Просмотров
Просмотров
Нащо він потрібен?
Щоб протистояти бездіяльності або бездіяльності представників органів державної влади та вимагати вжиття належних дій.
За яких умов його складають?
Якщо протягом встановленого законодавством терміну не було вжито дій на ваше звернення.
Якщо ви вважаєте, що бездіяльність порушила ваші права чи законні інтереси.
Хто виступає сторонами в документі?
Скаржник (особа, яка подає скаргу) та відповідальний орган або особа (у цьому випадку — начальник відділу ДВС).
Які вимоги до оформлення?
Скарга має бути написана відповідно до вимог законодавства, зокрема містити:
Повне ім’я скаржника та контактні дані.
Відомості про орган, на бездіяльність якого подається скарга.
Суть порушення та вимоги скаржника.
Підпис скаржника та дата.
Хто і як його складає?
Скаргу може скласти будь-яка особа, яка вважає, що її права були порушені через бездіяльність органу. Залежно від складності ситуації можна звертатися за допомогою до юриста або адвоката для правильного оформлення скарги.
Важливо пам’ятати, що кожна ситуація є індивідуальною, і найкраще б звертатися за консультацією до місцевого адвоката або юриста, щоб отримати докладний пораду та рекомендації.
СКАРГА НА БЕЗДІЯЛЬНІСТЬ
До:
(назва органу, до якого подається скарга, наприклад, керівництво ДВС)
(адреса органу)
Від:
(прізвище, ім’я, по батькові скаржника)
(адреса скаржника)
Предмет скарги:
Бездіяльність начальника відділу ДВС (ім’я та прізвище, якщо відомі).
Обставини справи:
На підставі статті … (зазначте відповідні статті законодавства, яке передбачає дії або реакцію з боку начальника відділу) я звертався/зверталася з … (опис обставин, з якими ви зверталися).
Станом на … (дата) від … (ім’я та посада особи) я не отримав/отримала жодної відповіді або реакції на моє звернення.
Вимоги:
Прошу … (чітко сформульовані вимоги, наприклад, “прошу вжити належних заходів та відповісти на моє звернення”).
Додатки:
(зазначте документи, які додаються до скарги, наприклад, копії листів або звернень)
Підпис:
(прізвище та ім’я скаржника)
(дата)
Приклад заповнення:
СКАРГА НА БЕЗДІЯЛЬНІСТЬ
До:
Керівництво ДВС м. Києва
вул. Прикладна, 12
Від:
Іванов Іван Іванович
вул. Моєї, 34, м. Київ
Предмет скарги:
Бездіяльність начальника відділу ДВС Петрова П.П.
Обставини справи:
На підставі статті 125 Конституції України я звертався з проханням про надання інформації щодо статусу моєї справи.
Станом на 01.09.2023 я не отримав жодної відповіді від Петрова П.П.
Вимоги:
Прошу вжити належних заходів та відповісти на моє звернення протягом 7 робочих днів.
Додатки:
Підпис:
Іванов Іван Іванович
01.09.2023
СКАРГА
на бездіяльність начальника відділу ДВС
до
Голови Державної виконавчої служби України
від
(ПІБ, адреса, контактні дані)
Я, (ПІБ), 20 (число) року народження, (місце народження), громадянин України, проживаю за адресою: (адреса), ідентифікаційний номер (ІПН): (ІПН), повідомляю про бездіяльність начальника відділу ДВС (назва відділу ДВС).
20 (число) року, я звернувся до начальника відділу ДВС (назва відділу ДВС) з заявою про (вказати суть заяви).
Згідно з законом України “Про виконавче провадження”, начальник відділу ДВС зобов’язаний протягом 10 днів з дня надходження заяви розглянути її та прийняти відповідне рішення.
Однак, до сьогоднішнього дня, (число), начальник відділу ДВС (назва відділу ДВС) не розглянув мою заяву та не прийняв жодного рішення.
Вважаю, що бездіяльність начальника відділу ДВС (назва відділу ДВС) є незаконною та порушує мої права.
На підставі викладеного, прошу:
Додатково додається:
Дата
(Підпис)
Приклад заповнення
СКАРГА
на бездіяльність начальника відділу ДВС
до
Голови Державної виконавчої служби України
від
Петрова Івана Івановича, 20 січня 1970 року народження, жителя міста Києва, вулиці Вокзальної, 10, квартира 20, ідентифікаційний номер 1234567890
Я, Петров Іван Іванович, повідомляю про бездіяльність начальника відділу ДВС Голосіївського району міста Києва.
20 липня 2023 року, я звернувся до начальника відділу ДВС Голосіївського району міста Києва з заявою про стягнення з боржника грошових коштів у розмірі 10000 грн.
Згідно з законом України “Про виконавче провадження”, начальник відділу ДВС зобов’язаний протягом 10 днів з дня надходження заяви розглянути її та прийняти відповідне рішення.
Однак, до сьогоднішнього дня, 20 серпня 2023 року, начальник відділу ДВС Голосіївського району міста Києва не розглянув мою заяву та не прийняв жодного рішення.
Вважаю, що бездіяльність начальника відділу ДВС Голосіївського району міста Києва є незаконною та порушує мої права.
На підставі викладеного, прошу:
Додатково додається:
Дата
(Підпис)
Важливі моменти при складанні скарги на бездіяльність начальника відділу ДВС:
Голова Державної виконавчої служби України розгляне скаргу протягом 30 днів з дня її надходження. У разі задоволення скарги Голова Державної виконавчої служби України зобов’яже начальника відділу ДВС розглянути заяву і прийняти відповідне рішення.
Protocol.ua обладает авторскими правами на информацию, размещенную на веб - страницах данного ресурса, если не указано иное. Под информацией понимаются тексты, комментарии, статьи, фотоизображения, рисунки, ящик-шота, сканы, видео, аудио, другие материалы. При использовании материалов, размещенных на веб - страницах «Протокол» наличие гиперссылки открытого для индексации поисковыми системами на protocol.ua обязательна. Под использованием понимается копирования, адаптация, рерайтинг, модификация и тому подобное.
Полный текстПриймаємо до оплати
Copyright © 2014-2025 «Протокол». Все права защищены.