Головна Блог ... Новини Відомості з єдиного державного рестру: який механізм отримання Відомості з єдиного державного рестру: який механі...

Відомості з єдиного державного рестру: який механізм отримання

  • Автор: 

    Автор не вказаний

  • 1

  • 0

  • 4234

Відключити рекламу
Відомості з єдиного державного рестру: який механізм отримання - tn1_a9c170cc6bf40c750044158458f2f0c8_602b8fbe11e5b.jpg

З огляду на чисельні звернення щодо питань, пов'язаних з державною реєстрацією створення державних органів та наданням належно засвідчених копій документів з реєстраційної справи й інформації з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (Єдиний державний реєстр), які надходять до Міністерства юстиції України, роз'яснюємо алгоритми отримання вказаної інформації.

Відомості, що містяться в Єдиному державному реєстрі, є відкритими і загальнодоступними (крім реєстраційних номерів облікових карток платників податків та паспортних даних) та у випадках, передбачених Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» (Закон), за їх надання стягується плата.

Інформація з Єдиного державного реєстру надається у вигляді:

  • безоплатного доступу через портал електронних сервісів до відомостей, які актуальні на момент запиту;
  • витягів у паперовій та електронній формі, що містять відомості, актуальні на момент запиту або на визначену дату.
  • документів у паперовій та електронній формі, що містяться в реєстраційній справі.

Процедуру отримання відомостей з Єдиного державного реєстру, визначено Порядком надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 10.06.2016 No 1657/5, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 10.06.2016 за No 839/28969 (зі змінами).

Безоплатний доступ до відомостей з Єдиного державного реєстру в електронній формі надається з метою перегляду, копіювання та друку. Скористатись такою опцією можна за цим посиланням: https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search. Пошук здійснюється без реєстрації користувача на порталі за кількома критеріями, зокрема за найменуванням або ідентифікаційним кодом юридичної особи.

Витяг з Єдиного державного реєстру в паперовій формі надається за відповідним запитом заявника шляхом звернення до уповноваженого суб'єкта державної реєстрації, центру надання адміністративних послуг або нотаріуса. Разом із запитом заявник подає документ, що підтверджує внесення плати за надання витягу з Єдиного державного реєстру.

Витяг з Єдиного державного реєстру в електронній формі надається за відповідним запитом через портал електронних сервісів за цим посиланням: https://usr.minjust.gov.ua/content/home («Замовити відомості з ЄДР» — «Створити запит») за умови реєстрації користувача на порталі та справляння плати за надання таких відомостей з використанням платіжних систем через мережу Інтернет.

Документи, які містяться в реєстраційній справі, можна отримати в паперовій формі шляхом звернення до центру надання адміністративних послуг, утвореного при суб'єкті державної реєстрації, який відповідно до Закону уповноважений зберігати реєстраційні справи у паперовій формі. Разом із запитом заявник подає документ, що підтверджує внесення плати за надання документа в паперовій формі, що міститься у реєстраційній справі. Плата справляється за кожен отриманий документ.

Розмір плати за надання відомостей з Єдиного державного реєстру регулюється положеннями статті 36 Закону.

Так, частиною четвертою статті 36 Закону визначено:

  • за надання витягу з Єдиного державного реєстру в паперовій формі справляється плата в розмірі – 0,05 прожиткового мінімуму для працездатних осіб;
  • за надання витягу в електронній формі та документа в електронній формі, що міститься в реєстраційні справі – 75 відсотків плати, встановленої цією частиною за надання відповідного документа в паперовій формі;
  • за надання документа в паперовій формі, що міститься в реєстраційній справі — 0,07 прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

Реєстраційна справа в паперовій формі щодо юридичної особи (крім громадського формування та релігійної організації) зберігається у суб'єкта державної реєстрації за місцезнаходженням юридичної особи – у виконавчих органах міської ради міст обласного та/або республіканського Автономної Республіки Крим значення, Київській, Севастопольській міських, районних, районних у містах Києві та Севастополі державних адміністраціях.

Джерело: Мінюст

  • 4234

    Переглядів

  • 0

    Коментарі

  • 4234

    Переглядів

  • 0

    Коментарі


  • Відключити рекламу

    Залиште Ваш коментар:

    Додати

    КОРИСТУЙТЕСЯ НАШИМИ СЕРВІСАМИ ДЛЯ ОТРИМАННЯ ЮРИДИЧНИХ ПОСЛУГ та КОНСУЛЬТАЦІЙ

    • Безкоштовна консультація

      Отримайте швидку відповідь на юридичне питання у нашому месенджері, яка допоможе Вам зорієнтуватися у подальших діях

    • ВІДЕОДЗВІНОК ЮРИСТУ

      Ви бачите свого юриста та консультуєтесь з ним через екран , щоб отримати послугу Вам не потрібно йти до юриста в офіс

    • ОГОЛОСІТЬ ВЛАСНИЙ ТЕНДЕР

      Про надання юридичної послуги та отримайте найвигіднішу пропозицію

    • КАТАЛОГ ЮРИСТІВ

      Пошук виконавця для вирішення Вашої проблеми за фильтрами, показниками та рейтингом

    Популярні новини

    Дивитись усі новини
    Дивитись усі новини
    logo

    Юридичні застереження

    Protocol.ua є власником авторських прав на інформацію, розміщену на веб - сторінках даного ресурсу, якщо не вказано інше. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, статті, фотозображення, малюнки, ящик-шота, скани, відео, аудіо, інші матеріали. При використанні матеріалів, розміщених на веб - сторінках «Протокол» наявність гіперпосилання відкритого для індексації пошуковими системами на protocol.ua обов`язкове. Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо.

    Повний текст