2
0
2663
Мета нововведення - взяти під контроль готівкові операції та вивести з тіні роздрібні продажі товарів та послуг, пише biz.censor.net.ua
Міністерство фінансів, своїм наказом №773, спростило реєстрацію фіскальних касових апаратів. Відтепер бізнес може реєструвати розрахункові операції в режимі online в електронному реєстрі.
Також Державна фіскальна служба (ДФС) запустила систему електронних чеків E-Receipt, яка дає можливість вести облік продажів не через касовий апарат, а через смартфон або планшет.
БЦ розбирався, що означатимуть для бізнесу ці зміни.
До наказу Мінфіну бізнес витрачав час та гроші на придбання спеціальних реєстраторів розрахункових операцій (РРО). Так, один касовий апарат міг коштувати 5-20 тис. грн, в залежності від специфіки.
Реєстрація одного РРО тривала п'ять днів. Для реєстрації потрібно було, відстоявши в чергах, подати заяви, технічні паспорти РРО та п'яти додатків у паперовому вигляді.
Корім того, бізнес зобов'язаний був вести книги обліку розрахункових операцій. По закінченню кожного робочого дня у ці книги вклеювалися звітні чеки. За втрачені чеки податкова стягувала штрафи з підприємців.
Обслуговування касового апарату та плата за передачу даних про здійсненні продажі на сервери ДФС коштували ще близько 200 грн на місяць.
На даний момент, на обліку ДФС знаходиться більше 280 тис. касових апаратів. Їхнє технічне обслуговування та плата за передачу даних на сервери ДФС лише за один рік роботи коштувала бізнесу 672 млн грн.
Кошти сплачувалися приватним організаціям, які довгий час були монополістами на ринку касових апаратів.
Згадайте новину: ДФС нагадує ЯК слід платнику ПДВ ОСКАРЖИТИ РІШЕННЯ ПРО ВІДМОВУ РЕЄСТРАЦІЇ ПОДАТКОВОЇ НАКЛАДНОЇ
Це нова система реєстрації фіскальних апаратів (реєстраторів розрахункових операцій - РРО) в режимі online. При цьому, не потрібно стояти в чергах, щоб подати паперові документи. Реєстрація РРО відбувається за один день на основі подачі однієї заяви в електронному кабінеті платника податків.
Далі бізнес для ведення обліку розрахункових операцій може використовувати смартфон, планшет чи ноутбук в якості касового апарату. Електронний чек, який матиме QR-код, з кожного проданого товару автоматично буде записуватися в реєстр на електронному кабінеті платника податків.
Таким чином, бізнес уже не зобов'язаний використовувати спеціальні реєстратори розрахункових операцій конкретних виробників, а вести облік за допомогою смартфону, планшету та комп'ютеру лише використовуючи спеціальне програмне забезпечення.
Користування E-Receipt має бути безкоштовним для бізнесу.
Система поки працює в тестовому режимі і приєднатися до неї можна, встановивши програмне забезпечення за цим посиланням. Це безкоштовне ПЗ для Windows та Android. Наступний етап – розробка програмного забезпечення для IOS.
E-Receipt збирає всю інформацію про продажі з РРО в автоматичному режимі. Тому бізнесу вже не потрібно вести книги обліку розрахункових операцій та вклеювати в кінці кожного робочого дня у них звітні чеки.
Водночас, якщо у магазині або кафе зникне електроенергія, чи зламається касовий апарат, то бізнесмен зобов'язаний буде зупинити продаж товарів, чи надання послуг.
Згадайте новину: ДФС розробляє механізм контролю за поставками через поштові та експрес-відправлення
Покупець товарів та послуг в режимі реального часу в електронному сервісі ДФС має можливість перевірити фіскальний чек, який видається традиційними касовими апаратами (реєстраторами розрахункових операцій), так і електронний чек, який було створено за допомогою новітніх РРО: смартфон, планшет та комп'ютер зі спеціальним програмним забезпеченням.
Сервіс доступний в режимі 24/7/365 без ідентифікації особи за цим посиланням.
Для пошуку фіскального чеку, який було видано традиційним РРО, необхідний номер касового апарату, дата та час покупки.
Щоб знайти свій електронний чек, користувачу достатньо ввести в системі його номер та дату транзакції.
Якщо ви не побачите в системі свого е-чека, то ДФС просить сфотографувати його паперову версію та надіслати за адресом infozvit@sfs.gov.ua. Далі інспектори будуть розбиратися, чому чек не потрапив до системи.
Таким чином, покупець може самостійно контролювати, чи перерахував продавець податки з проданого товару, які були включені до ціни реалізації.
Як повідомляється на сайті ДФС, у процесі тестування системи вже було виявлено випадки невідповідності виданих споживачам чеків електронним копіям, переданим до податкової.
Згадайте новину:У ДФС ПОЯСНИЛИ, ЯК ЗАПОВНЮВАТИ СКАРГУ ЧЕРЕЗ НЕРЕЄСТРАЦІЮ ПОДАТКОВОЇ НАКЛАДНОЇ
Автор новини: Юрій Віннічук
Просмотров
Коментарии
Просмотров
Коментарии
Получите быстрый ответ на юридический вопрос в нашем мессенджере , который поможет Вам сориентироваться в дальнейших действиях
Вы видите своего юриста и консультируетесь с ним через экран, чтобы получить услугу, Вам не нужно идти к юристу в офис
На выполнение юридической услуги и получите самое выгодное предложение
Поиск исполнителя для решения Вашей проблемы по фильтрам, показателям и рейтингу
Просмотров:
262
Коментарии:
0
Просмотров:
212
Коментарии:
0
Просмотров:
226
Коментарии:
0
Просмотров:
205
Коментарии:
0
Просмотров:
576
Коментарии:
0
Просмотров:
623
Коментарии:
0
Protocol.ua обладает авторскими правами на информацию, размещенную на веб - страницах данного ресурса, если не указано иное. Под информацией понимаются тексты, комментарии, статьи, фотоизображения, рисунки, ящик-шота, сканы, видео, аудио, другие материалы. При использовании материалов, размещенных на веб - страницах «Протокол» наличие гиперссылки открытого для индексации поисковыми системами на protocol.ua обязательна. Под использованием понимается копирования, адаптация, рерайтинг, модификация и тому подобное.
Полный текстПриймаємо до оплати
Copyright © 2014-2024 «Протокол». Все права защищены.