0
1
2032
В Україні оновили низку положень стосовно видворення іноземців, зокрема, було схвалено нову статтю щодо особливостей провадження у справах за адмінпозовами з приводу затримання та видворення іноземців та осіб без громадянства.
Відповідний Закон (законопроект №3159) “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення положень судового захисту іноземців та осіб без громадянств та урегулювання окремих питань, пов'язаних з протидією нелегальній міграції”. Закон набирає чинності з дня, наступного за днем опублікування.
Згадайте новину: СУД ЄС: Толерантність Європи до мусульман має межі - хіджаб на робочому місці недоречний
Згідно з Законом місцевим загальним як адміністративним підсудні адміністративні справи щодо:
- примусового повернення в країну походження або третю країну іноземців та осіб без громадянства;
- примусового видворення іноземців та осіб без громадянства за межі України;
- затримання з метою ідентифікації та забезпечення примусового видворення іноземців та осіб без громадянства, які підлягають примусовому видворенню за межі України;
- продовження строку затримання з метою ідентифікації та забезпечення примусового видворення іноземців та осіб без громадянства, які підлягають примусовому видворенню за межі України;
- затримання іноземців та осіб без громадянства до вирішення питання про визнання їх біженцями або особами, які потребують додаткового захисту в Україні.
Позовні заяви щодо оскарження рішень про примусове повернення в країну походження або третю країну, а також позовні заяви про примусове видворення іноземців та осіб без громадянства за межі України подаються до адмінсуду за місцезнаходженням органу, що звертається з позовом, або за місцезнаходженням пункту тимчасового перебування іноземців та осіб без - примусового видворення іноземців та осіб без громадянства за межі України;
- затримання з метою ідентифікації та забезпечення примусового видворення іноземців та осіб без громадянства, які підлягають примусовому видворенню за межі України;
- продовження строку затримання з метою ідентифікації та забезпечення примусового видворення іноземців та осіб без громадянства, які підлягають примусовому видворенню за межі України;
- затримання іноземців та осіб без громадянства до вирішення питання про визнання їх біженцями або особами, які потребують додаткового захисту в Україні.
Згадайте новину: Відмовили у візі: що робити?
Позовні заяви щодо оскарження рішень про примусове повернення в країну походження або третю країну, а також позовні заяви про примусове видворення іноземців та осіб без громадянства за межі України подаються до адмінсуду за місцезнаходженням органу, що звертається з позовом, або за місцезнаходженням пункту тимчасового перебування іноземців та осіб без громадянства, які незаконно перебувають в Україні.
Якщо є підстави вважати, що іноземець або особа без громадянства ухилятиметься від виконання рішення про його примусове видворення, перешкоджатиме проведенню процедури видворення, суд може прийняти одне з таких рішень:
1) взяти особу на поруки підприємства, установи чи організації;
2) зобов’язати іноземця або особу без громадянства внести заставу;
3) затримати іноземця або особу без громадянства з поміщенням до пункту тимчасового перебування іноземців та осіб без громадянства, які незаконно перебувають в Україні.
Не можуть застосовуватися взяття на поруки та застава до тих осіб, до яких раніше застосовувалися такі заходи, а також стосовно яких є достатні дані про їх причетність до готування та/або вчинення терористичної діяльності.
Згадайте новину: Куди може поїхати громадянин України без візи
Строк затримання іноземців та осіб без громадянства в пунктах тимчасового перебування не може перевищувати шести місяців. У разі наявності умов, за яких неможливо забезпечити примусове видворення особи у зазначений строк або прийняти рішення за заявою про визнання її біженцем або особою, яка потребує додаткового захисту в Україні, цей строк може бути продовжений, але не більш як на дванадцять місяців.
Судові рішення в таких справах можуть бути оскаржені в апеляційному порядку в п’ятиденний строк з дня їх проголошення. За подання до адміністративного суду позовних заяв та апеляційних скарг у справах, передбачених вище, судовий збір не сплачується.
Зауважимо, Закон також передбачає зміни згідно з якими органи (посадові особи), правомочні здійснювати адміністративне затримання, про кожний випадок адміністративного затримання осіб інформують центри з надання безоплатної вторинної правової допомоги, крім випадків, якщо особа захищає себе особисто чи запросила захисника.
Джерело: Закон і Бізнес
Користуйтесь консультацією: Чи є відповідальність за подвійне громадянство?
Просмотров
Коментарии
Просмотров
Коментарии
Получите быстрый ответ на юридический вопрос в нашем мессенджере , который поможет Вам сориентироваться в дальнейших действиях
Вы видите своего юриста и консультируетесь с ним через экран, чтобы получить услугу, Вам не нужно идти к юристу в офис
На выполнение юридической услуги и получите самое выгодное предложение
Поиск исполнителя для решения Вашей проблемы по фильтрам, показателям и рейтингу
Просмотров:
236
Коментарии:
0
Просмотров:
172
Коментарии:
0
Просмотров:
250
Коментарии:
0
Просмотров:
579
Коментарии:
0
Просмотров:
1114
Коментарии:
1
Просмотров:
624
Коментарии:
0
Protocol.ua обладает авторскими правами на информацию, размещенную на веб - страницах данного ресурса, если не указано иное. Под информацией понимаются тексты, комментарии, статьи, фотоизображения, рисунки, ящик-шота, сканы, видео, аудио, другие материалы. При использовании материалов, размещенных на веб - страницах «Протокол» наличие гиперссылки открытого для индексации поисковыми системами на protocol.ua обязательна. Под использованием понимается копирования, адаптация, рерайтинг, модификация и тому подобное.
Полный текстПриймаємо до оплати
Copyright © 2014-2024 «Протокол». Все права защищены.
Да! Надо готовится! Это, пока, у нас эконом. ситуация не очень, то и к нам не очень!)))