Головна Сервіси для юристів ... Закони Про здійснення державних закупівель Стаття 8. Уповноважений орган та орган оскарження

Стаття 8. Уповноважений орган та орган оскарження

Про здійснення державних закупівель (ЗМІСТ) Інші закони
  • 1846

    Переглядів

  • 1846

    Переглядів

  • Додати в обране

    1. Основними функціями Уповноваженого органу є:

    1) розроблення і затвердження нормативно-правових актів, необхідних для виконання цього Закону;

    2) аналіз функціонування системи державних закупівель;

    {Пункт 2 частини першої статті 8 в редакції Закону № 679-VIII від 15.09.2015 }

    3) подання Кабінету Міністрів України пропозицій щодо визначення генерального замовника;

    4) підготовка та подання до Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, Рахункової палати щорічного звіту, що містить аналіз функціонування системи державних закупівель, у тому числі результати моніторингу;

    {Пункт 4 частини першої статті 8 в редакції Закону № 679-VIII від 15.09.2015 }

    5) узагальнення практики здійснення закупівель, у тому числі міжнародної;

    6) вивчення, узагальнення та поширення світового досвіду з питань закупівель;

    7) забезпечення функціонування безоплатного веб-порталу Уповноваженого органу;

    8) взаємодія з громадськістю з питань удосконалення системи державних закупівель;

    {Пункт 8 частини першої статті 8 із змінами, внесеними згідно із Законом № 679-VIII від 15.09.2015 }

    9) організація нарад та семінарів з питань закупівель;

    10) надання безоплатної методологічної допомоги замовникам та надання відповідей з питань державних закупівель на запити зацікавлених осіб. Відповіді на запити носять виключно рекомендаційний характер;

    11) міжнародне співробітництво у сфері закупівель;

    12) розроблення та затвердження:

    стандартної документації конкурсних торгів;

    типового положення про комітет з конкурсних торгів;

    порядку визначення предмета закупівлі;

    { Абзац п'ятий пункту 12 частини першої статті 8 виключено на підставі Закону № 679-VIII від 15.09.2015 }

    порядку розміщення інформації;

    форм:

    річного плану закупівель;

    оголошення про проведення процедури закупівлі (оголошення про проведення відкритих торгів, оголошення про проведення процедури двоступеневих торгів, оголошення про проведення попередньої кваліфікації, запит цінових пропозицій, інформація про застосування переговорної процедури закупівлі);

    обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі;

    реєстру отриманих пропозицій конкурсних торгів, кваліфікаційних пропозицій, цінових пропозицій;

    протоколу розкриття пропозицій конкурсних торгів, кваліфікаційних пропозицій, цінових пропозицій;

    протоколу оцінки пропозицій конкурсних торгів, цінових пропозицій;

    повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів або цінової пропозиції;

    {Абзац п'ятнадцятий пункту 12 частини першої статті 8 виключено на підставі Закону № 679-VIII від 15.09.2015 }

    оголошення про результати процедури закупівлі (оголошення про результати проведення торгів, повідомлення про результати проведення попередньої кваліфікації, інформація про результати процедури запиту цінових пропозицій, інформація про результати проведення переговорної процедури закупівлі);

    {Абзац шістнадцятий пункту 12 частини першої статті 8 із змінами, внесеними згідно із Законом № 679-VIII від 15.09.2015 }

    звіту про результати проведення процедури закупівлі;

    повідомлення про внесення змін до договору;

    звіту про виконання договору про закупівлю;

    13) надання роз’яснень щодо застосування законодавства у сфері закупівель;

    14) розроблення примірних навчальних програм з питань організації та здійснення закупівель;

    15) співробітництво з правоохоронними органами щодо виявлення фактів порушення законодавства у сфері закупівель та подання у випадках, передбачених законами України, до правоохоронних органів матеріалів про виявлені порушення;

    16) співробітництво з органами Антимонопольного комітету України щодо виявлення фактів порушень законодавства про захист економічної конкуренції у сфері закупівель;

    17) співробітництво з державними органами щодо запобігання проявам корупції у сфері закупівель;

    {Пункт 18 частини першої статті 8 виключено на підставі Закону № 679-VIII від 15.09.2015 }

    19) інформування громадськості про політику та правила державних закупівель.

    2. Уповноважений орган має право:

    1) вимагати від замовників подання звіту про результати проведення процедури закупівлі та звіту про виконання договору про закупівлю згідно з цим Законом;

    2) встановлювати строки подання замовниками інформації про заплановані закупівлі та укладені договори про закупівлю;

    3) отримувати в установленому порядку від замовників, учасників, підприємств, установ, організацій, а також органів, які здійснюють державне регулювання і контроль у сфері закупівель, правоохоронних органів документи та інформацію, що необхідні для виконання функцій, передбачених цим Законом. Особи та органи, зазначені у цьому пункті, впродовж п’яти днів з дати отримання відповідного запиту зобов’язані надати Уповноваженому органу інформацію та завірені належним чином копії документів;

    {Пункт 3 частини другої статті 8 із змінами, внесеними згідно із Законом № 679-VIII від 15.09.2015 }

    {Пункт 4 частини другої статті 8 виключено на підставі Закону № 679-VIII від 15.09.2015 }

    5) здійснювати інші дії та вживати інші заходи, передбачені законодавством для виконання покладених на Уповноважений орган функцій.

    {Пункт 6 частини другої статті 8 виключено на підставі Закону № 679-VIII від 15.09.2015 }

    3. Антимонопольний комітет України як орган оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту прав та законних інтересів осіб, пов’язаних з участю у процедурах державної закупівлі, створює постійно діючу адміністративну колегію з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель. Рішення постійно діючої адміністративної колегії приймаються від імені Антимонопольного комітету України.

    Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель діє у складі трьох державних уповноважених Антимонопольного комітету України. Голова постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України повинен мати вищу юридичну освіту.

    Член постійно діючої адміністративної колегії, який є пов’язаною особою з суб’єктом оскарження або замовником, не може брати участі у розгляді та прийнятті рішень щодо такої скарги і повинен бути замінений на час розгляду і прийняття рішення щодо такої скарги іншим державним уповноваженим Антимонопольного комітету України, що визначається Головою Антимонопольного комітету України.

    Порядок діяльності постійно діючої адміністративної колегії встановлюється відповідно до Закону України "Про Антимонопольний комітет України", якщо інше не встановлено цим Законом.

    Попередня

    50/96

    Наступна
    Додати в обране
    logo

    Юридичні застереження

    Protocol.ua є власником авторських прав на інформацію, розміщену на веб - сторінках даного ресурсу, якщо не вказано інше. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, статті, фотозображення, малюнки, ящик-шота, скани, відео, аудіо, інші матеріали. При використанні матеріалів, розміщених на веб - сторінках «Протокол» наявність гіперпосилання відкритого для індексації пошуковими системами на protocol.ua обов`язкове. Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо.

    Повний текст

    Приймаємо до оплати