Скасування Господарського кодексу, вплив на діяльність КП, ДП, ПП
- Автор:
-
1
-
1
-
867
Де: м. Київ. Вул. Михайлівська,1/3. Готель «Козацький»
Коли: 14 серпня 2025 року
Формат: семінар/вебінар online
Детальніше на сайті
Скасування ГК – майнові та корпоративні наслідки для підприємств
Лектори-консультанти:
|
|
Лібанов
Максим Олександрович |
Керівник Комітету з питань стратегії розвитку та економічного аналізу фондового ринку НКЦПФР. Розпочав свою кар‘єру в Комісії в грудні 2002 року. З липня 2005 року очолив підрозділ з питань стратегії розвитку ринків капіталу. Опікувався адаптацією профільного законодавства України до законодавства ЄС в рамках Угоди про Асоціацію, впровадженням міжнародних стандартів IOSCO, IOPS, OECD та інших міжнародних організацій, розробкою, аналізом та супроводженням законодавчих ініціатив з цих питань, працював над програмними та стратегічними документами з питань розвитку ринків капіталу, координував роботу з питань підготовки та сертифікації спеціалістів на фондовому ринку.
|
|
|
|
ШАДІ СААД |
один з провідних фахівців з корпоративного управління. Понад 12 років успішної юридичної практики, забезпечив корпоративний захист понад 100 підприємств. Має досвід структурування угод M&A. Керівник компанії Saad Legal. Голова Ради учасників Національного депозитарію України. Член президії асоціації "Українські емітенти"; Лекторської стаж - 6 років |
|
||
|
Кіореско Ілля |
практикуючий адвокат (загальний стаж у сфері права — 6 років), аспірант кафедри юриспруденції Чернівецького інституту Міжнародного гуманітарного університету, помічник почесного консула Республіки Корея в місті Чернівці (консульський округ — Чернівецька область). |
|
||
У програмі:
Блок 1
1. {C}Набрання чинності та вступ у дію – основні строки закону
2. Ключові вимоги та поняття в законі.
3. Наслідки вступу в дію закону для:
• державних підприємств (державних комерційних підприємств, державних некомерційних підприємств, казенних підприємств);
• комунальних підприємств (комунальних комерційних підприємств, комунальних некомерційних підприємств);
• спільних комунальних підприємств;
• приватних підприємств,
• дочірніх підприємств;
• іноземних підприємств
• підприємств об’єднання громадян (релігійних організацій, профспілок)
• підприємств споживчої кооперації
Блок 2
-
Розширення вимог до корпоративного управління для підприємств, управління товариством під час перехідного періоду
2. Нові вимоги до посадових осіб, розширення відповідальності посадових осіб.
3. Запровадження додаткової відповідальності у банкрутстві, фіктивне банкрутство, доведення до банкрутства, приховування банкрутства
4. Вимоги до розкриття звітності
5. Процедура перетворення та ліквідації в перехідний період, задоволення вимог кредиторів
6. Обрання нової організаційно-правової форми, ключові переваги та недоліки
7. Нова форма володіння майном – узуфрукт. Основні вимоги, особливості запровадження та можливості використання.
8. Відповіді на питання - що робити державним, комунальним, приватним, іноземним, дочірнім та іншим підприємствам
Блок 3
1. Що буде з майном підприємства після перетворення?
Будуть висвітлені питання:
– Як правильно оформити передачу нерухомості, транспортних засобів, техніки, об’єктів інтелектуальної власності.
– Чи потрібно переоформлювати права в державних реєстрах?
– Хто несе відповідальність, якщо частина майна не буде передана?
2. Старі договори – діяти чи переписувати?
Буде розкрито:
– Чи потрібно переукладати договори, укладені до скасування Господарського кодексу.
– Як повідомити контрагентів про зміну організаційно-правової форми.
– Які ризики виникають у разі відмови контрагента визнавати правонаступника.
3. Як не зірвати публічні закупівлі та тендери під час перетворення?
Буде розглянуто:
– Чи потрібно оновлювати дані в системі ProZorro у зв’язку зі зміною ОПФ.
– Чи може підприємство брати участь у тендері під час процедури перетворення або ліквідації.
– Як діяти, якщо договір укладено з ДП/КП, а замовник або контрагент не визнає правонаступника.
– Коли та в який спосіб повідомити замовника про зміну юридичного статусу.
4. Перевірити до змін: короткий чек-лист для підприємства
Буде подано практичні рекомендації щодо:
– Перевірки установчих документів, ліцензій, договорів, земельних прав і бухгалтерії.
– Виявлення слабких місць перед перевірками або судовими спорами.
– Дій у разі невідповідності поточних документів новим вимогам законодавства.
Фінансові умови:
Оплата за одного слухача вебінару 3450.00 грн. без ПДВ
Оплата за одного слухача семінару 4100.00 грн. без ПДВ
Реєстрація: (067) 536-09-01, (044) 221-69-87
Умови участі та повний текст програми на сайт https://incon.com.ua/seminar/gospkodnaclidki/
-
Просмотров
-
Коментарии
Просмотров
Коментарии
Другие наши сервисы:
-
Бесплатная консультация
Получите быстрый ответ на юридический вопрос в нашем мессенджере , который поможет Вам сориентироваться в дальнейших действиях
-
ВИДЕОЗВОНОК ЮРИСТУ
Вы видите своего юриста и консультируетесь с ним через экран, чтобы получить услугу, Вам не нужно идти к юристу в офис
-
ОБЪЯВИТЕ СОБСТВЕННЫЙ ТЕНДЕР
На выполнение юридической услуги и получите самое выгодное предложение
-
КАТАЛОГ ЮРИСТОВ
Поиск исполнителя для решения Вашей проблемы по фильтрам, показателям и рейтингу
Популярные новости
Смотреть все новости-
Обмеження нарахування середнього заробітку за час затримки розрахунку шістьма місяцями, запроваджене
Просмотров:
217
Коментарии:
0
-
Співробітниці Мінкульту після 9 років звинувачень у корупції присудили 7 мільйонів компенсації
Просмотров:
300
Коментарии:
0
-
Адвокатський внесок 2026: хто має право на пільги
Просмотров:
283
Коментарии:
0
-
Правило 45 днів і "проблемні" документи: бліц з юристом про зміни в бронюванні від мобілізації
Просмотров:
256
Коментарии:
0
-
Главком Сирський: росіяни зосередили по всій лінії фронту понад 710 тисяч солдатів
Просмотров:
457
Коментарии:
0
-
Верховна Рада виключила російську мову з переліку тих, які потребують захисту (Європейська хартії р
Просмотров:
709
Коментарии:
0
page
youtube
Интересно, чем же вам помешал ГК Украины?