Главная Ссылки ... Чи справді українці почали обмежувати себе в покупках і де вони їх роблять найчастіше? Чи справді українці почали обмежувати себе в покуп...

Чи справді українці почали обмежувати себе в покупках і де вони їх роблять найчастіше?

За даними аналітиків, індекс споживчих настроїв в Україні протягом останніх місяців упав на 0,3 п. Чим зумовлене його зниження, чого очікувати у майбутньому, що і де українці купують найчастіше? Деталі нижче.

Маркетологи та фінансисти провели дослідження, за підсумками якого визначили, що українці все рідше почали робити великі покупки. У числовому еквіваленті індекс споживчих настроїв зараз становить 66,8 п. Також повідомляється, що останнім часом збільшується кількість користувачів, які купують у Мережі. На думку фахівців, це зумовлено тим, що інтернет-магазини продають товари за нижчими цінами та дозволяють клієнтам здійснювати покупки на спеціальних умовах, використовуючи промокоди. Підвищенню лояльності клієнтів сприяє і створення сервісів, які дозволяють ознайомитися з усіма існуючими пропозиціями. Наприклад, багато користувачів воліють дивитися інформацію про потрібний промокод на Deshevshe.

Що українці купують найчастіше?

За останніми даними, українці часом стали рідше купувати техніку та електроніку, товари для відпочинку та спорту, косметику та парфумерію, віддаючи перевагу дитячим товарам, одягу та взуттю, продуктам харчування, медичним препаратам. В окрему категорію маркетологи виділили віртуальні послуги хостинг-провайдерів, які продають доменні імена. Так як багато компаній почали активно переходити в Мережу, попит на цю віртуальну продукцію останнім часом значно зріс, тим більше що користувачі тепер і при її купівлі використовують акційні пропозиції. Так, використовуючи на HostPro промокод від https://deshevshe.net.ua/coupons/hostpro-ua можливо заощадити до 50% від вартості послуги.

Чим викликані обмеження у покупках і чого чекати далі?

На думку фахівців, падіння продажів пов'язане зі зростанням індексу інфляційних очікувань (він виріс на 1,7 п. і зараз становить 191,9) та нестабільною економічною ситуацією в країні загалом. Також вплив на споживчі настрої має рівень доходів українців. За аналітичними даними, представленими в середині цього року, лише 31,1% українців отримують понад 7 тисяч гривень на місяць. Інші ж мають менший дохід.

Ще один фактор, що впливає на рівень продажів, – ціни. Фахівці продемонстрували їхнє зростання на прикладі продуктів, що використовуються для приготування борщу. З'ясувалося, що зараз одна порція на чотирьох осіб коштуватиме 65,16 гривень, що порівняно з минулим роком вище на 5,52%. Очікується, що у зв'язку з регулярним подорожчанням продуктів харчування та інших товарів у наземних магазинах кількість онлайн-покупців в Україні продовжуватиме зростати (за останній час їх кількість вже збільшилася на 12%).

Просмотров : 1113
logo

Юридические оговорки

Protocol.ua обладает авторскими правами на информацию, размещенную на веб - страницах данного ресурса, если не указано иное. Под информацией понимаются тексты, комментарии, статьи, фотоизображения, рисунки, ящик-шота, сканы, видео, аудио, другие материалы. При использовании материалов, размещенных на веб - страницах «Протокол» наличие гиперссылки открытого для индексации поисковыми системами на protocol.ua обязательна. Под использованием понимается копирования, адаптация, рерайтинг, модификация и тому подобное.

Полный текст