31.3. Забороняється експлуатація транспортних засобів згідно із законодавством: а) у разі їх виготовлення або переобладнання з порушенням вимог стандартів, правил і нормативів, що стосуються безпеки дорожнього руху; б) якщо вони не пройшли обов'язковий технічний контроль (для транспортних засобів, що підлягають такому контролю); в) якщо номерні знаки не відповідають вимогам відповідних стандартів; г) у разі обладнання без дозволу Державтоінспекції спеціальними звуковими та світловими сигналами.
Protocol.ua є власником авторських прав на інформацію, розміщену на веб - сторінках даного ресурсу, якщо не вказано інше. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, статті, фотозображення, малюнки, ящик-шота, скани, відео, аудіо, інші матеріали. При використанні матеріалів, розміщених на веб - сторінках «Протокол» наявність гіперпосилання відкритого для індексації пошуковими системами на protocol.ua обов`язкове. Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо.
Повний текстПриймаємо до оплати
Copyright © 2014-2025 «Протокол». Всі права захищені.
Аналізуйте судовий акт: Легковий автомобіль НЕ підлягає обов’язковому технічному контролю (огляду), якщо не доведено, що такий використовується для перевезення пасажирів або вантажів з метою отримання прибутку. (справа №550/205/25 від 05.05.2025 р.)
Згідно з протоколом поліції, водій керував автомобілем OPEL COMBO (це такий компактний фургон), який підлягає обов'язковому технічному контролю, але своєчасно його не пройшов, чим порушив п. 31.3(б) Правил дорожнього руху і вчинив адміністративне правопорушення передбачене ч. 4 ст. 121 КУпАП (ще й приписували ознаку повторності правопорушення).
Не погоджуючись із цим протоколом, водій надав до суду - крім іншого - Витяг з Єдиного державного реєстру транспортних засобів - реєстраційну картку ТЗ, з якого вбачається, що автомобіль OPEL COMBO є легковим автомобілем та відповідно до довідки не експлуатується як таксі та не використовується для перевезення небезпечних вантажів.
І районний суд погодився із доводами водія - закривши справу про адміністративне правопорушення щодо нього. Так, цікавим є рішення з огляду на обґрунтування - коли ж потрібен обов’язковий технічних контроль, коли ж - ні (як у цій справі).
Отже у цій справі суд роз’яснив: Частина 4 ст. 121 КУпАП передбачає адміністративну відповідальність, зокрема, за керування водієм транспортним засобом, що підлягає обов'язковому технічному контролю, але своєчасно його не пройшов, вчинене повторно протягом року. Таким чином, до адміністративної відповідальності за ч. 4 ст. 121 КУпАП може бути притягнуто водія транспортного засобу, який підлягає обов'язковому технічному контролю. Читати повністю