Переглядів
Переглядів
Скарга може бути подана у письмовій формі шляхом складання вільного тексту або використання стандартного формату скарги, який може бути наданий самою страховою компанією. Вона також може бути подана у формі електронного документа або через веб-портал страхової компанії.
Скарга стосовно відмови страхової компанії виплатити відшкодування потрібна для захисту прав страхувальника. Вона дозволяє оскаржувати рішення страхової компанії та вимагати відшкодування за здійснені страхові події.
Скарга стосовно відмови страхової компанії виплатити відшкодування повинна містити детальний опис обставин страхового випадку, підтвердження права страхувальника на відшкодування, аргументацію скарги та вимоги до страхової компанії. Важливо також долучити всі необхідні документи та підтвердження.
У скарзі стосовно відмови страхової компанії виплатити відшкодування виступають страхувальник (або його представник) як особа, яка має претензії до страхової компанії, та сама страхова компанія як об’єкт оскарження. В деяких випадках до процесу можуть бути залучені також адвокати чи інші юридичні консультанти.
Скарга повинна бути написана чітко та зрозуміло, містити всю необхідну інформацію про обставини страхового випадку та відмови відшкодування, бути підписаною страхувальником або його представником та містити дату складання.
Скаргу може скласти сам страхувальник або за його дорученням адвокат або інший юридичний консультант. При складанні важливо врахувати всі обставини справи, дотриматися вимог законодавства та вказати всі докази та аргументи, які підтверджують правомірність вимог.
Отже, скарга стосовно відмови страхової компанії виплатити відшкодування є важливим інструментом для захисту прав страхувальника та вимоги на відшкодування за здійснені страхові події.
Скарга
Прізвище, ім’я, по батькові: [ПІБ страхувальника]
Адреса: [адреса страхувальника]
Контактний телефон: [номер телефону страхувальника]
Дата: [дата]
Керівнику
[Найменування страхової компанії]
[Повне найменування та адреса страхової компанії]
Шановне керівництво!
Мною, [ПІБ страхувальника], було звернено увагу на відмову страхової компанії виплатити відшкодування за страховий випадок, що сталося [дата страхового випадку]. З цим зв’язано, надаю цю скаргу з метою оскарження відмови та вирішення виниклої ситуації.
Відповідно до статті 16 Закону України “Про страхування”, страхова компанія зобов’язана виплачувати страхові виплати в порядку та обсязі, передбаченому договором страхування.
Опис страхового випадку: [детальний опис обставин страхового випадку]
Відмова страхової компанії: [дата відмови] [короткий опис підстав для відмови]
Правові підстави: Стаття 16 Закону України “Про страхування”: “Страхова компанія зобов’язана виплачувати страхові виплати в порядку та обсязі, передбаченому договором страхування.”
Вимоги:
Прошу розглянути цю скаргу якнайшвидше та вжити всіх необхідних заходів для вирішення виниклої ситуації.
З повагою,
[Підпис]
[ПІБ страхувальника]
Приклад заповнення:
Скарга
Прізвище, ім’я, по батькові: Іванов Іван Іванович
Адреса: вул. Центральна, буд. 10, кв. 5, м. Київ
Контактний телефон: 050-123-45-67
Дата: 15 лютого 2024 року
Керівнику
ТОВ “Страхова Компанія “Надійний”
вул. Перемоги, 20, м. Київ
Шановне керівництво!
Мною, Івановим Іваном Івановичем, було звернено увагу на відмову страхової компанії виплатити відшкодування за страховий випадок, що стався 10 лютого 2024 року. З цим зв’язано, надаю цю скаргу з метою оскарження відмови та вирішення виниклої ситуації.
Опис страхового випадку: Під час дорожньо-транспортної пригоди, що сталася 10 лютого 2024 року, мій автомобіль був пошкоджений.
Відмова страхової компанії: Дата відмови: 5 березня 2024 року. Страхова компанія відмовила у виплаті, посилаючись на те, що згідно з полісом страхування страхове відшкодування не поширюється на дорожньо-транспортні пригоди, які виникли під час спільної в’їзду з водієм, що мав алкоголь в крові.
Правові підстави: Стаття 16 Закону України “Про страхування”: “Страхова компанія зобов’язана виплачувати страхові виплати в порядку та обсязі, передбаченому договором страхування.”
Вимоги:
Прошу розглянути цю скаргу якнайшвидше та вжити всіх необхідних заходів для вирішення виниклої ситуації.
З повагою,
[Підпис]
Іванов Іван Іванович
Шаблон Скарги стосовно відмови страхової компанії виплатити відшкодування
[Назва страхової компанії]
[ПІБ]
[Адреса]
[Телефон]
[Дата]
СКАРГА
[Дата] року я уклав(ла) з Вашою страховою компанією договір страхування [вид страхування] № [номер договору].
[Дата] року стався страховий випадок [опис страхового випадку].
[Дата] року я подав(ла) до Вашої страхової компанії заяву про виплату страхового відшкодування, але [дата] року отримав(ла) відмову у виплаті.
Вважаю, що відмова у виплаті страхового відшкодування є [обґрунтування неправомірності відмови].
Відповідно до статті 26 Закону України “Про страхування”, страховик зобов’язаний виплатити страхове відшкодування у строки, визначені договором страхування.
Зважаючи на вищезазначене, прошу:
У разі невиконання моїх вимог у 14-денний термін я буду змушений(а) звернутися до суду.
[Додаток]
[Підпис]
[ПІБ]
[Дата]
Приклади заповнення:
[Назва страхової компанії]
СК “Надія”
[ПІБ]
Петренко Іван Іванович
[Адреса]
04063, м. Житомир, вул. Київська, 77
[Телефон]
(0412) 44-55-66
[Дата]
2023-11-14
СКАРГА
14 листопада 2023 року я уклав(ла) з Вашою страховою компанією договір страхування автоцивільної відповідальності № 123456.
16 листопада 2023 року стався страховий випадок: я потрапив(ла) у ДТП.
18 листопада 2023 року я подав(ла) до Вашої страхової компанії заяву про виплату страхового відшкодування, але 25 листопада 2023 року отримав(ла) відмову у виплаті.
Вважаю, що відмова у виплаті страхового відшкодування є неправомірною, адже я надав(ла) всі необхідні документи, що підтверджують страховий випадок.
Відповідно до статті 26 Закону України “Про страхування”, страховик зобов’язаний виплатити страхове відшкодування у строки, визначені договором страхування.
Зважаючи на вищезазначене, прошу:
У разі невиконання моїх вимог у 14-денний термін я буду змушений(а) звернутися до суду.
[Додаток]
[Підпис]
[ПІБ]
[Дата]
Ось ще шаблон скарги стосовно відмови страхової компанії виплатити відшкодування з посиланням на відповідні закони України та прикладом заповнення:
Директору Страхової компанії “Все буде добре” Іваненку І.І. Петренка Петра Петровича, що мешкає за адресою:
м. Київ, вул.Шевченка, буд.1, кв.1 тел. 050-111-11-11
СКАРГА
Відповідно до Закону України “Про звернення громадян” прошу розглянути мою скаргу щодо неправомірної відмови у виплаті страхового відшкодування.
10 січня 2022 року між мною та СК “Все буде добре” було укладено договір добровільного страхування майна No123 від 10.01.2022 р.
20 січня 2022 року сталася пожежа в моїй квартирі за адресою: м. Київ, вул. Франка, буд.20, кв.5, внаслідок чого було знищено меблі та побутову техніку. Я звернувся до страхової компанії із заявою про виплату страхового відшкодування, проте мені було відмовлено.
Вважаю відмову в страховій виплаті незаконною та такою, що порушує мої права. Прошу розглянути мою скаргу та прийняти рішення про виплату належного мені страхового відшкодування відповідно до умов договору страхування.
Додатки:
1 березня 2022 р.
Підпис
Отже, у скарзі важливо чітко сформулювати суть претензії, посилатися на порушені права і норми законодавства, а також надати копії відповідних документів. Сподіваюсь, наданий шаблон буде корисним.
Protocol.ua є власником авторських прав на інформацію, розміщену на веб - сторінках даного ресурсу, якщо не вказано інше. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, статті, фотозображення, малюнки, ящик-шота, скани, відео, аудіо, інші матеріали. При використанні матеріалів, розміщених на веб - сторінках «Протокол» наявність гіперпосилання відкритого для індексації пошуковими системами на protocol.ua обов`язкове. Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо.
Повний текстПриймаємо до оплати
Copyright © 2014-2025 «Протокол». Всі права захищені.