Переглядів
Переглядів
Нащо потрібна скарга:
За яких умов її складають:
Хто виступає сторонами в документі:
Вимоги до оформлення:
Хто і як її складає: Скаргу може скласти будь-яка особа або організація, яка користувалася послугами “Нової Пошти”. Скаргу можна подати особисто в відділенні, через офіційний сайт компанії в розділі “Зворотний зв’язок” або за допомогою електронної пошти.
Навіть якщо у вас виникла проблема з “Новою Поштою”, рекомендується спершу спробувати вирішити її безпосередньо з представниками компанії. Якщо проблема не вирішена, тоді варто писати офіційну скаргу.
Шановний керівнику/ці Нової пошти!
Я, (ПІБ, адреса, контактний номер), звертаюся до Вас із скаргою на роботу Нової пошти.
(Детальний опис порушення, зокрема, несвоєчасна доставка посилки, відсутність повідомлення про доставку тощо).
Вважаю, що такі порушення суперечать (навести закони, нормативні акти, які порушені).
У зв’язку з цим прошу Вас:
Додатково додаю до скарги (документи, що підтверджують порушення).
З повагою,
(ПІБ, підпис)
Приклад заповнення
Шановний пане/пані керівнику Нової пошти!
Я, Іванов Іван Іванович, мешканець м. Києва, вул. Пушкінська, 12, тел. 095-000-00-00, звертаюся до Вас із скаргою на роботу Нової пошти.
20 липня 2023 року я відправив посилку з м. Києва до м. Харкова. Вартість посилки становила 1000 грн.
За даними сайту Нової пошти, посилка була доставлена адресату 25 липня 2023 року. Однак, адресат не отримав посилку.
Я звернувся до відділення Нової пошти в м. Харкові, де мені повідомили, що посилка не була доставлена, оскільки не було за адресою.
*Вважаю, що такі порушення суперечать (навести закони, нормативні акти, які порушені):
У зв’язку з цим прошу Вас:
Додатково додаю до скарги копію квитанції про сплату за пересилку посилки.
З повагою,
Іванов Іван Іванович
(підпис)
Важливою умовою розгляду скарги на Нову пошту є наявність доказів, що підтверджують порушення. До таких доказів можуть належати:
При поданні скарги на Нову пошту слід дотримуватися наступних правил:*
Скарга на Нову пошту є важливим інструментом захисту прав громадян. Якщо Ви стали свідком порушення роботи Нової пошти, не зволікайте з поданням скарги до відповідальних органів.
Ось деякі додаткові моменти, які можна врахувати при написанні скарги на Нову пошту:
Шаблон скарги
Керівництву ТОВ “Нова Пошта”
Адреса офісу
Від [Ваше П.І.Б.] Адреса Контактний телефон
E-mail
Дата: [дата подачі скарги]
СКАРГА
Відповідно до статті 55 Конституції України, які передбачає право на звернення, а також згідно з положеннями Закону України “Про захист прав споживачів” (Закон України № 1023-XII від 12 травня 1991 р.), я виношу на розгляд наступну скаргу.
Предмет скарги:
[Короткий опис проблеми, наприклад, “Затримка доставки посилки”, “Пошкодження вантажу під час перевезення”, тощо.]
Обставини скарги:
Основні вимоги:
Додатки:
Прошу вас розглянути цю скаргу в установлені законом терміни та інформувати мене про результати розгляду.
З повагою,
[Ваше П.І.Б.]
[Підпис]
Цей шаблон може бути адаптований відповідно до конкретної ситуації. Після складання скарги її можна відправити поштою, електронною поштою або ж подати особисто в офіс компанії.
Protocol.ua є власником авторських прав на інформацію, розміщену на веб - сторінках даного ресурсу, якщо не вказано інше. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, статті, фотозображення, малюнки, ящик-шота, скани, відео, аудіо, інші матеріали. При використанні матеріалів, розміщених на веб - сторінках «Протокол» наявність гіперпосилання відкритого для індексації пошуковими системами на protocol.ua обов`язкове. Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо.
Повний текстПриймаємо до оплати
Copyright © 2014-2025 «Протокол». Всі права захищені.