0
0
50
10 жовтня AMS святкує свої 8 років з моменту заснування. За цей час агенція здобула безліч перемог: офіси в 4 країнах, десятки задоволених клієнтів, велику та потужну мультинаціональну команду. Тож до свого Дня народження ділиться інсайтами та власним досвідом.
"Наше найбільше досягнення – це команда, яку ми зібрали за 8 років. З моменту заснування ми не лише зберегли ключових спеціалістів, але й поповнили штат новими експертами. З одного боку, вони допомогли закріпити наші позиції в сегменті фармацевтики, що є ключовим у всіх країнах, а з іншого – посприяли розвитку нових категорій клієнтів та зміцненню нових напрямків наших послуг," – зазначає Наталя Бойко, CEO AMS Agency.
Нестандартно та ефективно агенція працює з локальними FMCG-брендами. Наприклад, кампанія для Veri Peri від Millennium стала суперуспішною, адже команда детально вивчила потреби та особливості сприйняття українців в умовах повномасштабної війни та вперше в категорії шоколаду реалізувала успішний лонч нового бренду виключно в диджиталі.
Не менш важливою є довіра клієнтів. AMS пощастило знайти вірних партнерів серед брендів, з якими агенція працює вже понад 7 років. Ба більше, деякі з них довірили ведення свого бренду одразу на 3-х ринках! Це не тільки свідчення ефективності, але й доказ того, що всі процеси та стратегії вибудувані правильно.
Як зазначає засновниця агенції Марина Колєснікова, успіх AMS на нових ринках значною мірою залежав від знання локальних законів і нюансів бізнесу. "Ми витратили багато часу на інтеграцію наших команд з інших країн та вивчення місцевого законодавства. Також врахували тонкощі місцевих ринків завдяки локальному ньюбізу. Саме ці дії та рішення дозволили нам зберегти наші сильні сторони та масштабувати успіх на нові території," – підкреслює Марина.
Серед сильних сторін AMS є вміння поєднувати ефективність перформансу з глибокими знаннями медіа. З таким підходом агенція виходить на ринок ОАЕ.
Наразі агенція не збирається зупинятися, а навпаки набирає обертів. До свого дня народження AMS провела масштабний ребрендинг, що відображає новий рівень розвитку. На то є дві основні причини. По-перше, це нові виклики, які несе ринок ОАЕ, де візуальна частина є пріоритетною. По-друге, це розвиток креативного напрямку, який мотивує агенцію ставати дедалі більш сучасною та оригінальною у власній комунікації.
Тож незабаром чекайте новин. А їх буде вдосталь!
ДЖЕРЕЛО : UNIANПереглядів
Коментарі
Переглядів
Коментарі
Отримайте швидку відповідь на юридичне питання у нашому месенджері, яка допоможе Вам зорієнтуватися у подальших діях
Ви бачите свого юриста та консультуєтесь з ним через екран , щоб отримати послугу Вам не потрібно йти до юриста в офіс
Про надання юридичної послуги та отримайте найвигіднішу пропозицію
Пошук виконавця для вирішення Вашої проблеми за фильтрами, показниками та рейтингом
Переглядів:
197
Коментарі:
0
Переглядів:
141
Коментарі:
0
Переглядів:
201
Коментарі:
0
Переглядів:
538
Коментарі:
0
Переглядів:
1057
Коментарі:
1
Переглядів:
574
Коментарі:
0
Protocol.ua є власником авторських прав на інформацію, розміщену на веб - сторінках даного ресурсу, якщо не вказано інше. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, статті, фотозображення, малюнки, ящик-шота, скани, відео, аудіо, інші матеріали. При використанні матеріалів, розміщених на веб - сторінках «Протокол» наявність гіперпосилання відкритого для індексації пошуковими системами на protocol.ua обов`язкове. Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо.
Повний текстПриймаємо до оплати
Copyright © 2014-2024 «Протокол». Всі права захищені.