Головна Блог ... Новини Гравці повідомляють про статтерах в Silent Hill 2 Remake: Digital Foundry пояснюють проблему Гравці повідомляють про статтерах в Silent Hill 2 ...

Гравці повідомляють про статтерах в Silent Hill 2 Remake: Digital Foundry пояснюють проблему

  • 0

  • 0

  • 55

Відключити рекламу

Нещодавно вийшовший ремейк культового хорора Silent Hill 2 зіткнувся з серйозними технічними проблемами на ПК. Незважаючи на оновлену графіку і використання передових технологій рушія Unreal Engine 5, гравці відзначають часті фризи і нестабільну частоту кадрів, що істотно знижує задоволення від гри.

Головною проблемою стала так звана "stutter traversal", затримки і пригальмовування під час переміщення ігровим світом. Digital Foundry пояснює, що ці збої не пов'язані з компіляцією шейдерів, як у деяких інших іграх, а виникають через затримки під час завантаження нових областей і ресурсів у міру просування гравця.

Крім того, спостерігаються проблеми з анімацією, пов'язані з параметром функції Tick у рушії Unreal Engine 5. За інформацією технічного видання, навіть за стабільної високої частоти кадрів гра може відчувати стоп-кадри через некоректну роботу цього параметра. Спроби обмежити частоту кадрів до 30 FPS і змінити налаштування функції Tick допомагають частково вирішити проблему, але не усувають її повністю.

З позитивного боку, гра пропонує поліпшену графіку з використанням технологій Lumen і апаратного рейтрейсингу, що забезпечує реалістичніше освітлення і відображення порівняно з консольною версією. Однак ці переваги тьмяніють на тлі серйозних проблем із продуктивністю.

Спільнота моддерів активно намагається виправити недоліки, пропонуючи різні модифікації та налаштування, включно зі змінами параметрів функції Tick для виправлення рваних анімацій. Однак Digital Foundry вважає, що корінь проблеми лежить глибше і потребує втручання розробників з Bloober Team, а можливо, і оновлень самого Unreal Engine 5.

Гравці висловлюють надію на швидкий випуск офіційних патчів, які усунуть поточні недоліки. Silent Hill 2 Remake є одним із найочікуваніших проєктів року, і багато фанатів серії з нетерпінням чекають на можливість зануритися в атмосферу оновленого міста без технічних перешкод.

Раніше Digital Foundry коментували чи може серія Halo почати виходити на Playstation після переходу серії на Unreal Engine 5. Нагадаємо, що 343 Industries змінила назву на Halo Studios і заявила, що всі наступні ігри серії виходитимуть на рушії від Epic Games.


ДЖЕРЕЛО : UNIAN
  • 55

    Переглядів

  • 0

    Коментарі

  • 55

    Переглядів

  • 0

    Коментарі


  • Відключити рекламу

    Залиште Ваш коментар:

    Додати

    КОРИСТУЙТЕСЯ НАШИМИ СЕРВІСАМИ ДЛЯ ОТРИМАННЯ ЮРИДИЧНИХ ПОСЛУГ та КОНСУЛЬТАЦІЙ

    • Безкоштовна консультація

      Отримайте швидку відповідь на юридичне питання у нашому месенджері, яка допоможе Вам зорієнтуватися у подальших діях

    • ВІДЕОДЗВІНОК ЮРИСТУ

      Ви бачите свого юриста та консультуєтесь з ним через екран , щоб отримати послугу Вам не потрібно йти до юриста в офіс

    • ОГОЛОСІТЬ ВЛАСНИЙ ТЕНДЕР

      Про надання юридичної послуги та отримайте найвигіднішу пропозицію

    • КАТАЛОГ ЮРИСТІВ

      Пошук виконавця для вирішення Вашої проблеми за фильтрами, показниками та рейтингом

    Популярні новини

    Дивитись усі новини
    Дивитись усі новини
    logo

    Юридичні застереження

    Protocol.ua є власником авторських прав на інформацію, розміщену на веб - сторінках даного ресурсу, якщо не вказано інше. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, статті, фотозображення, малюнки, ящик-шота, скани, відео, аудіо, інші матеріали. При використанні матеріалів, розміщених на веб - сторінках «Протокол» наявність гіперпосилання відкритого для індексації пошуковими системами на protocol.ua обов`язкове. Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо.

    Повний текст

    Приймаємо до оплати