1
1
1707
Перші сто днів — це знакова подія у «літописі» діяльності кожної інституції і гарна нагода розповісти про перші підсумки роботи мовою цифр. Тож ми розпочинаємо серію інформаційних публікацій, присвячених 100 дням роботи Офісу протидії рейдерству, йдеться на сайті minjust.gov.ua
Та спершу трохи історії. Офіс протидії рейдерству було створено Міністерством юстиції України за експертної підтримки низки міжнародних організацій наприкінці 2019 року з метою оперативного реагування на порушення у сфері державної реєстрації, ефективного захисту прав та інтересів власників майна і бізнесу, а також напрацювання комплексних пропозицій щодо удосконалення сфери державної реєстрації.
Важливою віхою в роботі Офісу стало створення в січні 2020 року Колегії з розгляду скарг у сфері державної реєстрації. За період її діяльності було розглянуто і прийнято рішення щодо 503 звернень: 271 скарга була задоволена, у 232 випадках — було відмовлено у задоволенні по суті. При цьому не було жодної відмови з таких раніше популярних підстав як неналежне засвідчення копій документів, доданих до скарги, відсутність інформації про наявність/відсутність судового спору тощо.
Для порівняння, за аналогічний період (з січня по березень 2019-го) «антирейдерською» комісією було розглянуто і прийнято рішення щодо 731 скарги, з яких 113 — задоволені, у 117 випадках було відмовлено по суті, при цьому кількість відмов із формальних підстав (неналежне засвідчення копій документів, відсутність інформації про наявність/відсутність судового спору і т.д.) склала 501. Тобто майже дві третини скарг були «відсіяні» через неналежне оформлення звернень, а велика кількість громадян і суб’єктів господарювання були позбавлені можливості ефективно і оперативно захистити свої майнові права й інтереси шляхом адміністративного оскарження реєстраційних дій.
Вспомните новость: Президент Украины Владимир Зеленский подписал указ о противодействии рейдерству
Відмовитися від формалізованого підходу до розгляду скарг, коли надмірна увага приділяється саме формі звернення, юридичній техніці оформлення документів, а не суті оскаржуваних реєстраційних дій, було принциповою позицією Мін’юсту. Форма скарги не має превалювати над змістом, коли йдеться про здійснення ефективного контролю у сфері державної реєстрації, який полягає не у боротьбі з наслідками, а у вжитті заходів превентивної дії!
Згадайте новину: Мін'юст використовуватиме Google Authentificator для боротьби з рейдерством у сфері реєстрації нерухомості - Дубілет
Переглядів
Коментарі
Переглядів
Коментарі
Отримайте швидку відповідь на юридичне питання у нашому месенджері, яка допоможе Вам зорієнтуватися у подальших діях
Ви бачите свого юриста та консультуєтесь з ним через екран , щоб отримати послугу Вам не потрібно йти до юриста в офіс
Про надання юридичної послуги та отримайте найвигіднішу пропозицію
Пошук виконавця для вирішення Вашої проблеми за фильтрами, показниками та рейтингом
Переглядів:
217
Коментарі:
0
Переглядів:
359
Коментарі:
0
Переглядів:
344
Коментарі:
0
Переглядів:
640
Коментарі:
0
Переглядів:
365
Коментарі:
0
Переглядів:
16734
Коментарі:
0
Protocol.ua є власником авторських прав на інформацію, розміщену на веб - сторінках даного ресурсу, якщо не вказано інше. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, статті, фотозображення, малюнки, ящик-шота, скани, відео, аудіо, інші матеріали. При використанні матеріалів, розміщених на веб - сторінках «Протокол» наявність гіперпосилання відкритого для індексації пошуковими системами на protocol.ua обов`язкове. Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо.
Повний текстCopyright © 2014-2024 «Протокол». Всі права захищені.
Під час карантину за адресою Офісу протидії рейдерству та Мінюсту не отримували взагалі пошту!!! Два тижні добивались, щоб тільки скаргу отримали, через гарячу лінію Кабміну, з надсиланням підписаної КЕП... Які там успіхи у них!?