0
0
1388
Скасування строків досудового розслідування у кримінальних провадженнях щодо злочинів проти миру та безпеки людства призведе до дисбалансу закріплених засад та узаконить бездіяльність органу досудового розслідування.
Такого висновку дійшли у Комітеті Національної асоціації адвокатів України з питань кримінального права та процесу за підсумками аналізу законопроекту № 9314-3 «Про внесення змін до деяких статей Кримінального процесуального кодексу України щодо особливостей обчислення строків досудового розслідування в умовах воєнного стану».
Читайте статтю: Нюанси обчислення строків досудового розслідування після повернення обвинувального акта прокурору
Проектом пропонується припинити обчислення перебігу строків досудового розслідування у кримінальних провадженнях щодо злочинів, передбачених ст. 437 (Планування, підготовка, розв'язування та ведення агресивної війни), ст. 438 (Порушення законів та звичаїв війни), ст. 439 (Застосування зброї масового знищення) та ст. 442 (Геноцид) Кримінального кодексу. Йдеться про випадки, коли відомості про ці злочини були внесені до ЄРДР, але в них жодній особі не було повідомлено про підозру як в період дії воєнного стану так і після його закінчення.
Автор законодавчої ініціативи переконаний, що притягнення до кримінальної відповідальності за воєнні злочини і злочини проти людяності під час війни представляє велику складність і з юридичної і з практичної точки зору.
Водночас, наголошують у НААУ, відступлення від загальних принципів кримінального процесуального законодавства за окремими видами злочинів призведе до дисбалансу закріплених засад та узаконить бездіяльність органу досудового розслідування під час розслідування таких злочинів. Тож даний законопроект не відповідає принципам, закріпленим кримінальним процесуальним законодавством, а його ухвалення матиме наслідком порушення принципу правової визначеності, фундаментальних конвенційних гарантій, прав та свобод людини.
Ці застереження скеровані до Комітету Верховної Ради України з питань правоохоронної діяльності, який визначено профільним у супроводженні проекту Закону № 9314-3.
Правовий аналіз проекту готували голова Комітету НААУ з питань кримінального права та процесу Анжеліка Моісєєва та член Ради цього Комітету Володимир Мацко.
З повним текстом зауважень і пропозицій можна ознайомитися за посиланням.
Джерело: НААУ
Просмотров
Коментарии
Просмотров
Коментарии
Получите быстрый ответ на юридический вопрос в нашем мессенджере , который поможет Вам сориентироваться в дальнейших действиях
Вы видите своего юриста и консультируетесь с ним через экран, чтобы получить услугу, Вам не нужно идти к юристу в офис
На выполнение юридической услуги и получите самое выгодное предложение
Поиск исполнителя для решения Вашей проблемы по фильтрам, показателям и рейтингу
Просмотров:
326
Коментарии:
0
Просмотров:
513
Коментарии:
0
Просмотров:
750
Коментарии:
0
Просмотров:
910
Коментарии:
3
Просмотров:
412
Коментарии:
0
Просмотров:
1374
Коментарии:
0
Protocol.ua обладает авторскими правами на информацию, размещенную на веб - страницах данного ресурса, если не указано иное. Под информацией понимаются тексты, комментарии, статьи, фотоизображения, рисунки, ящик-шота, сканы, видео, аудио, другие материалы. При использовании материалов, размещенных на веб - страницах «Протокол» наличие гиперссылки открытого для индексации поисковыми системами на protocol.ua обязательна. Под использованием понимается копирования, адаптация, рерайтинг, модификация и тому подобное.
Полный текстПриймаємо до оплати
Copyright © 2014-2024 «Протокол». Все права защищены.