Просмотров
Просмотров
Скарга на Укрпошту — це письмовий звернення споживача з метою вирішення певних питань, які виникли в процесі співпраці з цим оператором.
Для чого потрібна скарга:
Вирішення конкретного питання або проблеми (напр., втрата листа або посилки, затримка у доставці тощо).
Отримання компенсації за збитки або моральну шкоду.
Внесення пропозицій щодо покращення роботи Укрпошти.
За яких умов складають:
Скаргу можна подати, якщо:
Послуги були надані з порушеннями.
Клієнта образили або обдурили.
Виникли інші проблеми в процесі співпраці з Укр поштою.
Хто виступає сторонами в документі:
Скаржник (особа, що подає скаргу).
Укрпошта або її представники.
Вимоги до оформлення:
Заголовок “Скарга”.
Дані скаржника (П.І.Б., адреса, контактний номер).
Опис ситуації, претензії до Укрпошти.
Докладний опис проблеми або конфліктної ситуації.
Список доданих документів (якщо є).
Підпис скаржника та дата.
Хто та як складає:
Скаргу складає клієнт або його представник. Документ повинен бути чітко сформульованим, без емоційних висловлювань, з аргументованими претензіями.
Після складання скарга надсилається до відділення Укрпошти або до її центрального офісу. Зазвичай, після розгляду скарги, представник Укрпошти повинен зв’язатися з клієнтом та вирішити проблему.
Шановний/а керівник/ка Укрпошти!
Я, (ПІБ, адреса, контактний номер), звертаюся до Вас із скаргою на роботу Укрпошти.
(Детальний опис порушення, зокрема, несвоєчасна доставка посилки, відсутність повідомлення про доставку тощо).
Вважаю, що такі порушення суперечать (навести закони, нормативні акти, які порушені).
У зв’язку з цим прошу Вас:
Додатково додаю до скарги (документи, що підтверджують порушення).
З повагою,
(ПІБ, підпис)
Приклад заповнення
Шановний пане/пані керівнику Укрпошти!
Я, Іванов Іван Іванович, мешканець м. Києва, вул. Пушкінська, 12, тел. 095-000-00-00, звертаюся до Вас із скаргою на роботу Укрпошти.
20 липня 2023 року я відправив посилку з м. Києва до м. Харкова. Вартість посилки становила 1000 грн.
За даними сайту Укрпошти, посилка була доставлена адресату 25 липня 2023 року. Однак, адресат не отримав посилку.
Я звернувся до відділення Укрпошти в м. Харкові, де мені повідомили, що посилка не була доставлена, оскільки не було за адресою.
*Вважаю, що такі порушення суперечать (навести закони, нормативні акти, які порушені):
У зв’язку з цим прошу Вас:
Додатково додаю до скарги копію квитанції про сплату за пересилку посилки.
З повагою,
Іванов Іван Іванович
(підпис)
Важливою умовою розгляду скарги на Укрпошту є наявність доказів, що підтверджують порушення. До таких доказів можуть належати:
При поданні скарги на Укрпошту слід дотримуватися наступних правил:*
Скарга на Укрпошту є важливим інструментом захисту прав громадян. Якщо Ви стали свідком порушення роботи Укрпошти, не зволікайте з поданням скарги до відповідальних органів.
Скарга на Укрпошту
До генерального директора ДП “Укрпошта”
(або конкретного респондента, напр. директора філії)
Від:
[П.І.Б. Скаржника]
[Адреса проживання]
[Контактний телефон]
[Електронна адреса (за наявності)]
Скарга
про порушення прав споживача під час надання поштових послуг
На підставі ст. 16 Закону України “Про захист прав споживачів”, я висловлюю свої претензії до якості послуг, наданих ДП “Укрпошта”.
На ваши дії та рішення чекаю протягом 10 робочих днів з дня отримання скарги. У разі несвоєчасного реагування чи незадовільної відповіді, я залишаю за собою право звертатися до відповідних контролюючих органів.
З повагою,
[Підпис]
[Дата]
Protocol.ua обладает авторскими правами на информацию, размещенную на веб - страницах данного ресурса, если не указано иное. Под информацией понимаются тексты, комментарии, статьи, фотоизображения, рисунки, ящик-шота, сканы, видео, аудио, другие материалы. При использовании материалов, размещенных на веб - страницах «Протокол» наличие гиперссылки открытого для индексации поисковыми системами на protocol.ua обязательна. Под использованием понимается копирования, адаптация, рерайтинг, модификация и тому подобное.
Полный текстПриймаємо до оплати
Copyright © 2014-2025 «Протокол». Все права защищены.