Детальна інструкція: як роботодавцю оформити допомогу по частковому безробіттю

04.05.2020 | Автор: Понзель Марина Генадіївна    Просмотров:  1159
Задать вопрос автору
Присоединяйтесь к нам в социальных сетях: telegram viber youtube

Команда ДСЗ презентує покрокову інструкцію для роботодавців, які мають право на допомогу по частковому безробіттю.

Допомогу по частковому безробіттю можуть отримати представники малого та середнього бізнесу, які:

- зупинили або ж скоротили діяльність через карантин;

- сплачували ЄВ упродовж 6 місяців, які передують даті зупинення чи скорочення діяльності, за найманих працівників і не припинили трудових відносин з ними на момент звернення до ЦЗ.

Уся інформація на нашому сайті у розділі «Роботодавцям» - https://is.gd/sCGoBM. Ознайомтесь з нею.

1) Зверніться до центру зайнятості за місцем сплати ЄВ для подання документів

Це можна зробити впродовж 30 днів з моменту зупинки/скорочення діяльності. Для уточнення місця сплати ЄВ скористайтеся «Електронним кабінетом» на сайті ДПС (розділ «Реєстри», пункт «Дані про взяття на облік платників податків») за посиланням - https://cabinet.tax.gov.ua/registers/registration

Згадайте новину: Перехід на трудовий контракт. Реальність.

2) Підготуйте документи:

- заяву в довільній формі. У ній зазначте належність до малого чи середнього бізнесу відповідно до ст. 55 Господарського кодексу України, а також копії документів, завірених в установленому порядку, щодо середньої кількості працівників та доходу роботодавця за попередній календарний рік;

- засвідчену роботодавцем копію наказу із зазначенням початку зупинення,скорочення діяльності;

- відомості про працівників, у яких виникло право на допомогу по частковому безробіттю на період карантину (вкажіть прізвище, ім'я, по батькові працівника, номер ідентифікаційного коду (або серію та номер паспорт для осіб, які через релігійні переконання відмовилися від оформлення коду)

- довідку про сплату ЄВ за останні 6 місяців, що передують зупинці/скороченню діяльності, видану ДПС.

3) Подайте документи в один із зручних для вас способів: через скриньку для кореспонденції в ЦЗ (оригінал), через пошту (оригінал), через email (сканкопії).

Електронні скриньки ЦЗ тут: https://is.gd/7z3gMM

4) Перевірка документів центром зайнятості: триває три робочих дні.

5) Ухвалення рішення: упродовж трьох робочих днів відповідний обласний чи Київський міський ЦЗ має ухвалити рішення щодо надання допомоги.

6) Укладання договору

Упродовж трьох робочих днів з моменту позитивного рішення роботодавець та центр зайнятості укладають договір. Важливо! Якщо роботодавець надіслав сканкопії документів, то під час укладання договору він подає оригінали.

7) Переказ коштів роботодавцю

Щомісяця роботодавець передає ЦЗ перелік осіб, у яких виникло право на допомогу. Центр зайнятості впродовж трьох робочих після одержання коштів на свій рахунок переказує їх роботодавцю.

8) Виплати працівникам

Здійснюються роботодавцем упродовж трьох робочих днів з моменту одержання коштів за окремою платіжною відомістю.

Згадайте новину:Cпростовуємо міфи щодо державної реєстрації бізнесу після 28 квітня 2020!

1159
Просмотров
0
Комментариев
Оставьте Ваш комментарий:

Пожалуйста, авторизуйтесь или зарегистрируйтесь для добавления комментария.


Популярные статьи
Популярные судебные решения
ЕСПЧ
1