Що таке маркетингове агентство?

В завдання маркетингового агентства входить підвищення впізнаваності бренду, залучення нових клієнтів, розвиток бізнесу. Для досягнення ефекту розробляють різні стратегії. Кращий результат виходить шляхом об'єднання декількох дій. Чим саме займається креативне маркетингове агентство?

Позиціювання

Зараз доступ до мережі має практично кожен. Тому важливо, щоб сайт організації було видно на перших місцях результатів інтернет-пошуку. В іншому випадку клієнти навряд чи стануть користуватись послугами або продуктами, які надає ваша організація. Для того, щоб ваш корпоративний сайт можна було легко знайти, необхідне SEO (Search Engine Optimization). Можна пройти курси маркетингу у Львові самостійно, а можна заплатити спеціалістам за послуги. Вирішуєте тільки ви.

Добре проведені кампанії призводять до того, що ваш сайт з'явиться в органічних результатах за певними запитами. Однак потрібно пам'ятати, що до того, як домен з’явиться в топах, може пройти кілька місяців. В очікуванні результатів SEO, маркетингове агентство має активно працювати над іншими каналами, наприклад, в соціальних мережах.

Соціальні медіа

Соціальні канали об'єднують мільйони ваших потенційних клієнтів, тому має сенс просувати свій бізнес там. Facebook, Instagram та інші платформи дають величезні можливості. Соціальні медіа особливо добре зарекомендували себе як доповнення. Вони являють собою ще один канал поширення контенту. Українці віком від 16 до 64 років проводять в Інтернеті в середньому 6 годин 44 хвилини.

Content marketing

Контент-маркетинг входить в число особливо важливих напрямків, якими займається маркетингове агентство. Під цим поняттям розуміють статті в блогах, інформаційні бюлетені, відеоконтент, електронні книги, весь контент, розміщений на сайті.

Вони свідчать про професійний підхід та також стають способом представити себе як фахівця в галузі. Однак це не всі переваги. Ці дії також допомагають у позиціюванні сторінки. Алгоритми Google оцінюють сайти, аналізуючи їх зміст. Чим краще підготовлений контент, тим більше шансів збільшити видимість домену в Інтернеті.

Реклама PPC (Pay Per Click)

Реклама типу PPC (Pay Per Click) характеризується високою ефективністю. Це дозволяє просувати ваш бізнес незалежно від того, чи знаходиться домен високо в результатах органічного пошуку. У цій моделі ви платите за кожен клік на посилання. Маркетингова компанія часто пропонує такий інструмент. Це добре, коли клієнт, наприклад, готується до запуску нового продукту.

Що може зробити маркетингове агентство для вас?

Просуванню бізнесу в інтернеті часто не приділяється першочергова увага. Це велика помилка. Креативне маркетингове агентство забезпечує відмінний спосіб розвитку бізнесу.

0