Главная Юридический мир ... Таблоид Секрет успішних людей: як ефективно планувати день, щоб все встигати Секрет успішних людей: як ефективно планувати день...

Секрет успішних людей: як ефективно планувати день, щоб все встигати

Отключить рекламу
 - sekret_uspishnih_lyudey_yak_efektivno_planuvati_den_shchob_vse_vstigati_1_595954f7a9892.jpg

Кожен з нас проводить свій день так, як вважає за потрібне, привносячи в нього те, що хоче бачити в своєму житті. Але зазвичай часу не вистачає на все, що хотіли б встигнути. Успішні люди використовують одні і ті ж прийоми і техніки планування свого часу.

Почнемо з того, що успішні люди - багаті, щасливі, ефективні - завжди знають, чого саме вони хочуть від життя. І вони задають для цього конкретні рамки. Вони беруть листок паперу і записують свої конкретні цілі, відповідаючи на питання - що їм потрібно? Коли? Як цього досягти? Як бути щасливим? Потім вони визначають, чому саме і скільки годин на день їм потрібно буде займатися, щоб домогтися потрібних результатів. Це - довгострокове планування. Воно дозволяє намітити курс і зробити перші кроки в правильному напрямку.

Дуже важливим є щоденний ранковий ритуал. Це важливе, але не термінове заняття, можливо, взагалі без дедлайну. Вас не насварять, якщо ви не виконаєте його до точно визначеної дати. Найчастіше такими заняттями є довгострокове планування і спорт. Ми розуміємо, що ці речі важливі, їх потрібно робити, але завжди відкладаємо.

Виявляється, в абсолютної більшості людей абстрактне поняття сили волі більше проявляється вранці, а такі заняття найчастіше вимагають саме внутрішньої мотивації. Виділяючи час під ранкові ритуали для подібних занять, ви отримаєте позитивний результат в перспективі. Можете називати це довгостроковим вкладенням.

Дослідження показало, що ефективність компанії зростає, якщо CEO працює більшу кількість годин. Це очікувано і одночасно сумно. Але ось куди більш цікава статистика: ефективність компанії зростала значно більше, якщо CEO проводив ці години відповідно до розробленого плану.

Вспомните новость: Рабство ХХI века. Почему в Японии работают без перерывов и отпусков лишь с небольшой отлучкой домой на ночь

Успішні люди витрачають максимально можливий відсоток часу на свої основні обов'язки, намагаючись ігнорувати, мінімізувати або делегувати все інше.

Вони витрачають час на завдання, в яких вони найкращі, і це призводить до значних результатів. Бухгалтер повинен рахувати, письменник - писати.

Справи розподіляються залежно від терміновості і важливості: при цьому необхідно мати на увазі, що переважна їх частина не працює на досягнення чого-небудь: згідно з принципом Парето, 80% свого дня ми витрачаємо на повсякденні справи, які підтримують наше життя в нормальному стані . Ми приймаємо душ, готуємо їжу, миємо посуд, заправляємо постіль, їдемо в метро, миємо підлогу тощо.

І тільки малу частину нашого дня ми дійсно присвячуємо головному. А іноді і зовсім не присвячуємо, витрачаючи його на просиджування перед телевізором. Пізніше, після кілька десятків років, ми дивуємося, наскільки наше життя одноманітне і нарікаємо на те, що ми залишилися на тому ж самому фінансовому та особистісному рівні. Щоб цього не сталося, кожен свій день потрібно планувати, не втрачаючи ні хвилини свого дорогоцінного часу. Це і є практика успіху.

Вспомните новость: Живи на полную. 8 способов снизить риск для здоровья, не прибегая к аскетизму

В успішних людей є чіткі цілі і ясне розуміння, чого вони хочуть досягти в довгостроковій перспективі. Вони зосереджені на тому, що дійсно важливо, і усвідомлюють, що "80% ваших дій не принесуть вам абсолютно ніякої користі. Тому успішні люди і зосереджують увагу на 20%, що залишилися.

Однією з головних причин прокрастинації є перфекціонізм. Погоня за ідеалом призведе до того, що одного разу великі або складні проекти будуть викликати у вас напади паніки.

Не секрет, що кожному з нас час від часу трапляються завдання або обов'язки, які ми б вважали за краще відкласти на потім. Письменник Пол Рулкенс впевнений: поборовши бажання відстрочити виконання тієї чи іншої справи, ми підвищуємо свою продуктивність.

Успішні люди завжди залишають часовий проміжок. Занадто щільний графік може негативно вплинути на вашу продуктивність. Іноді ви довго шукаєте будинок, в якому має відбутися зустріч. Іноді зустріч затягується. Іноді вам просто потрібно якийсь час, щоб все обдумати.

Замість того щоб перевіряти email або соцмережі по кілька разів за день, плануйте свій день або змінюйте план, щоб не шкодувати про даремно втрачений дорогоцінний час.

Джерело: Юридичний ресурс "Протокол"

Вспомните новость: Эмоциональная стабильность. Как сохранять спокойствие, когда вокруг столько негативных новостей

  • 4706

    Просмотров

  • 0

    Коментарии

  • 4706

    Просмотров

  • 0

    Коментарии


  • Поблагодарить Отключить рекламу

    Оставьте Ваш комментарий:

    Добавить

    Другие наши сервисы:

    • Бесплатная консультация

      Получите быстрый ответ на юридический вопрос в нашем мессенджере , который поможет Вам сориентироваться в дальнейших действиях

    • ВИДЕОЗВОНОК ЮРИСТУ

      Вы видите своего юриста и консультируетесь с ним через экран, чтобы получить услугу, Вам не нужно идти к юристу в офис

    • ОБЪЯВИТЕ СОБСТВЕННЫЙ ТЕНДЕР

      На выполнение юридической услуги и получите самое выгодное предложение

    • КАТАЛОГ ЮРИСТОВ

      Поиск исполнителя для решения Вашей проблемы по фильтрам, показателям и рейтингу

    Популярные новости

    Смотреть все новости
    Смотреть все новости
    logo

    Юридические оговорки

    Protocol.ua обладает авторскими правами на информацию, размещенную на веб - страницах данного ресурса, если не указано иное. Под информацией понимаются тексты, комментарии, статьи, фотоизображения, рисунки, ящик-шота, сканы, видео, аудио, другие материалы. При использовании материалов, размещенных на веб - страницах «Протокол» наличие гиперссылки открытого для индексации поисковыми системами на protocol.ua обязательна. Под использованием понимается копирования, адаптация, рерайтинг, модификация и тому подобное.

    Полный текст

    Приймаємо до оплати