Головна Блог ... Новини ДТЕК доєднався до дослідження клієнтського сервісу в енергетичному секторі Європи ДТЕК доєднався до дослідження клієнтського сервісу...

ДТЕК доєднався до дослідження клієнтського сервісу в енергетичному секторі Європи

  • 0

  • 0

  • 15

Відключити рекламу

В рамках робочої групи з розширення прав та можливостей споживачів (Customer Empowerment WG) при E.DSO компанія ДТЕК доєдналася до дослідження клієнтського сервісу в енергетичному секторі Європи. Про це йдеться в повідомленні ДТЕК.

Зазначається, що робоча група дослідила ключові тенденції в обслуговуванні клієнтів серед 11 операторів системи розподілу з 10 європейських країн. ОСР все більше уваги приділяють клієнтському досвіду взаємодії з компанією, тому активно цифровізують свої сервіси та послуги. Так, чат-боти, мобільні застосунки, системи IVR (інтерактивне голосове меню) та штучний інтелект стають основою взаємодії з клієнтами.

В ДТЕК розповіли, що робочу групу з розширення прав та можливостей споживачів (Customer Empowerment WG) при E.DSO очолює директор із взаємодії з клієнтами ДТЕК Мережі Руслан Волинець.

Окрім того, 60% операторів систем розподілу мають мобільні застосунки, через які обробляється до 40% клієнтських запитів. Енергокомпанії зосереджені на роботі над чат-ботами на основі ШІ, віртуальними помічниками та аналітикою поведінки споживачів.

Серед новітніх технологій останніх років "розумні" лічильники електроенергії вже стали галузевим стандартом Європи. В Австрії, Італії, Португалії та Іспанії рівень їх впровадження серед населення перевищує 95%, тоді як Україна наразі активно поширює цей прилад обліку серед клієнтів. Він дозволяє ОСР автоматично отримувати покази, мати дистанційний доступ і цифровізувати мережу.

Зазначається, що колцентри ОСР все ще обробляють 40% усіх звернень клієнтів та залишаються основним каналом взаємодії з клієнтами.


ДЖЕРЕЛО : UNIAN
  • 15

    Переглядів

  • 0

    Коментарі

  • 15

    Переглядів

  • 0

    Коментарі


  • Відключити рекламу

    Залиште Ваш коментар:

    Додати

    КОРИСТУЙТЕСЯ НАШИМИ СЕРВІСАМИ ДЛЯ ОТРИМАННЯ ЮРИДИЧНИХ ПОСЛУГ та КОНСУЛЬТАЦІЙ

    • Безкоштовна консультація

      Отримайте швидку відповідь на юридичне питання у нашому месенджері, яка допоможе Вам зорієнтуватися у подальших діях

    • ВІДЕОДЗВІНОК ЮРИСТУ

      Ви бачите свого юриста та консультуєтесь з ним через екран , щоб отримати послугу Вам не потрібно йти до юриста в офіс

    • ОГОЛОСІТЬ ВЛАСНИЙ ТЕНДЕР

      Про надання юридичної послуги та отримайте найвигіднішу пропозицію

    • КАТАЛОГ ЮРИСТІВ

      Пошук виконавця для вирішення Вашої проблеми за фильтрами, показниками та рейтингом

    Популярні новини

    Дивитись усі новини
    Дивитись усі новини
    logo

    Юридичні застереження

    Protocol.ua є власником авторських прав на інформацію, розміщену на веб - сторінках даного ресурсу, якщо не вказано інше. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, статті, фотозображення, малюнки, ящик-шота, скани, відео, аудіо, інші матеріали. При використанні матеріалів, розміщених на веб - сторінках «Протокол» наявність гіперпосилання відкритого для індексації пошуковими системами на protocol.ua обов`язкове. Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо.

    Повний текст

    Приймаємо до оплати