ПДВ, ПРИБУТОК, ЗАРПЛАТА (ПДФО, ЄСВ), ЄДИНИЙ ПОДАТОК.
Законна оптимізація сплати податків - інструмент збереження обігових коштів та виживання бізнесу!
Нове по ПДВ, ПРИБУТКУ, Зарплаті (ПДФО, ЄСВ), Єдиний податок! Актуальні, складні проблеми оподаткування!
ЗМІНА СХЕМ ОПТИМІЗАЦІЇ. Всі зміни 2024 + 2025! Перспективні зміни.
АНТИоптимізація (ризикові операції, якими не варто користуватись).
ПЕРЕВІРКИ та АДМІНІСТРУВАННЯ. Тенденції. Практичні рекомендації! Коментар та роз’яснення від відомих експертів.
НЕ ТІЛЬКИ КОНКРЕТНІ СХЕМИ, А Й КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСНОВИ ПОДАТКОВОГО ПЛАНУВАННЯ!
НЕ ВИКОРИСТОВУЙТЕ ТИМЧАСОВІ ЗАХОДИ – КЕРУЙТЕ ПОДАТКОВИМИ ПРОЦЕСАМИ ПОСТІЙНО!
26 лютого, ВЕБІНАР on-line
Детально: https://dku.in.ua/MNZS
Реєстрація: (067) 506-80-61 Viber Tg, (095) 271 45 90

ДОПОВІДАЧ ТА КОНСУЛЬТАНТ:

Самарченко Олена Романівна
Незалежний консультант з питань оподаткування та бухгалтерського обліку.
Спікер Ділового Клубу з 2003 року. Автор численних статей та публікацій в бухгалтерській пресі.
КРАЩИЙ ЛЕКТОР ЗА ОЦІНКАМИ СЛУХАЧІВ СЕМІНАРІВ.
ПРОГРАМА СЕМІНАРУ:
МІНІМІЗАЦІЯ 2025 В НОВИХ УМОВАХ!
Організація податкового планування, мінімізації на підприємстві.
Мінімізація, оптимізація та планування ПОДАТКУ НА ПРИБУТОК та ПДВ!
1. Операції з обіговими коштами та з мінімальним податковим навантаженням (позики, кредити та інші операції):
-
Безвідсоткова фінансова допомога від засновників і не тільки.
- Допомога з терміном повернення більше 1 року - проблематична операція при перевірці!
Як уникнути дисконтування, використовуючи умови договору.
- Фін. допомога від підприємців-платників єдиного податку. Чим ця операція «не подобається» податківцям. Варіанти уникнення небезпек.
- Фін. допомога, надана фізичним особам (строки, умови повернення, особливості списання / прощення боргу).
-
Безповоротна фінансова допомога між платниками податків – пов’язаними особами. Зміни ПКУ.
- Податкові витрати - як уникнути втрати тому, хто надає допомогу.
-
Кредити юридичних осіб та депозити фізичних осіб.
- Як через поруку або відступлення права вимоги (передачі боргу) закрити борги.
- Оподаткування операцій. Потенційна небезпека виникнення ПДФО та військового збору.
-
Операції з надання/отримання забезпечень та гарантій (а ні доходів / витрат, а ні ПДВ).
- В яких випадках податково вигідно застосовувати такі операції.
- Як правильно сформулювати умови договорів, аби уникнути нарахування ПДВ.
-
Штрафні санкції (неустойка, пеня, відшкодування шкоди) в обліку.
- Дата визнання доходів/витрат в періоді отримання/сплати коштів.
- Як необхідно формулювати виплату аби уникнути податкових зобов’язань з ПДВ.
-
«Заміна» передоплати на поворотну/безповоротну фінансову допомогу.
Яке «підводне каміння» існує в частині ПДВ. Аналіз останніх роз’яснень податківців.
2. Безоплатне надання коштів, товарів, послуг різним особам в тому числі:
- Неприбутковим організаціям;
- ЗСУ, Військовим формуванням, бюджетним медичним закладам тощо;
- Підприємцям та юр. особам, що в свою чергу допомагають армії.
- Які існують податкові пільги та за яких умов можна на них розраховувати?
-
Операції з безоплатної передачі товарів/послуг, які не вимагають нарахування ПДВ (реклама, маркетингове просування тощо). Як правильно оформити документи.
-
Безоплатне надання товарів, послуг в межах «військової допомоги».
-
Подарунки фізичним особам. Як правильно розрахувати базу для ПДФО і військового збору, щоб з бюджету були сплачені правильні суми, а фізична особа фінансово не постраждала.
-
Як вигідніше здійснювати благодійні витрати неприбутковим організаціям, якщо компанія не має оподатковуваного прибутку?
3. Операції з необоротними активами (НА):
-
«Легалізація» необоротних активів.
Що вигідніше «знайти» об'єкт або отримати в подарунок?
Як відобразити такі об’єкти в обліку
-
Бухгалтерська дооцінка основних засобів як механізм збільшення чистих активів.
Як дооцінка може бути пов’язана з «прибутковими коригуваннями» в деяких операціях з нерезидентами?
Для яких підприємств дооцінка може збільшити податкові витрати?
-
Продаж необоротних активів (в тому числі за мінімальними цінами).
Що бажано зробити перед продажем, щоб заощадити на податках (прибуток, ПДВ, ПДФО).
Коли і для чого бажано проводити оцінку майна?
Чи існують альтернативи дороговартісній оцінці?
-
Ліквідація чи Списання необоротних активів «з користю» для витрат та ПДВ.
В чому різниця і як це може вплинути на облік? Документальне оформлення ліквідації.
Списання майна (як необоротних активів, так і товарів, продукції тощо), зруйнованого внаслідок бойових дій. Документальне оформлення. Оподаткування.
4. Операції з запасами (товарами, сировиною, матеріалами):
-
Перейменування товару (як на етапі придбання, так і на стадії продажу покупцеві).
-
Продаж товарів з «прив'язкою» ціни до валютного еквівалента.
Необхідні та бажані застереження в договорах.
Зміна доходів/витрат та перерахунок податкових зобов'язань/податкового кредиту з ПДВ: в які періоди і як правильно робити.
Проблеми перерахунку ціни під час дії воєнного стану та неможливості реєструвати ПДВ-документи. Аналіз різних варіантів відображення покупцем коригування ціни придбаних товарів.
-
Уцінка невикористаних і списання зіпсованих товарів:
Виконання вимог бухгалтерських стандартів зі збільшенням податкових витрат.
Чи вигідно проводити уцінку, якщо товари пошкоджено під час війни?
Які існують альтернативні варіанти?
5. Операції з заборгованостями (Сумнівними, Безнадійними, Прощеними):
-
Заборгованості, що неможливо погасити внаслідок воєнних дій.
Чи є вони сумнівними, чи треба створювати резерв, як оформити документи?
-
Прощення боргу власником компанії: бухгалтерські особливості, які безпосередньо впливають на податковий облік.
Особливості прощення боргу за процентними позиками.
-
Дохід від списання кредиторської заборгованості.
- Визначення моменту списання боргів. Як можна відстрочити списання боргів?
- Коригування ПДВ. Коли воно необхідне, і як це правильно зробити
-
Валютна заборгованість перед нерезидентом.
Як законно можна уникнути розрахунку курсових різниць.
6. Дохід від продажу товарів (виконання робіт).
-
Можливість відобразити дохід із певною відстрочкою закладена у бухгалтерських стандартах. Скористаємось?
-
Які існують негативні моменти (зокрема пов'язані з ПДВ).
Аналіз законних методів, направлених на оптимізацію ПОДАТКУ НА ДОДАНУ ВАРТІСТЬ (ПДВ).
7. База оподаткування під час поставки:
-
Готової продукції (робіт, послуг).
Як виробнику довести звичайні ціни?
-
Придбання товарів.
Що вважати ціною придбання?
Можливості зменшення ціни придбання в обліку.
-
Необоротні активи.
Як законно зменшити базу оподаткування - залишкову вартість об'єкта, що продається.
8. Послуги із нерезидентами.
-
Вплив місця постачання послуг на оптимізацію ПДВ.
-
Нюанси для реклами, інжинірингу, консультаційних послуг, міжнародні транспортні перевезення та експедирування.
-
Зміна законодавства щодо визначення місця поставки посередницьких послуг з нерезидентами.
-
На що слід звернути увагу.
9. Реорганізація підприємств як спосіб «позбутися» активів/зобов'язань без податкових наслідків.
-
Підвищена увага податківців до таких операцій: в чому вона полягає та на яких підставах.
ЗАРПЛАТНІ ПОДАТКИ. Оподаткування виплат фізичним особам.
Оптимізація ПДФО. Операції, що допоможуть зекономити на ПДФО.
10. Неперсоніфіковані доходи фізосіб.
-
Що можна виплачувати без оподаткування. Як правильно оформити документи?
11. Допомога на лікування (медичне обслуговування, медикаменти та ін.).
-
Як альтернатива подарункам та медичному страхуванню.
-
Умови звільнення від оподаткування.
12. Благодійна допомога (цільова та нецільова):
-
Кому і в якій сумі виплачується?
-
Найменування платежу як захист ненарахування податків.
-
Як правильно скласти первинні документи.
13. Як підприємству законно уникнути «мобілізаційного обліку» працівників.
ВЗАЄМОВІДНОСИНИ З ПЛАТНИКАМИ ЄДИНОГО ПОДАТКУ.
14. З якими платниками єдиного податку може співпрацювати звичайне підприємство.
-
Чи повинне підприємство перевіряти види діяльності платника єдиного податку і які ризики при виявленні «невідповідностей».
15. Регулярні господарські відносини з підприємцями.
-
Ризики того, що такі відносини можуть бути прирівняні до трудових відносин.
16. Відповіді на запитання.
Українське податкове законодавство заслужено піддають критиці практично всі, хто має відношення до їх сплати: керівники, бухгалтери, юристи, аналітики та й самі розробники законодавства. Та навіть таке недосконале законодавство має ряд норм, які дозволяють бізнесу зберігати оборотні кошти, не переплачуючи надлишкові податки. Головне - знати про такі норми і правила та вміти ними користуватися.
Пропонуємо Вашій увазі семінар якраз спрямований на системний аналіз вимог Податкового кодексу, правил бухгалтерського обліку, який дозволить подивитися на звичні операції з дещо нестандартного погляду, вибрати варіанти здійснення операцій із меншим податковим навантаженням, не порушуючи вимог податкового законодавства!
Всі питання розглядаються з врахуванням змін податкового законодавства на дату семінару.
Актуальні для Вас запитання заздалегідь надсилайте на e-mail: dk@dku.in.ua для глибокого вивчення.
Вартість участі, вебінар on-line:
Рахунок без ПДВ:
2600 грн. (без ПДВ).
|
Рахунок з ПДВ:
2850 грн. (в т.ч. ПДВ 475 грн. 00 коп.)
|
Знижки: за 2-х учасників - 5%; за 3-х та більше - 10%!
До вартості входить:
Участь у вебінарі on-line:
-
Навчання та консультації.
-
Відповіді на запитання, що Вас цікавлять
(в т.ч. індивідуальні та надіслані заздалегідь).
-
Інтерактивна участь. Можливість задати питання в чаті.
Відео-спілкування (за наявності у Вас мікрофона та камери).
-
ДОБІРКИ МАТЕРІАЛІВ.
-
ВІДЕОЗАПИС. Доступ для перегляду вебінару на 5-7 днів.
Переваги вебінару:
-
Економія часу та коштів на дорогу, проживання, харчування.
-
Відповіді на питання без відриву від роботи.
Можна отримати інформацію в зручному місці без поспіху.
-
Презентації, документи та матеріали доступні для завантаження.
|
|
Місце проведення: Вебінар онлайн.
! Реєстрація та більш детальна інформація:
(067) 506 80 61 Viber Telegram,
(095) 271 45 90
www.dku.in.ua або DK@dku.in.ua
