Головна Блог ... Новини Єдиний держреєстр в роботі: дані, які треба подавати до автоматизованої системи виконавчого провадження Єдиний держреєстр в роботі: дані, які треба подава...

Єдиний держреєстр в роботі: дані, які треба подавати до автоматизованої системи виконавчого провадження

Відключити рекламу
Єдиний держреєстр в роботі: дані, які треба подавати до автоматизованої системи виконавчого провадження - tn1_0_44492200_1488559079_58b99be76ca4e.jpg

Міністерство юстиції своїм наказом №173 / 5 затвердив Порядок інформаційної взаємодії між Єдиним державним реєстром юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань та автоматизованою системою виконавчого провадження.

Даний Порядок визначає процедуру передачі відомостей про відкриття і закінчення виконавчих проваджень з автоматизованої системи виконавчого провадження до Єдиного державного реєстру.

Так, передача відомостей здійснюється на центральному рівні в електронній формі телекомунікаційними каналами зв'язку.

Згадайте новину: Павло Петренко презентував запуск послуг Мін'юсту на порталі poslugy.gov.ua

До Єдиного державного реєстру передаються такі відомості:

  • для юридичної особи - боржника:
  • повне найменування;
  • ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств та організацій України;
  • місцезнаходження;
  • для фізичної особи - підприємця - боржника:
  • прізвище ім'я по батькові;
  • реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта;
  • дата народження і місце проживання;

3) про виконавчі провадження:

  • номер в автоматизованій системі виконавчого провадження;
  • дата відкриття і закінчення виконавчого провадження, скасування постанови про відкриття виконавчого провадження, скасування постанови про закінчення виконавчого провадження, відновлення виконавчого провадження;
  • заміна боржника;
  • орган державної виконавчої служби, приватний виконавець, яким внесено відомості про виконавче провадження;

Згадайте новину: Мінюст з 1 травня більше не реєструє майно і бізнес: тепер треба звертатись до місцевих органів влади та нотаріусів

Затверджено нові форми заяв у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань

4) дата і час формування відомостей з автоматизованої системи.

Передача відомостей до Єдиного державного реєстру виконавчих проваджень здійснюється не пізніше 10.00 наступного робочого дня з дня їх внесення до реєстру виконавчих проваджень.

ПОРЯДОК

інформаційної взаємодії між Єдиним державним реєстром

юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань та автоматизованою системою виконавчого провадження

І. Загальні положення

1. Цей Порядок визначає процедуру передачі відомостей про відкриття та завершення виконавчих проваджень (далі – відомості) з автоматизованої системи виконавчого провадження до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (далі – Єдиний державний реєстр).

2. У цьому Порядку терміни вживаються у значеннях, наведених у Законах України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань», «Про виконавче провадження» та інших нормативно-правових актах, прийнятих відповідно до зазначених Законів.

3. Передача відомостей з автоматизованої системи виконавчого провадження до Єдиного державного реєстру здійснюється на центральному рівні в електронній формі телекомунікаційними каналами зв’язку.

4. Технічна підтримка передачі відомостей забезпечується технічним адміністратором автоматизованої системи виконавчого провадження та Єдиного державного реєстру.

5. Передача відомостей згідно з цим Порядком здійснюється безоплатно.

6. Процедура автоматизованої інформаційної взаємодії згідно з цим Порядком визначається технічною документацією, що затверджується технічним адміністратором автоматизованої системи виконавчого провадження та Єдиного державного реєстру.

7. Технічний адміністратор автоматизованої системи виконавчого провадження та Єдиного державного реєстру забезпечує своєчасну передачу та приймання відомостей, визначених цим Порядком.

II. Порядок передачі відомостей

1. З автоматизованої системи виконавчого провадження до Єдиного державного реєстру передаються такі відомості:

1) для юридичної особи – боржника – повне найменування, ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України та її місцезнаходження;

для фізичної особи – підприємця – боржника – прізвище, ім’я, по батькові, реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта), дата народження та її місце проживання;

2) відомості про виконавчі провадження:

номер в автоматизованій системі виконавчого провадження (Єдиному державному реєстрі виконавчих проваджень);

дата відкриття виконавчого провадження, завершення виконавчого провадження, скасування постанови про відкриття виконавчого провадження, скасування постанови про закінчення виконавчого провадження, відновлення виконавчого провадження;

заміна боржника у виконавчому провадженні;

орган державної виконавчої служби, приватний виконавець, якими внесено до автоматизованої системи виконавчого провадження відомості про виконавче провадження;

3) дата та час формування відомостей з автоматизованої системи виконавчого провадження.

2. Передача відомостей, внесених до автоматизованої системи виконавчого провадження протягом робочого дня, з цієї системи до Єдиного державного реєстру здійснюється автоматично програмними засобами автоматизованої системи виконавчого провадження в день їх внесення.

Передача відомостей, визначених підпунктом 2 пункту 1 цього розділу, здійснюється за умови наявності в автоматизованій системі виконавчого провадження відомостей про ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України та реєстраційного номера облікової картки платника податків або серії та номера паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовились від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта).

Директор Департаменту приватного права О. М. Ференс

Джерело: Я і Закон

  • 1768

    Переглядів

  • 0

    Коментарі

  • 1768

    Переглядів

  • 0

    Коментарі


  • Подякувати Відключити рекламу

    Залиште Ваш коментар:

    Додати

    КОРИСТУЙТЕСЯ НАШИМИ СЕРВІСАМИ ДЛЯ ОТРИМАННЯ ЮРИДИЧНИХ ПОСЛУГ та КОНСУЛЬТАЦІЙ

    • Безкоштовна консультація

      Отримайте швидку відповідь на юридичне питання у нашому месенджері, яка допоможе Вам зорієнтуватися у подальших діях

    • ВІДЕОДЗВІНОК ЮРИСТУ

      Ви бачите свого юриста та консультуєтесь з ним через екран , щоб отримати послугу Вам не потрібно йти до юриста в офіс

    • ОГОЛОСІТЬ ВЛАСНИЙ ТЕНДЕР

      Про надання юридичної послуги та отримайте найвигіднішу пропозицію

    • КАТАЛОГ ЮРИСТІВ

      Пошук виконавця для вирішення Вашої проблеми за фильтрами, показниками та рейтингом

    Популярні новини

    Дивитись усі новини
    Дивитись усі новини
    logo

    Юридичні застереження

    Protocol.ua є власником авторських прав на інформацію, розміщену на веб - сторінках даного ресурсу, якщо не вказано інше. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, статті, фотозображення, малюнки, ящик-шота, скани, відео, аудіо, інші матеріали. При використанні матеріалів, розміщених на веб - сторінках «Протокол» наявність гіперпосилання відкритого для індексації пошуковими системами на protocol.ua обов`язкове. Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо.

    Повний текст