Головна Блог ... Аналітична стаття Legal Tech Чат-бот 7ААС: що це таке і як ним користуватися

Чат-бот 7ААС: що це таке і як ним користуватися

  • Автор: 

    Автор не вказаний

  • 0

  • 0

  • 4425

Відключити рекламу
 - tn1_0_46934000_1574925535_5ddf74df729b6.jpg

Бот – це програма, яка в автоматичному або створеному користувачем режимі виконує ряд дій через інтерфейси, які використовують люди.

Слово «бот» – калька з англійського bot, скорочення від robot – автоматичного пристрою, що виконує механічні операції згідно з алгоритмом. Сьогодні під ботом мається на увазі віртуальна програма, яка виконує одноманітні повторювані дії в інтернеті. Вона вміє робити це з високою швидкістю, чим перевершує живу людину.

Боти в Telegram – це спеціальні акаунти, створені для того, щоб автоматично обробляти й відправляти повідомлення. Користувачі можуть взаємодіяти з ботами за допомогою повідомлень, що відправляються через звичайні або групові чати.

Чим бот відрізняється від звичайного акаунта?

У роботів немає статусів «онлайн» і «був у мережі», замість цього відображається напис «бот». Для ботів виділено обмежене місце на серверах: усі повідомлення видаляються впродовж певного терміну після обробки.

Боти не можуть самі починати спілкування з користувачем. Користувач повинен або додати робота в групу, або першим почати з ним діалог.

Наскільки "розумний" чат-бот?

Процес спілкування з віртуальним помічником побудований на основі чіткої логіки і заданого алгоритму, який прописаний у вигляді коду.

Legal Tech: История YouControl — как построить IT-бизнес на госданных

Можна виділити два типи чат-ботів:

  • обмежені (такий віртуальний помічник відповідає лише на обмежену кількість фраз і тільки в тому випадку, якщо запит користувача точно збігається із запитом, прописаним в алгоритмі);
  • ті, що навчаються ( у цьому випадку йдеться про складну систему на базі самонавчальної нейронної мережі (з поправками людини); такий робот може сприймати розмову за контекстом).

Чат-бот 7ААС

Чат бот 7ААС є ботом, який навчається і регулярно покращується завдяки додатковим функціям. Наразі чат-бот 7ААС може:

  • підтримувати живе спілкування з користувачем завдяки вбудованим кнопкам, а також за допомогою заготовлених сценаріїв відповідей на запитання користувача;
  • відправляти ексклюзивні стікери 7ААС з можливістю подальшого додавання їх у набори користувача;
  • отримувати інформацію про дату й час засідання;
  • отримувати копії рішення у справах в форматі pdf-документа;
  • нагадувати про засідання за день до нього.

Як скористатись чат-ботом 7ААС?

  1. Ввести у пошуковий рядок Telegram @7AAC_info_bot. Важливо, щоб усі букви назви були прописані латиницею.
  2. Натиснути на кнопку внизу чату з написом: «Запустити».
  3. Для підтримки живого спілкування з ботом можна натиснути одну з кнопок на клавіатурі, що з'явилася, з передбаченими системою відповідями на найчастіші запитання або ж написати своє запитання, використовуючи звичайну клавіатуру. Під час спілкування з ботом рекомендуємо чітко будувати питання, уникати омонімів і неоднозначних речень.

Приклади правильних питань:

  • Який порядок подання апеляційної скарги?
  • Як зареєструвати юридичну особу в електронному суді?

Приклади некоректних питань:

  • Що ти можеш мені розповісти?
  • Доброго дня, можна Дізнатись на коли призначила справа?

Legal Tech:В YouControl запустили скоринг ФОП. Каждого предпринимателя можно проверить по 11 факторам риска

І ще кілька правил спілкування з ботом:

Пам'ятайте, ви спілкуєтеся з ботом, його не потрібно про щось просити, тому намагайтеся уникати конструкцій «Можна дізнатися», «Підкажи, будь ласка», «Не міг би ти допомогти».

Ваші запитання повинні бути поставлені українською мовою. У разі, якщо бот не знає відповіді на запитання, він переадресує його оператору, а вам доведеться почекати відповіді.

Якщо вас не задовольняє відповідь бота, натисніть на кнопку під відповіддю на ваше запитання з відповідним написом, і його буде переадресовано операторові.

Для доступу до додаткових функцій, таких, як нагадування про слухання, отримання копій рішень і інформація про дату і час засідань, необхідно надати боту доступ до даних облікового запису. Для цього натисніть на кнопку вбудованої клавіатури бота з написом: «Додаткові можливості». У діалоговому вікні натисніть «Поділитися». У відповідь бот надішле повідомлення, під яким будуть розташовані дві кнопки. Важливий аспект роботи додаткових функцій: для того, щоб мати до них доступ, номер телефону, з якого ви пишете боту, повинен відповідати номерові, зазначеному у матеріалах справи. Натиснувши кнопку під повідомленням, ви зможете отримати доступ до вибору додаткової функції, після чого потрібно натиснути на відповідну кнопку під повідомленням, і бот попросить вас ввести номер справи, яка вас цікавить.

Номер справи необхідно вводити одним повідомленням. У повідомленні не повинно бути нічого, крім номера справи, що цікавить вас. Уважно вводьте номер, з дотриманням знаків «/». Крапку в кінці ставити не потрібно.

Далі можливі кілька варіантів розвитку подій. Якщо ви хочете дізнатися дату і час засідання у справі, бот може:

  • надіслати повідомлення з інформацією про засідання, під яким буде кнопка «Нагадати мені про засідання». Натискаючи на неї, за 1 день до засідання вам прийде нагадування про час і місце слухання справи. Однак пам’ятайте, якщо ви заблокуєте бота, сповіщення про судове засідання вам не надійде;
  • надіслати повідомлення з інформацією про те, що наразі справу за вказаним номером знайти не вдалось (але це лише у випадку, якщо засідання у справі ще не призначено);
  • повідомити вас, що у справі зареєстровано інший номер.

Якщо ви хочете отримати копію рішення, то бот може:

  • надіслати повідомлення, під яким буде кнопка, натискаючи на яку, ви отримаєте рішення;
  • надіслати повідомлення з інформацією про те, що рішення у справі ще не з’явилось;
  • надіслати повідомлення з інформацією про те, що справи за введеним номером немає;
  • надіслати повідомлення з інформацією про те, що у справі зареєстровано інший номер.

Щоб додати ексклюзивний стікерпак 7ААС потрібно натиснути на один з відправлених ботом стікерів і в діалоговому вікні натиснути «Додати стікери».

Рекомендуємо також раз на місяць проводити процедуру поновлення бота, щоб мати доступ до найсвіжіших функцій. Для цього необхідно натиснути на ім'я бота, і в меню вибрати «Зупинити і заблокувати бота». Після цього в обов'язковому порядку необхідно натиснути на кнопку «Запустити знову».

Скористайтесь чат-ботом 7ААС і ви!

Legal Tech:Monitor.Estate – безпечне придбання нерухомості в Україні

За інформацією відділу інформаційно-технічного забезпечення court.gov.ua

  • 4425

    Переглядів

  • 0

    Коментарі

  • 4425

    Переглядів

  • 0

    Коментарі


  • Відключити рекламу

    Залиште Ваш коментар:

    Додати

    КОРИСТУЙТЕСЯ НАШИМИ СЕРВІСАМИ ДЛЯ ОТРИМАННЯ ЮРИДИЧНИХ ПОСЛУГ та КОНСУЛЬТАЦІЙ

    • Безкоштовна консультація

      Отримайте швидку відповідь на юридичне питання у нашому месенджері, яка допоможе Вам зорієнтуватися у подальших діях

    • ВІДЕОДЗВІНОК ЮРИСТУ

      Ви бачите свого юриста та консультуєтесь з ним через екран , щоб отримати послугу Вам не потрібно йти до юриста в офіс

    • ОГОЛОСІТЬ ВЛАСНИЙ ТЕНДЕР

      Про надання юридичної послуги та отримайте найвигіднішу пропозицію

    • КАТАЛОГ ЮРИСТІВ

      Пошук виконавця для вирішення Вашої проблеми за фильтрами, показниками та рейтингом

    Популярні аналітичні статті

    Дивитись усі статті
    Дивитись усі статті
    logo

    Юридичні застереження

    Protocol.ua є власником авторських прав на інформацію, розміщену на веб - сторінках даного ресурсу, якщо не вказано інше. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, статті, фотозображення, малюнки, ящик-шота, скани, відео, аудіо, інші матеріали. При використанні матеріалів, розміщених на веб - сторінках «Протокол» наявність гіперпосилання відкритого для індексації пошуковими системами на protocol.ua обов`язкове. Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо.

    Повний текст