Головна Сервіси для юристів ... База рішень" Протокол " Постанова ВГСУ від 22.03.2017 року у справі №918/319/16 Постанова ВГСУ від 22.03.2017 року у справі №918/3...
print
Друк
search Пошук
comment
КОМЕНТАР від ресурсу "ПРОТОКОЛ":

КОМЕНТАР від ресурсу "ПРОТОКОЛ":

Державний герб України

ВИЩИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

22 березня 2017 року Справа № 918/319/16

Вищий господарський суд України у складі колегії суддів:

головуючого: суддів:Нєсвєтової Н.М. (доповідач), Вовка І.В., Стратієнко Л.В. розглянувши касаційну скаргу публічного акціонерного товариства "Державна продовольчо-зернова корпорація України" на постанову Рівненського апеляційного господарського суду від 07.12.2016у справі№ 918/319/16 Господарського суду Рівненської області за позовомПершого заступника прокурора Рівненської області в інтересах держави в особі Кабінету Міністрів України, Міністерства аграрної політики та продовольства Українидо1.Виконавчого комітету Дубенської міської ради 2.Публічного акціонерного товариства "Державна продовольчо-зернова корпорація України" третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідачів - комунального підприємства "Архітектор" Дубенської міської радипровизнання незаконним та скасування рішення виконавчого комітету Дубенської міської ради, визнання недійсним свідоцтва про право власності на майно

за участю представників сторін:

прокуратури: Савицька О.В.,

позивача 1: не з'явився,

позивача 2: Загорній М.Ф.,

відповідача 1: не з'явився,

відповідача 2: Половінкін О.В.,

третьої особи: не з'явився,

В С Т А Н О В И В:

Перший заступник прокурора Рівненської області в інтересах держави в особі Кабінету Міністрів України, Міністерства аграрної політики та продовольства України звернувся до господарського суду Рівненської області з позовом до Виконавчого комітету Дубенської міської ради та Публічного акціонерного товариства "Державна продовольчо - зернова корпорація України", третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача - Комунальне підприємство "Архітектор" Дубенської міської ради про визнання незаконним та скасування рішення виконавчого комітету Дубенської міської ради № 84 від 16.02.2012 "Про оформлення права власності на обєкт нерухомого майна, що перебуває у власності юридичної особи", визнання недійсним свідоцтва серії САС № 984269 від 22.02.2012 про право приватної власності ПАТ "Державна продовольчо зернова корпорація України" на комплекс будівель та споруд Дубенського комбінату хлібопродуктів, загальною площею 19705,5 кв. м., вартістю 4621300 грн.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що відповідач - ПАТ "Державна продовольчо - зернова корпорація України" неправомірно набув спірне майно, а саме комплекс будівель та споруд Дубенського КХП, яке вибуло із державної власності поза волею держави за відсутності рішення власника спірного майна про зміну його правового режиму з державної власності на приватну та всупереч вимогам Закону України "Про управління об'єктами державної власності", Закону України "Про перелік об'єктів державної власності, що не підлягають приватизації. Крім того, позивач зазначає, що оскільки керівником Дубенського КХП до заяви № 9 від 18.01.2012, на підставі якої виконавчим комітетом Дубенської міської ради прийнято спірне рішення, не було надано жодних документів, які б підтверджували волевиявлення власника майна на зміну форми власності майнового комплексу з державної на приватну, що є підставою для визнання недійсним свідоцтва про право приватної власності ПАТ "Державна продовольчо - зернова корпорація України" на комплекс будівель та споруд по вул. Залізнична (Гречихіна), 95, виданого 22.02.2012 виконавчим комітетом Дубенської міської ради. Також зазначав, що відповідно до Закону України "Про перелік об'єктів права державної власності, що не підлягають приватизації", Дубенський комбінат хлібопродуктів (код ЄДРПОУ 00955779) віднесено до об'єктів права державної власності, що не підлягають приватизації чи корпоратизації. Згідно з п.11 ст.9 Закону України "Про управління об'єктами державної власності" нерухоме майно об'єктів державної власності, що не підлягають приватизації, не може бути відчужене, вилучене, передане до статутного капіталу господарських організацій і щодо такого майна не можуть вчинятися дії, наслідком яких може бути їх відчуження.

Рішенням Господарського суду Рівненської області від 22.06.2016 у справі №918/319/16 у задоволенні позову відмовлено.

Постановою Рівненського апеляційного господарського суду від 07.12.2016 у справі №918/319/16 рішення місцевого господарського суду скасовано, прийнято нове рішення, яким позовні вимоги задоволено повністю. Визнано недійсним рішення виконавчого комітету Дубенської міської ради № 84 від 16.02.2012 "Про оформлення права власності на об'єкт нерухомого майна, що перебуває у власності юридичної особи". Визнано недійсним свідоцтво серії САС № 984269 від 22.02.2012 про право приватної власності ПАТ "Державна продовольчо - зернова корпорація України" на комплекс будівель та споруд Дубенського комбінату хлібопродуктів, загальною площею 19705,5 кв. м., вартістю 4621300 грн. Стягнуто з Виконавчого комітету Дубенської міської ради на користь прокуратури Рівненської області витрат на судовий збір за подання позовної заяви в сумі 918,67 грн. Стягнуто з Публічного акціонерного товариства "Державна продовольчо-зернова корпорація України" на користь прокуратури Рівненської області витрат на судовий збір за подання позовної заяви в сумі 918,67 грн. Стягнуто з Комунального підприємство "Архітектор" Дубенської міської ради на користь прокуратури Рівненської області витрат на судовий збір за подання позовної заяви в сумі 918,67 грн. Стягнуто з Виконавчого комітету Дубенської міської ради на користь прокуратури Рівненської області витрат на судовий збір за розгляд апеляційної скарги в сумі 1010, 53 грн. Стягнуто з Публічного акціонерного товариства "Державна продовольчо-зернова корпорація України" на користь прокуратури Рівненської області витрат на судовий збір за розгляд апеляційної скарги в сумі 1010, 53 грн.Стягнуто з Комунальне підприємство "Архітектор" Дубенської міської ради на користь прокуратури Рівненської області витрат на судовий збір за розгляд апеляційної скарги в сумі 1010, 53 грн.

Не погоджуючись з прийнятою постановою, відповідач 2 звернувся до Вищого господарського суду України з касаційною скаргою, в якій, посилаючись на неправильне застосування судом апеляційної інстанції норм матеріального та процесуального права, просить постанову Рівненського апеляційного господарського суду від 07.12.2016 скасувати, а рішення господарського суду Рівненської області від 22.06.2016 залишити без змін.

Колегія суддів, беручи до уваги межі перегляду справи у касаційній інстанції, обговоривши доводи касаційної скарги, проаналізувавши на підставі фактичних обставин справи застосування попередніми судовими інстанціями норм матеріального та процесуального права при ухваленні зазначених судових рішень, вважає, що касаційна скарга задоволенню не підлягає, виходячи з наступного.

У справі, яка переглядається, суди попередніх інстанцій встановили, що постановою КМУ N 764 від 11.08.2010 року "Про заходи з утворення державного підприємства "Державна продовольчо-зернова корпорація України" утворено ДП "Державна продовольчо-зернова корпорація України" з віднесенням його до сфери управління Мінагрополітики. Установлено, що статутний капітал товариства формується шляхом передачі до нього цілісних майнових комплексів дочірніх підприємств Державної акціонерної компанії "Хліб України", що ліквідуються, з подальшим утворенням на їх базі відокремлених підрозділів товариства.

Відповідно до додатку до цієї постанови Дубенський комбінат хлібопродуктів включений до Переліку дочірніх підприємств Державної акціонерної компанії "Хліб України", які припиняються шляхом ліквідації.

Відповідно до акту приймання - передачі цілісного майнового комплексу № 18 від 20.01.2011, затвердженого Міністерством аграрної політики та продовольства України, на виконання постанови Кабінету Міністрів України № 764 від 11.08.2010, комісією з ліквідації дочірнього підприємства Державної акціонерної компанії "Хліб України" передано цілісний майновий комплекс "Дубенський КХП" Державному підприємству "Державна продовольчо - зернова корпорація України" .

Кабінет Міністрів України постановою № 593 від 06.06.2011 "Про внесення зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 11 серпня 2010 року № 764" на часткову зміну постанови Кабінету Міністрів України від 11 серпня 2010 року № 764 "Про заходи з утворення державного підприємства "Державна продовольчо-зернова корпорація України", погодившись з пропозицією Міністерства аграрної політики та продовольства щодо перетворення державного підприємства "Державна продовольчо-зернова корпорація України" у державне публічне акціонерне товариство "Державна продовольчо-зернова корпорація України", повноваження з управління корпоративними правами якого здійснює зазначене Міністерство, установив, що 100 відсотків акцій державного публічного акціонерного товариства "Державна продовольчо-зернова корпорація України", які випускаються на величину його статутного капіталу, залишаються у державній власності до прийняття окремого рішення Кабінету Міністрів України; державне публічне акціонерне товариство "Державна продовольчо-зернова корпорація України" не може вчиняти дії стосовно майна, переданого до його статутного капіталу, наслідком яких може бути відчуження майна, у тому числі передача його до статутного капіталу інших господарських організацій, передача в заставу тощо.

Доручено Міністерству аграрної політики та продовольства здійснити в установленому порядку заходи, пов'язані з перетворенням державного підприємства "Державна продовольчо-зернова корпорація України".

Відповідно до п. п. 1, 2, 4 наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України № 325 від 07.07.2011"Про реорганізацію шляхом перетворення державного підприємства "Державна продовольчо-зернова корпорація України" визначено реорганізувати державне підприємство "Державна продовольчо-зернова корпорація України" (код ЄДРПОУ 37243279, адреса: м. Київ, вул. Саксаганського, 1) шляхом перетворення у публічне акціонерне товариство "Державна продовольчо-зернова корпорація України" (далі - Товариство). Товариство є правонаступником майнових прав та обов'язків державного підприємства "Державна продовольчо-зернова корпорація України". Установлено, що статутний капітал Товариства формується на базі майна державного підприємства "Державна продовольчо-зернова корпорація України".

17.11.2011 Міністерством аграрної політики та продовольства України видано наказ № 634 "Про деякі питання діяльності публічного акціонерного товариства "Державна продовольчо-зернова корпорація України", відповідно до якого створено публічне акціонерне товариство "Державна продовольчо-зернова корпорація України" шляхом перетворення державного підприємства "Державна продовольчо-зернова корпорація України" та затверджено його статут, що додається. Вирішено здійснити емісію акцій публічного акціонерного товариства "Державна продовольчо-зернова корпорація України" на весь розмір його статутного капіталу - 867 717 000, 00 (вісімсот шістдесят сім мільйонів сімсот сімнадцять тисяч гривень 00 коп.), випустити 8 677 170 (вісім мільйонів шістсот сімдесят сім тисяч сто сімдесят) простих іменних акцій у без документарній формі номінальною вартістю 100 (сто) гривень кожна.

Комісія з реорганізації відповідно до наказу № 325 від 07.07.2011 Міністерство аграрної політики та продовольства України на виконання постанови Кабінету Міністрів України № 593 від 06.06.2016 на підставі акту приймання - передачі майна, майнових прав та обов'язків до публічного акціонерного товариства "Державна продовольчо-зернова корпорація України" передала, а публічне акціонерне товариство "Державна продовольчо-зернова корпорація України" - прийняло станом на 18.11.2011майновий комплекс державного підприємства "Державна продовольчо-зернова корпорація України" з додатками, які є невід'ємною частиною цього акту, у т. ч. - цілісного майного комплексу , що знаходиться за адресою: Рівненська обл., м. Дубно, вул. Залізнична , буд. 50.

Відповідно до довідки управління архітектури, будівництва та земельних питань Дубенської міської ради від 01.06.2016 № 1/108-89 зазначено, що згідно рішення виконавчого комітету Дубенської міської ради народних депутатів від 30.03.1992 № 174 вул. Гречихіна приєднано до вулиці Залізнична та згідно з рішенням виконавчого комітету Дубенської міської ради від 21.04.2005 № 227 "Про впорядкування нумерації будинків на вул. Залізничній, вул. Промисловій, провулку Залізничному в м. Дубно" адресу комплексу будівель та споруд на вул. Залізнична, 50, що належать філії публічного акціонерного товариства "Державна продовольчо-зернова корпорація України" "Дубенський комбінат хлібопродуктів" змінено на адресу: вул. Залізнична, 95.

Згідно з п.п. 1.4, 1.6. статуту ПАТ "Державна продовольчо - зернова корпорація України" засновником товариства є держава в особі Кабінету Міністрів України. Повноваження з управління корпоративними правами товариства відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 06 червня 2016 № 593 "Про внесення зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 11 серпня 2010 № 764" здійснює Міністерство аграрної політики та продовольства України. Товариство є правонаступником всіх прав і обов'язків державного підприємства "Державна продовольчо - зернова корпорація України".

Відповідно до п.п. 4.3., 4.4 статуту Товариство є власником майна (у тому числі коштів, матеріальних та нематеріальних активів), переданого товариству засновником та акціонерами як вклади до статутного капіталу товариства, або в інший не заборонений чинним законодавством спосіб; продукції, виробленої товариством в результаті господарської діяльності; одержаних від власної господарської діяльності доходів та майна; доходів за цінними паперами, корпоративними правами, що належать товариству; іншого майна, набутого на законних підставах. Товариство має право володіти, користуватися та розпоряджатися належним йому майном, вчиняючи стосовно нього будь-які дії, що не суперечать законодавству, цьому статуту та меті діяльності товариства, зокрема з продажу, безоплатної передачі, дарування, пожертви, обміну, передачі в лізинг. оренду, позику чи заставу засобів виробництва, майна, матеріальних цінностей або майнових прав, використання та відчуження їх в інший спосіб юридичним та фізичним особам. списувати його з балансу та здійснювати інші дії, що не суперечать чинному законодавству України та цьому статуту.

Пунктом 6 статуту публічного акціонерного товариства "Державна продовольчо-зернова корпорація України" встановлено, що до прийняття окремого рішення Кабінету Міністрів України 100 відсотків акцій товариства, які випускаються на величину його статутного капіталу, є власністю держави.

Виконавчим комітетом Дубенської міської ради Рівненської області 16.02.2012 прийнято рішення № 84 "Про оформлення права власності на об'єкт нерухомого майна, що перебуває у власності юридичної особи", відповідно до якого вирішено оформити право власності на комплекс будівель та споруд, що розташовані на вул. Залізнична, 95 в м. Дубно за публічним акціонерним товариством "Державна продовольчо-зернова корпорація України" та доручено комунальному підприємству "Архітектор" видати свідоцтво про право власності на згаданий об'єкт його власнику.

На виконання рішення Виконавчого комітету Дубенської міської ради Рівненської області № 84 від 16.02.2012 ПАТ "Державна продовольчо - зернова корпорація України" за підписом міського голови видано свідоцтво серії САС № 984269 від 22.02.2012 про право приватної власності на комплекс будівель.

Звертаючись з даним позовом, прокурор Рівненської області вважав рішення Виконавчого комітету Дубенської міської ради Рівненської області від 16.02.2012 № 84 та Свідоцтво серії САС № 984269 від 22.02.2012 на право приватної власності незаконними посилаючись на те, що оспорювані рішення та свідоцтво про право власності видані за відсутності документів, які підтверджують змін форми власності зазначеного майнового комплексу з державної на приватну форму власності. Окрім того, відповідно до положень Закону України "Про перелік об'єктів права державної власності, що не підлягають приватизації" від 07.07.1999 Дубенський КХП не підлягає приватизації, а у "Переліку об'єктів права державної власності, що не підлягають приватизації, але можуть бути корпоратизовані", зазначене підприємство відсутнє, тому спірне майно не могло бути приватизоване або корпоратизоване.

Ухвалюючи рішення про відмову в задоволенні позову, суд першої інстанції, керуючись, зокрема, положеннями ст. 115 ЦК України та ст. 85 ГК України, які встановлюють, що господарське товариство є власником майна, переданого йому учасниками товариства у власність як вклад до статутного (складеного) капіталу, дійшов висновку, що не має підстав для скасування оспорюваного рішення, оскільки "внесення майна держави до статутного капіталу господарського товариства повинне мати своїм наслідком перехід права власності на такі внески до господарського товариства, в статутний капітал якого вони здійснені. Таким чином, у випадку внесення державної власності до статутних капіталів господарських товариств по суті відбувається зміна форми власності, оскільки, як вказано у ч. 1 ст. 325 ЦК України, суб'єктами права приватної власності є фізичні та юридичні особи". При цьому місцевий суд вказав, що враховуючи що дії засновника товариства - Кабінету Міністрів України та Міністерства аграрної політики та продовольства України щодо створення та діяльності Публічного акціонерного товариства "Державна продовольчо зернова корпорація України" як юридичної особи не визнані у встановленому порядку незаконними, а розпорядчі документи які регламентують створення цієї особи та зареєстрований у встановленому законом порядку Статут товариства є чинними, то, відповідно, дії Товариства щодо оформлення права власності на майно, яке йому передано до статутного капіталу не можна визнати незаконними.

Скасовуючи рішення суду першої інстанції та приймаючи нове рішення про задоволення позову, суд апеляційної інстанції, керуючись положеннями ч. 5 ст. 59, ст.ст. 73, 74, 136, 145 ГК України, ч. 9 ст. 11 Закону України "Про управління об'єктами державної власності", п. 6 ст. 5, ч. 1 ст. 15, ч. 5 ст. 18 Закону України "Про приватизацію державного майна", Закону України "Про перелік об'єктів права державної власності, що не підлягають приватизації", дійшов висновку, що державне майно, яке було закріплене за корпоратизованим державним підприємством на праві господарського відання, до завершення процедури приватизації, перебуває у створеного акціонерного товариства на праві господарського відання, та залишається державною власністю, тому визнав оспорюване рішення виконавчого комітету Дубенської міської ради , незаконним та скасував відповідно до ч. 1 ст. 393 ЦК України, як таке, що порушує інтереси держави в особі КМУ та Мінагрополітики України.

Колегія суддів погоджується з таким висновком апеляційного господарського суду, виходячи з наступного.

Загальними нормами, які закріплені у п. 1 ч. 1 ст. 115 ЦК України, дійсно передбачено, що господарське товариство є власником майна, переданого йому учасниками товариства у власність як вклад до статутного (складеного) капіталу. Згідно з ч. 1 ст. 85 ГК України майно, передане господарському товариству у власність засновниками і учасниками як внески, є власністю господарського товариства.

У ч. 2 ст. 325 ЦК України встановлено, що фізичні та юридичні особи можуть бути власниками будь-якого майна, за винятком окремих видів майна, які відповідно до закону не можуть їм належати. Зокрема, у ч. 3 ст. 86 ГК України передбачено, що забороняється використовувати для формування статутного (складеного) капіталу товариства бюджетні кошти, кошти, одержані в кредит та під заставу, векселі, майно державних (комунальних) підприємств, яке відповідно до закону (рішення органу місцевого самоврядування) не підлягає приватизації, та майно, що перебуває в оперативному управлінні бюджетних установ, якщо інше не передбачено законом.

Отже, внесення майна державного підприємства, яке відповідно до закону не підлягає приватизації, як вклад до статутного (складеного) капіталу забороняється. І відповідно юридичній особі не може належати це майно на праві приватної власності, якщо інше прямо не передбачено законом.

Апеляційним судом встановлено, що статутний капітал державного підприємства формувався шляхом передачі до нього цілісних майнових комплексів дочірніх підприємств Державної акціонерної компанії "Хліб України", що ліквідувалися, у тому числі цілісного майнового комплексу Дочірнього підприємства Дубенського комбінату хлібопродуктів. Публічне акціонерне товариство "Державна продовольчо-зернова корпорація України" створено шляхом перетворення державного підприємств "Державна продовольчо-зернова корпорація України", товариство є правонаступником всіх прав та обов'язків останнього.

Пунктом 1.4 Статуту ПАТ "Державна продовольчо-зернова корпорація України" визначено, що засновником товариства є держава, в особі Кабінету Міністрів України. Повноваження з управління корпоративними правами товариства відповідно до постанови КМУ від 06.06.2011 №593 "Про внесення зміни до постанови КМУ від 11.08.2010 №764 здійснює Міністерство аграрної політики та продовольства України.

Відповідно до п.4.4. статуту публічного акціонерного товариства "Державна продовольчо - зернова корпорація України" товариство має право володіти, користуватися та розпоряджатися належним йому майном, вчиняти стосовно нього будь - які дії, що не суперечать законодавству, цьому статуту та меті діяльності товариства, зокрема з продажу, безоплатної передачі, дарування, пожертви, обміну, передачі в лізинг, оренду, позику чи заставу засобів виробництва, майна, матеріальних цінностей або майнових прав, використання та відчуження їх в інший спосіб юридичним та фізичним особам, списувати його з балансу та здійснювати інші дії, що не суперечать чинному законодавству України та цьому статуту. Положення статуту господарського товариства не можуть суперечити нормам чинного законодавства.

Відповідно до ст. 1 Закону України "Про управління об'єктами державної власності" управління об'єктами державної власності - здійснення Кабінетом Міністрів України та уповноваженими ним органами, іншими суб'єктами, визначеними цим Законом, повноважень щодо реалізації прав держави як власника таких об'єктів, пов'язаних з володінням, користуванням і розпоряджанням ними, у межах, визначених законодавством України, з метою задоволення державних та суспільних потреб.

Згідно з п. 1.6 Статуту ПАТ "Державна продовольчо-зернова корпорація України" товариство є правонаступником всіх прав і обов'язків державного підприємства "Державна продовольчо-зернова корпорація України.

Згідно з нормами Закону України "Про перелік об'єктів права державної власності, що не підлягають приватизації" від 07.07.1999, Дубенський комбінат хлібопродуктів не підлягає приватизації та включений до відповідного переліку, а у "Переліку об'єктів права державної власності, що не підлягають приватизації, але можуть бути корпоратизовані", зазначене підприємство відсутнє. Зміни до наведених нормативних актів стосовно майна Дубенського КХП не внесені. Отже, майно вказаного підприємства не могло бути приватизоване або корпоратизоване.

Нерухоме майно об'єктів державної власності, що не підлягають приватизації, не може бути відчужене, вилучене, передане до статутного капіталу господарських організацій і щодо такого майна не можуть вчинятися дії, наслідком яких може бути їх відчуження, що встановлено ч. 9 ст. 11 Закону України "Про управління об'єктами державної власності".

При цьому при внесення зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 11.08.2010 № 764 у постанові № 593 від 06.06.2011 також встановлено, що державне публічне акціонерне товариство "Державна продовольчо-зернова корпорація України" не може вчиняти дії стосовно майна, переданого до його статутного капіталу наслідком яких може бути відчуження майна, у тому числі передача його до статутного капіталу інших господарських організацій, передача в заставу тощо, тоді як право власності відповідно до норм ст.ст.316, 317 ЦК України передбачає розпорядження майном за своєю волею, незалежно від волі інших осіб.

З урахуванням наведеного колегія суддів погоджується з висновком апеляційного господарського суду та вважає, що оспорюване рішення Виконавчого комітету Дубенської міської ради № 84 від 16.02.2012 "Про оформлення права власності на об`єкт нерухомого майна, що перебуває у власності юридичної особи", в розумінні норми ч.1 ст. 393 ЦК України порушує інтереси держави в особі Кабінету Міністрів України та Міністерства аграрної політики та продовольства України, а тому підлягає визнанню незаконним.

З урахуванням зазначеного, колегія суддів Вищого господарського суду України вважає, що суд апеляційної інстанції дійшов правильного та обґрунтованого висновку про повне задоволення позову.

Відповідно до ст. 1117 Господарського процесуального кодексу України, переглядаючи у касаційному порядку судові рішення, касаційна інстанція на підставі встановлених фактичних обставин справи перевіряє застосування судом першої чи апеляційної інстанції норм матеріального і процесуального права.

Касаційна інстанція не має права встановлювати або вважати доведеними обставини, що не були встановлені у рішенні або постанові господарського суду чи відхилені ним, вирішувати питання про достовірність того чи іншого доказу, про перевагу одних доказів над іншими, збирати нові докази або додатково перевіряти докази.

Доводи касаційної скарги не спростовують висновків апеляційного господарського суду та не впливають на них, а тому підстави для її задоволення і скасування постанови Рівненського апеляційного господарського суду від 07.12.2016, ухваленої з правильним застосуванням норм матеріального права та дотриманням норм процесуального законодавства, відсутні.

Керуючись статтями 1115, 1117, 1119, 11111 Господарського процесуального кодексу України, Вищий господарський суд України

П О С Т А Н О В И В:

Касаційну скаргу публічного акціонерного товариства "Державна продовольчо-зернова корпорація України" залишити без задоволення, а постанову Рівненського апеляційного господарського суду від 07.12.2016 у справі № 918/319/16 - без змін.

ГоловуючийН.Нєсвєтова Судді:І. Вовк Л. Стратієнко

logo

Юридичні застереження

Protocol.ua є власником авторських прав на інформацію, розміщену на веб - сторінках даного ресурсу, якщо не вказано інше. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, статті, фотозображення, малюнки, ящик-шота, скани, відео, аудіо, інші матеріали. При використанні матеріалів, розміщених на веб - сторінках «Протокол» наявність гіперпосилання відкритого для індексації пошуковими системами на protocol.ua обов`язкове. Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо.

Повний текст