. Вимоги:
3. Додатки:
4. Підпис:
Шаблон Скарги в захист прав споживачів (порушення мовних прав у закладі)
Ця скарга подається:
[ПІБ споживача] (далі – “Споживач”),
[Адреса]
[Номер телефону]
до:
[Назва закладу] (далі – “Заклад”),
[Адреса]
1. Обставини справи
[Дата] я відвідав(ла) Заклад з метою [вкажіть мету, наприклад, “пообідати”, “замовити товар”, “отримати послугу”].
Під час обслуговування персонал Закладу відмовився спілкуватися зі мною українською мовою, натомість пропонуючи спілкуватися [вкажіть мову, наприклад, “російською мовою”].
2. Вимоги
На підставі вищевикладеного, прошу:
3. Додатки
4. Підпис
[Дата]
[Підпис]
[ПІБ споживача]
Приклади заповнення:
1. Обставини справи:
2. Вимоги:
3. Додатки:
4. Підпис:
Protocol.ua є власником авторських прав на інформацію, розміщену на веб - сторінках даного ресурсу, якщо не вказано інше. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, статті, фотозображення, малюнки, ящик-шота, скани, відео, аудіо, інші матеріали. При використанні матеріалів, розміщених на веб - сторінках «Протокол» наявність гіперпосилання відкритого для індексації пошуковими системами на protocol.ua обов`язкове. Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо.
Повний текстПриймаємо до оплати
Copyright © 2014-2025 «Протокол». Всі права захищені.