Стаття 14. Подання заяви на участь у приватизації

Про приватизацію державного і комунального майна (СОДЕРЖАНИЕ) Прочие законы
  • 1159

    Просмотров

  • 1159

    Просмотров

  • Добавить в избраное

    1. Потенційні покупці зобов’язані подати разом із заявою у довільній формі інформацію і документи на участь у приватизації, визначені:

    частиною другою цієї статті, - для об’єктів великої приватизації;

    частиною сьомою цієї статті, - для об’єктів малої приватизації.

    2. До заяви на участь у приватизації об’єкта великої приватизації додаються:

    1) для потенційних покупців - юридичних осіб:

    витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань України - для юридичних осіб - резидентів;

    документ про реєстрацію у державі її місцезнаходження (витяг із торговельного, банківського або судового реєстру тощо), засвідчений згідно із законодавством держави його видачі, перекладений українською мовою, - для юридичних осіб - нерезидентів;

    інформація про кінцевого бенефіціарного власника. Якщо особа не має кінцевого бенефіціарного власника, зазначається інформація про відсутність кінцевого бенефіціарного власника і про причину його відсутності;

    остання річна або квартальна фінансова звітність;

    {Абзац п'ятий пункту 1 частини другої статті 14 із змінами, внесеними згідно із Законом № 2468-IX від 28.07.2022 }

    2) для потенційних покупців - фізичних осіб громадян України:

    інформація про джерела походження коштів для придбання об’єкта великої приватизації, копія паспорта;

    3) для іноземних громадян - документ про майновий стан і доходи, виданий уповноваженим органом держави громадянства або податкового резидентства, копія паспорта;

    4) документ, що підтверджує сплату гарантійного внеску (з рахунка потенційного покупця, відкритого в українському або іноземному банку (крім банків держав, внесених FATF до списку держав, що не співпрацюють у сфері протидії відмиванню доходів, одержаних злочинним шляхом) у розмірі п’яти відсотків стартової ціни об’єкта великої приватизації або банківську гарантію, а також документ, що підтверджує сплату реєстраційного внеску. Гарантійний внесок у розмірі п’яти відсотків стартової ціни об’єкта великої приватизації, а також реєстраційний внесок сплачуються на рахунок, визначений частиною одинадцятою цієї статті;

    {Пункт 4 частини другої статті 14 із змінами, внесеними згідно із Законом № 2468-IX від 28.07.2022 - щодо набрання чинності див. підпункт 2 пункту 1 розділу II}

    5) письмова згода потенційного покупця щодо взяття на себе зобов’язань, визначених умовами продажу.

    {Частину третю статті 14 виключено на підставі Закону № 2468-IX від 28.07.2022 - щодо набрання чинності див. підпункт 2 пункту 1 розділу II}

    4. Орган приватизації досліджує відомості, зазначені в документах, поданих переможцем аукціону, у тому числі відомості про відносини контролю.

    {Частина четверта статті 14 із змінами, внесеними згідно із Законом № 2468-IX від 28.07.2022 - щодо набрання чинності див. підпункт 2 пункту 1 розділу II}

    5. Орган приватизації після закінчення електронного аукціону з продажу об’єкта великої приватизації має право витребувати від переможця аукціону інші документи і відомості, але лише ті, які потрібні для з’ясування його особи і суті діяльності.

    {Частина п'ята статті 14 в редакції Закону № 2468-IX від 28.07.2022 - щодо набрання чинності див. підпункт 2 пункту 1 розділу II}

    6. Орган приватизації не затверджує протокол про результати електронного аукціону з продажу об’єкта великої приватизації, не укладає договір купівлі-продажу за результатами продажу на аукціоні чи застосування процедури викупу, якщо переможець електронного аукціону:

    не відповідає вимогам статті 8 цього Закону;

    не подав документи або відомості, обов’язкове подання яких передбачено цим Законом;

    подав неправдиві відомості про себе;

    відмовився від підписання протоколу про результати електронного аукціону або договору купівлі-продажу щодо того самого об’єкта приватизації, що підтверджується відповідним актом, або є кінцевим бенефіціаром потенційного покупця, який відмовився від підписання протоколу про результати електронного аукціону або договору купівлі-продажу щодо того самого об’єкта приватизації, що підтверджується відповідним актом;

    не сплатив ціну продажу об’єкта приватизації у строк, встановлений цим Законом, щодо того самого об’єкта приватизації, що підтверджується відповідним актом;

    є пов’язаною особою з іншим потенційним покупцем, який брав участь в аукціоні.

    Не можуть бути підставою для прийняття рішення про відмову в затвердженні протоколу про результати електронного аукціону або про відмову від укладення договору купівлі-продажу формальні (несуттєві) помилки в оформленні заяви на участь у приватизації об’єкта великої приватизації або в документах та інформації, що подаються разом із такою заявою, які не впливають на зміст заяви або документів та інформації, зокрема технічні помилки та описки.

    Рішення про відмову в затвердженні протоколу про результати електронного аукціону або про відмову від укладення договору купівлі-продажу має містити підстави для його прийняття.

    {Частина шоста статті 14 в редакції Закону № 2468-IX від 28.07.2022 - щодо набрання чинності див. підпункт 2 пункту 1 розділу II}

    7. До заяви на участь у приватизації об’єкта малої приватизації подаються:

    1) для потенційних покупців - фізичних осіб - громадян України - копія паспорта громадянина України;

    2) для іноземних громадян - копія документа, що посвідчує особу;

    3) для потенційних покупців - юридичних осіб:

    витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань України - для юридичних осіб - резидентів;

    документ про реєстрацію у державі її місцезнаходження (витяг із торговельного, банківського або судового реєстру тощо), засвідчений згідно із законодавством держави його видачі, перекладений українською мовою, - для юридичних осіб - нерезидентів;

    інформація про кінцевого бенефіціарного власника. Якщо особа не має кінцевого бенефіціарного власника, зазначається інформація про відсутність кінцевого бенефіціарного власника і про причину його відсутності;

    остання річна або квартальна фінансова звітність;

    4) документ, що підтверджує сплату реєстраційного внеску, а також документ, що підтверджує сплату гарантійного внеску в розмірі 20 відсотків стартової ціни з рахунка потенційного покупця, відкритого в українському або іноземному банку (крім банків держав, внесених FATF до списку держав, що не співпрацюють у сфері протидії відмиванню доходів, одержаних злочинним шляхом), на рахунок, визначений частиною одинадцятою цієї статті.

    {Абзац перший пункту 4 частини сьомої статті 14 із змінами, внесеними згідно із Законом № 2468-IX від 28.07.2022 }

    Для об’єкта малої приватизації, два аукціони з продажу якого визнані такими, що не відбулися, у випадках, передбачених абзацом третім частини шостої статті 15 цього Закону, розмір гарантійного внеску встановлюється в розмірі, який є більшим:

    {Пункт 4 частини сьомої статті 14 доповнено абзацом другим згідно із Законом № 2468-IX від 28.07.2022 }

    50 відсотків стартової ціни об’єкта малої приватизації;

    {Пункт 4 частини сьомої статті 14 доповнено абзацом третім згідно із Законом № 2468-IX від 28.07.2022 }

    30 розмірів мінімальних заробітних плат станом на 1 січня року, в якому оприлюднюється інформаційне повідомлення;

    {Пункт 4 частини сьомої статті 14 доповнено абзацом четвертим згідно із Законом № 2468-IX від 28.07.2022 }

    5) письмова згода потенційного покупця щодо взяття на себе зобов’язань, визначених умовами продажу.

    8. Організатор аукціону з продажу об’єкта малої приватизації не має права витребувати від потенційного покупця інші документи і відомості, ніж передбачені частиною сьомою цієї статті.

    9. Орган приватизації з продажу об’єкта малої приватизації не затверджує протокол електронних торгів, не укладає договір купівлі-продажу за результатами продажу на аукціоні чи застосування процедури викупу із потенційним покупцем, який:

    не відповідає вимогам статті 8 цього Закону;

    не подав документи або відомості, обов’язкове подання яких передбачено цим Законом;

    подав неправдиві відомості про себе;

    відмовився від підписання протоколу про результати електронного аукціону або договору купівлі-продажу щодо того самого об’єкта приватизації, що підтверджується відповідним актом;

    {Частину дев'яту статті 14 доповнено новим абзацом згідно із Законом № 2468-IX від 28.07.2022 }

    не сплатив ціну продажу об’єкта приватизації у строк, встановлений цим Законом, щодо того самого об’єкта приватизації, що підтверджується відповідним актом.

    {Частину дев'яту статті 14 доповнено новим абзацом згідно із Законом № 2468-IX від 28.07.2022 }

    Не можуть бути підставою для прийняття рішення про відмову в затвердженні протоколу електронних торгів та подальшому укладенні договору купівлі-продажу формальні (несуттєві) помилки в оформленні заяви на участь у приватизації об’єкта малої приватизації або в документах та інформації, що подаються разом із такою заявою, які не впливають на зміст заяви або документів та інформації, зокрема технічні помилки та описки.

    Рішення органу приватизації про відмову у затвердженні протоколу електронних торгів або про відмову від укладення договору купівлі-продажу має містити підстави для прийняття такого рішення і ухвалюється після закінчення електронного аукціону на підставі перевірки органом приватизації заяви на участь у приватизації об’єкта малої приватизації і доданих до неї документів та інформації переможця аукціону.

    {Абзац восьмий частини дев'ятої статті 14 із змінами, внесеними згідно із Законом № 2468-IX від 28.07.2022 }

    Переможець аукціону може оскаржити це рішення до суду протягом строку, передбаченого статтею 30 цього Закону.

    10. Після закінчення електронного аукціону організатор аукціону з продажу об’єкта приватизації перевіряє заяву на участь у приватизації об’єкта приватизації разом із доданими до неї документами та інформацією переможця аукціону і в разі невідповідності доданих до заяви документів приймає рішення відповідно до частини шостої, дев’ятої цієї статті:

    протягом 10 робочих днів з дня, наступного за днем формування в електронній торговій системі протоколу про результати електронного аукціону, - у разі продажу об’єкта малої приватизації;

    протягом 20 робочих днів з дня, наступного за днем формування в електронній торговій системі протоколу про результати електронного аукціону, - у разі продажу об’єкта великої приватизації.

    {Частина десята статті 14 в редакції Закону № 2468-IX від 28.07.2022 - щодо набрання чинності див. підпункт 2 пункту 1 розділу II}

    11. Для участі в аукціоні гарантійний та реєстраційний внески сплачуються на рахунок оператора електронного майданчика, через який подається заява на участь у приватизації.

    {Абзац перший частини одинадцятої статті 14 в редакції Закону № 2468-IX від 28.07.2022 - щодо набрання чинності див. підпункт 2 пункту 1 розділу II}

    Оператор електронного майданчика перераховує на рахунки відповідних бюджетів суми сплачених потенційними покупцями реєстраційних внесків протягом п’яти календарних днів з дня затвердження протоколу аукціону.

    12. Банківська гарантія є безвідкличною.

    Умови та форма банківської гарантії затверджуються Національним банком України за поданням Фонду державного майна України.

    13. Об’єкт приватизації може бути придбаний за рахунок залучених (кредитних) коштів. У разі придбання об’єкта приватизації за рахунок залучених (кредитних) коштів переможець аукціону повинен також подати інформацію про відповідного кредитора та документальне підтвердження, що такий кредитор бажає розглянути можливість надання відповідного обсягу фінансування. Кредитором не може бути особа, яка не може бути покупцем відповідно до частини другої статті 8 цього Закону.

    {Абзац перший частини тринадцятої статті 14 в редакції Закону № 2468-IX від 28.07.2022 }

    Об’єкт приватизації, що є пакетом цінних паперів, може бути придбаний професійним учасником ринків капіталу, який діє в інтересах свого клієнта. У такому разі покупець повинен також подати інформацію про клієнта, в інтересах якого він діє, в обсязі, передбаченому цим Законом для покупця, а також копію договору із клієнтом.

    {Абзац другий частини тринадцятої статті 14 із змінами, внесеними згідно із Законом № 738-IX від 19.06.2020 }

    14. Відповідальність за недостовірність, неповноту поданих документів, а також обов’язок довести відсутність ознак, передбачених частиною другою статті 8 цього Закону, покладається на покупця.

    Предыдущая

    15/31

    Следующая
    Добавить в избраное
    logo

    Юридические оговорки

    Protocol.ua обладает авторскими правами на информацию, размещенную на веб - страницах данного ресурса, если не указано иное. Под информацией понимаются тексты, комментарии, статьи, фотоизображения, рисунки, ящик-шота, сканы, видео, аудио, другие материалы. При использовании материалов, размещенных на веб - страницах «Протокол» наличие гиперссылки открытого для индексации поисковыми системами на protocol.ua обязательна. Под использованием понимается копирования, адаптация, рерайтинг, модификация и тому подобное.

    Полный текст

    Приймаємо до оплати