0
0
5924
Міністр КМУ Дмитро Дубілет пропонує зробити автоматичний збір документів для військкоматів
Одна з найчастіших скарг бізнесу щодо зайвої бюрократії стосується віськкоматів. На цьому акцентував увагу на Facebook міністр КМУ Дмитро Дубілет.
"Ми знайшли, як мені здається, дуже елегантне рішення, як зменшити бюрократію для українського бізнесу", - зазначив він.
Вспомните новость: В армию – в 18: зачем изменили призывной возраст и хорошая ли это идея
Що пропонують змінити?
Зараз компанії подають щодо своїх співробітниках звітність у податкову службу. Дубілет пропонує додати в цю звітність кілька полів по військовому квитку та "вбити, таким чином, паперові документи". Відповідно державі не потрібно буде витрачати час і гроші та створювати якесь нове технічне рішення, а життя бізнесу не ускладниться новими звітами і програмами.
Крім того, на сьогодні бізнес повинен повідомляти військкомати про всілякі зміни в даних своїх працівників. Пропонується зробити автоматичний збір інформації з уже наявних реєстрів і автоматично надсилати ці дані до військкоматів, не відволікаючи бізнес.
Згадайте новину: У ЗСУ більше не буде сержантів і прапорщиків: що передбачає закон про нові військові звання
Коли планують запровадити ці зміни?
Зі слів Д. Дубілета, зараз вони уже складають план впровадження проекту. Планують все запустити та змінити законодавство вже цього року.
Нагадаємо, що у грудні минулого року міністр уже повідомляв про плани Уряду спростити військовий облік для роботодавців.
" Ми знайшли, як мені здається, дуже елегантне рішення, як зменшити бюрократію для українського бізнесу.
Одна з частих скраг, яку доводиться чути від українських бізнесменів щодо зайвої бюрократії, стосується віськкоматів. За нашими законами компанії мають з ними постійно листуватись щодо своїх співробітників.
Годі і казати, що все листування виключно у паперовій формі.
Після ряду зустрічей з Міністерством оборони та іншими органами ми відкрили проєкт з двох частин.
По-перше. Як відомо, зараз компанії подають по своїх співробітниках звітність у податкову службу. Наша ідея проста: додати в цю звітність пару полів по військовому квитку та вбити, таким чином, паперові документи.
Мені ця ідея подобається тим, що державі не потрібно витрачати час і гроші та створювати якесь нове технічне рішення, а життя бізнесу не ускладниться новими звітами і програмами.
І по-друге. Зараз бізнес повинен повідомляти військкомати про всілякі зміни в даних своїх співробітників. Тут рішення очевидне: зробити автоматичний збір інформації з уже наявних реєстрів і автоматично надсилати ці дані до військкоматів, не відволікаючи бізнес.
Зараз складаємо план впровадження проекту. Я розраховую, що маємо все запустити та змінити законодавство вже цього року. "
Згадайте новину: Коментар: Операції спецслужб з ліквідації людей - тенденція, що лякає
Переглядів
Коментарі
Переглядів
Коментарі
Отримайте швидку відповідь на юридичне питання у нашому месенджері, яка допоможе Вам зорієнтуватися у подальших діях
Ви бачите свого юриста та консультуєтесь з ним через екран , щоб отримати послугу Вам не потрібно йти до юриста в офіс
Про надання юридичної послуги та отримайте найвигіднішу пропозицію
Пошук виконавця для вирішення Вашої проблеми за фильтрами, показниками та рейтингом
Переглядів:
177
Коментарі:
0
Переглядів:
83
Коментарі:
0
Переглядів:
76
Коментарі:
0
Переглядів:
659
Коментарі:
0
Переглядів:
1165
Коментарі:
0
Переглядів:
623
Коментарі:
0
Protocol.ua є власником авторських прав на інформацію, розміщену на веб - сторінках даного ресурсу, якщо не вказано інше. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, статті, фотозображення, малюнки, ящик-шота, скани, відео, аудіо, інші матеріали. При використанні матеріалів, розміщених на веб - сторінках «Протокол» наявність гіперпосилання відкритого для індексації пошуковими системами на protocol.ua обов`язкове. Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо.
Повний текстCopyright © 2014-2024 «Протокол». Всі права захищені.