Переглядів
Переглядів
1. {Абзац перший частини першої статті 2 виключено на підставі Закону № 2304-VIII від 27.02.2018 }
При визначенні об'єктів концесії має бути забезпечена можливість альтернативного проїзду відповідно до Закону України "Про автомобільні дороги".
2. Рішення щодо будівництва та експлуатації новозбудованих автомобільних доріг, які можуть бути передані у концесію, приймає Кабінет Міністрів України на підставі техніко-економічного обґрунтування.
У цьому рішенні Кабінету Міністрів України обов’язково зазначаються:
загальна характеристика автомобільної дороги;
орієнтовна вартість будівництва автомобільної дороги;
запланована сума річного доходу концесіонера від експлуатації автомобільної дороги;
технічні параметри автомобільної дороги;
межі земельних ділянок, необхідних для будівництва та експлуатації автомобільної дороги;
орган, відповідальний за організацію роботи з надання у користування земельних ділянок для будівництва, експлуатації та обслуговування автомобільної дороги;
умови розірвання (припинення) договору концесії.
Після прийняття рішення, зазначеного в абзаці першому цієї частини, щодо земельних ділянок, необхідних для будівництва та експлуатації автомобільної дороги на умовах концесії, встановлюються відповідні обтяження у визначеному законодавством порядку.
Рішення про проведення концесійного конкурсу приймає Кабінет Міністрів України.
У цьому рішенні Кабінету Міністрів України обов’язково зазначаються:
орган, уповноважений на проведення концесійного конкурсу, укладання концесійного договору та виконання зобов’язань, що випливають з нього;
технічні параметри автомобільної дороги;
базові фінансові показники передачі автомобільної дороги у концесію;
граничний строк, на який автомобільна дорога передається у концесію;
граничний розмір компенсації концесіонеру;
маршрут альтернативного безоплатного проїзду;
інші умови передачі автомобільної дороги у концесію.
{Частина друга статті 2 в редакції Закону № 2304-VIII від 27.02.2018 }
3. У частині передачі концесіонеру права на будівництво автомобільної дороги концесійний договір набирає чинності з моменту набуття права на користування земельними ділянками, наданими в установленому порядку для будівництва автомобільної дороги.
4. Концесієдавець може частково фінансувати (співфінансувати) будівництво та експлуатацію автомобільних доріг на умовах концесії в обсягах та порядку, визначених концесійним договором, за рахунок коштів, передбачених у спеціальному фонді державного бюджету для розвитку мережі та утримання автомобільних доріг загального користування.
5. Майно, створене на виконання умов концесійного договору або отримане у концесію і розташоване у межах смуги відведення автомобільної дороги, є об'єктом права державної власності, що передається концесіонеру у володіння та користування на строк дії концесійного договору.
Набуте концесіонером майно, розташоване за межами смуги відведення автомобільної дороги, є об'єктом права власності концесіонера.
6. Прийняття в експлуатацію автомобільної дороги є підставою для її включення у разі потреби в установленому порядку до переліку автомобільних доріг загального користування.
Protocol.ua є власником авторських прав на інформацію, розміщену на веб - сторінках даного ресурсу, якщо не вказано інше. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, статті, фотозображення, малюнки, ящик-шота, скани, відео, аудіо, інші матеріали. При використанні матеріалів, розміщених на веб - сторінках «Протокол» наявність гіперпосилання відкритого для індексації пошуковими системами на protocol.ua обов`язкове. Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо.
Повний текстCopyright © 2014-2024 «Протокол». Всі права захищені.