Гідравліка на тягач

Гідрофікація вантажівки — це популярна модифікація класичних тягачів, що дозволяє перевести їх до класу спецтранспорту та значно підняти ліквідність авто на ринку послуг. Звісно, можна купити машину вже з гідравлічною установкою з заводу, але такий варіант дорожчий, тому в більшості випадків власники вирішують робити модернізацію самостійно.

Що таке гідравліка на тягач

До гідравлічних систем відносяться найрізноманітніші агрегати, головне призначення яких — розширити робочі можливості вантажівки або, навпаки, зробити з тягача вузькоспеціалізовану автівку. Наприклад:

  • самоскид з рухомим кузовом, що відкидається на різні сторони, для транспортування сипучих матеріалів;
  • комунальну техніку, від сміттєвозу до цистерни для прибирання вулиць;
  • автоплатформу, що перевозить легкові машини, спецтехніку або негабаритні вантажі;
  • фургон, фуру або навіть лісовоз із спецможливостями, на кшталт відкидних бортів.

Варіантів модифікації вантажівки існує багато. Такі виробники як, наприклад, Gemma, Hyva, Binotto, Aber та Penta дуже популярні в Україні завдяки тому, що виробляють як окремі деталі, з яких можна самостійно зібрати гідравлічну систему, так і комплекти в зборі, які потрібно просто встановити на авто.

Чи потрібно реєструвати автогідравліку

Гідрофікація є навісним обладнанням, але система змінює цільове призначення машини, габарити, зовнішній вигляд та керованість. А деякі деталі гідравліки (наприклад, вали відбору потужності) підключаються до двигуна або коробки передач автівки або потребують демонтажу заводських деталей (запасного колеса чи бензобаку), і це вже серйозне втручання в конструкцію вантажівки. Тобто встановлення гідравліки вважається переобладнанням, отже:

  • має виконуватись сертифікованими техніками;
  • реєструється в державних органах;
  • вписується до реєстраційного документа автівки;
  • перевіряється технічним інспектором поліції.

Узаконення гідрофікації відбувається за тим самим алгоритмом, що й реєстрація газобалонного обладнання.

Щоб гідрофікація була зареєстрована, виконуватись вона повинна сертифікованою компанією (наприклад, АВМ Україна — одна з таких), де після монтажних робіт власнику авто видають документ про переобладнання. З останнім треба відвідати регіональний сервісний центр МВС, у якому технічна служба перевірить та зафіксує правильність монтажу. Потім інспектор внесе відомості про зміни в конструкції до реєстру та видасть новий документ на автівку (реєстраційну картку), в якій вказано гідравлічну модифікацію. Після цього буде дозволена експлуатація оновленого тягача.

0