Головна Блог ... Консультації від юристів ЩО РОБИТИ, ЯКЩО ВИ ПОШКОДИЛИ (РОЗБИЛИ) ТОВАР В СУПЕРМАРКЕТІ? ЩО РОБИТИ, ЯКЩО ВИ ПОШКОДИЛИ (РОЗБИЛИ) ТОВАР В СУП...

ЩО РОБИТИ, ЯКЩО ВИ ПОШКОДИЛИ (РОЗБИЛИ) ТОВАР В СУПЕРМАРКЕТІ?

Відключити рекламу
 - tn1_0_20263600_1512929321_5a2d78293186d.png

Досить часто трапляються ситуації, коли ми випадково пошкоджуємо (розбиваємо, трощимо) товар у магазині чи супермаркеті. Фактично нам доводиться оплачувати продукцію, яку ми не бажали купувати, і окрім того не повинні були.

Для того, щоб не опинитися в такій ситуації, необхідно пам’ятати:

· Закон України «Про захист прав споживачів» гарантує право споживача на вільний вибір товарів належної якості. Тому примусити оплатити товар, який Ви не бажаєте купувати і який є пошкодженим, адміністрація торгівельного закладу не має права.

· Відповідно до положень статей 323 і 668 Цивільного кодексу України ризик випадкового знищення або пошкодження майна лежить на власникові. Тобто, до того часу, доки Ви не оплатили товар на касі, Ви не є його власником і тому не відповідаєте за його пошкодження.

· Якщо Ви ненавмисно пошкодили (розбили) товар, наприклад, дістаючи його у випадку, якщо вся продукція на полицях розміщена занадто щільно, і тому зачепили інші продукти, в такому разі Ви також не повинні нести за це відповідальність, оскільки адміністрація торгівельних закладів зобов’язана розташувати товар так, щоб він не заважав покупцеві.

Інструкція:

· Якщо з Вами сталася така ситуація, не поспішайте сплачувати за непотрібний

Вам товар неналежної якості.

· Наполягайте на складенні акту про пошкодження товару, а також про обставини, які виключають Вашу вину (неправильно розставлений товар, вузькі проходи тощо). За можливості знайдіть свідків, які змогли б підтвердити дані обставини.

· Якщо і після вчинення зазначених дій охорона та адміністрація торгівельного закладу наполягають на оплаті Вами пошкодженого товару, то в даному випадку необхідно звернутися до відповідного територіального органу державного контролю за додержанням прав в сфері захисту прав споживачів (контактні данні такої установи мають бути зазначені в Куточку споживача торгівельного закладу).

Важливо !

Якщо охорона або адміністрація супермаркету не надає Вам можливості вийти за межі торгівельного закладу, доки Ви не сплатите за товар, або до Вас було застосовано силу, в такому разі викликайте працівників Національної поліції, оскільки такі дії вказаних осіб є незаконними.

Законодавча база: Закон України «Про захист прав споживачів»

Цивільний кодекс України

Автор поради - адвокат, Голова Адвокатського об'єднання "Колегія адвокатів України", Михайло Гончаров

  • 4126

    Переглядів

  • 0

    Коментарі

  • 4126

    Переглядів

  • 0

    Коментарі


  • Подякувати Відключити рекламу

    Залиште Ваш коментар:

    Додати

    КОРИСТУЙТЕСЯ НАШИМИ СЕРВІСАМИ ДЛЯ ОТРИМАННЯ ЮРИДИЧНИХ ПОСЛУГ та КОНСУЛЬТАЦІЙ

    • Безкоштовна консультація

      Отримайте швидку відповідь на юридичне питання у нашому месенджері, яка допоможе Вам зорієнтуватися у подальших діях

    • ВІДЕОДЗВІНОК ЮРИСТУ

      Ви бачите свого юриста та консультуєтесь з ним через екран , щоб отримати послугу Вам не потрібно йти до юриста в офіс

    • ОГОЛОСІТЬ ВЛАСНИЙ ТЕНДЕР

      Про надання юридичної послуги та отримайте найвигіднішу пропозицію

    • КАТАЛОГ ЮРИСТІВ

      Пошук виконавця для вирішення Вашої проблеми за фильтрами, показниками та рейтингом

    Популярні консультації

    Дивитись всі консультації
    Дивитись всі консультації
    logo

    Юридичні застереження

    Protocol.ua є власником авторських прав на інформацію, розміщену на веб - сторінках даного ресурсу, якщо не вказано інше. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, статті, фотозображення, малюнки, ящик-шота, скани, відео, аудіо, інші матеріали. При використанні матеріалів, розміщених на веб - сторінках «Протокол» наявність гіперпосилання відкритого для індексації пошуковими системами на protocol.ua обов`язкове. Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо.

    Повний текст