1. Державна реєстрація інноваційних проектів здійснюється у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.
2. Державну реєстрацію інноваційних проектів здійснює, за поданням суб'єктів інноваційної діяльності, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері інноваційної діяльності. Цей орган веде Державний реєстр інноваційних проектів.
{Частина друга статті 13 із змінами, внесеними згідно із Законом № 5460-VI від 16.10.2012 }
3. Необхідною умовою занесення проекту до Державного реєстру інноваційних проектів є його кваліфікування.
{Частина третя статті 13 із змінами, внесеними згідно із Законом № 5460-VI від 16.10.2012 }
{Частину четверту статті 13 виключено на підставі Закону № 5460-VI від 16.10.2012 }
5. Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері інноваційної діяльності, для кваліфікування інноваційних проектів організовує здійснення експертизи прийнятих до розгляду проектів. Експертиза під час кваліфікування інноваційних проектів виконується відповідно до Закону України "Про наукову і науково-технічну експертизу" за рахунок коштів суб’єктів інноваційної діяльності, які заявляють проекти на державну реєстрацію. У випадках, визначених законодавством, експертиза може здійснюватися за рахунок коштів Державного бюджету України або місцевих бюджетів.
{Частина п’ята статті 13 із змінами, внесеними згідно із Законом № 5460-VI від 16.10.2012 ; в редакції Закону № 1714-IX від 07.09.2021 }
6. Проекти, що визнані за результатами експертизи інноваційними, заносяться центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері інноваційної діяльності, до Державного реєстру інноваційних проектів.
Інноваційні проекти з пріоритетних напрямів інноваційної діяльності визнаються центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері інноваційної діяльності, пріоритетними інноваційними проектами.
{Абзац другий частини шостої статті 13 із змінами, внесеними згідно із Законом № 3715-VI від 08.09.2011 }
{Частина шоста статті 13 із змінами, внесеними згідно із Законом № 5460-VI від 16.10.2012 }
7. Інформація про занесення інноваційного проекту до Державного реєстру інноваційних проектів публікується центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері інноваційної діяльності, у його бюлетені.
{Частина сьома статті 13 із змінами, внесеними згідно із Законом № 5460-VI від 16.10.2012 }
8. Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері інноваційної діяльності, видає суб'єкту інноваційної діяльності свідоцтво про державну реєстрацію інноваційного проекту. Форма свідоцтва затверджується Кабінетом Міністрів України.
{Частина восьма статті 13 із змінами, внесеними згідно із Законом № 5460-VI від 16.10.2012 }
9. Свідоцтво про державну реєстрацію інноваційного проекту є чинним протягом семи років від дати його видачі. Після завершення цього строку державна реєстрація інноваційного проекту і відповідний запис у Державному реєстрі інноваційних проектів анулюються. Інформація про це публікується центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері інноваційної діяльності, у його бюлетені.
{Частина дев'ята статті 13 із змінами, внесеними згідно із Законами № 2314-VI від 03.06.2010 , № 5460-VI від 16.10.2012 }
10. Державна реєстрація інноваційного проекту не передбачає будь-яких зобов'язань щодо бюджетного кредитування його виконання чи іншої державної фінансової підтримки.
11. Строк розгляду центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері інноваційної діяльності, проекту, поданого для державної реєстрації як інноваційного, не повинен перевищувати шість місяців від дати його прийняття.
{Частина одинадцята статті 13 із змінами, внесеними згідно із Законом № 5460-VI від 16.10.2012 }
12. Особливості експертизи і державної реєстрації інноваційних проектів, на які поширюються положення Закону України "Про державну таємницю", визначаються спеціальним Положенням.
13. У разі незгоди суб'єкта інноваційної діяльності чи будь-якої іншої фізичної або юридичної особи з рішенням щодо кваліфікації інноваційного проекту і (або) з його державною реєстрацією ці акти можуть бути оскаржені до суду (господарського суду).
14. Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері інноваційної діяльності несе відповідальність за повноту і достовірність експертизи і за збереження конфіденційної інформації, пов'язаної з інноваційними проектами.
{Частина чотирнадцята статті 13 із змінами, внесеними згідно із Законом № 5460-VI від 16.10.2012 }
15. Неправомірні кваліфікація і державна реєстрація проекту як інноваційного тягнуть за собою відповідальність згідно із законом.
16. Правопорушеннями при кваліфікуванні і державній реєстрації інноваційних проектів вважаються:
а) прийняття рішення про кваліфікування інноваційного проекту і його державну реєстрацію без проведення експертизи;
б) фальсифікація висновків експертизи;
в) вчинення дій, що перешкоджають проведенню експертизи;
г) умисне примушування або створення для експертів чи експертних комісій обставин, які зумовлюють необ'єктивне проведення експертизи;
д) переслідування експертів за підготовлені ними висновки, несприятливі для тієї чи іншої особи чи організації;
е) залучення до експертизи посадових осіб та фахівців, безпосередньо заінтересованих у результатах експертизи;
є) розголошення конфіденційної інформації, пов'язаної з розглядуваними інноваційними проектами.
Protocol.ua є власником авторських прав на інформацію, розміщену на веб - сторінках даного ресурсу, якщо не вказано інше. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, статті, фотозображення, малюнки, ящик-шота, скани, відео, аудіо, інші матеріали. При використанні матеріалів, розміщених на веб - сторінках «Протокол» наявність гіперпосилання відкритого для індексації пошуковими системами на protocol.ua обов`язкове. Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо.
Повний текстПриймаємо до оплати
Copyright © 2014-2024 «Протокол». Всі права захищені.