Главная Блог ... Консультации от юристов Реєстрація права власності у разі втрати, пошкодження чи зіпсування державного акту Реєстрація права власності у разі втрати, пошкодж...

Реєстрація права власності у разі втрати, пошкодження чи зіпсування державного акту

  • Автор: 

    Автор не указан

  • 1

  • 0

  • 6354

Отключить рекламу
 - tn1_reestratsiya_prava_vlasnosti_u_razi_vtrati_poshkodgennya_chi_zipsuvannya_dergavnogo_aktu_553be408c7943.jpg

11 лютого 2014 вступив у дію новий Порядок державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень, що значно полегшив процедуру реєстрації права власності у разі втрати, пошкодження чи зіпсування державного акта. Тепер аби підтвердити своє право власності, якщо правовстановлюючий документ було втрачено, пошкоджено чи зіпсовано не потрібно звертатись до суду, як це було до цих пір.

Згідно нового Порядку для проведення державної реєстрації права власності на нерухоме майно, реєстрація якого проведена до 1 січня 2013 р. відповідно до законодавства, що діяло на момент його виникнення, у зв’язку із втратою, пошкодженням чи зіпсуванням свідоцтва про право власності на нерухоме майно, виданого органом місцевого самоврядування або місцевою держадміністрацією, державного акта на право приватної власності на землю, державного акта на право власності на землю, державного акта на право власності на земельну ділянку заявник подає органові державної реєстрації прав:

1) завірену в установленому порядку органом, що видавав документ, копію примірника втраченого, пошкодженого чи зіпсованого документа;

2) оголошення про втрату документа у регіональних друкованих засобах масової інформації за місцем розташування нерухомого майна, в якому повинні бути зазначені назва документа, його номер і дата видачі, на чиє ім’я виданий, яким органом (крім випадків пошкодження чи зіпсування документа).

За результатами розгляду заяви та документів, необхідних для проведення державної реєстрації прав, державний реєстратор органу державної реєстрації прав проводить державну реєстрацію права власності з видачею свідоцтва на заміну втраченого, пошкодженого чи зіпсованого документа. У свідоцтві зазначається серія, номер, назва, дата видачі та суб’єкт, який здійснив видачу втраченого, пошкодженого чи зіпсованого документа.

Автор консультації: Група компаній «Київські землі»

Користуйтесь консультацією: Проблеми спадкування при відсутності деяких документів

Восстановление утерянных документов

  • 6354

    Просмотров

  • 0

    Коментарии

  • 6354

    Просмотров

  • 0

    Коментарии


  • Отключить рекламу

    Оставьте Ваш комментарий:

    Добавить

    Другие наши сервисы:

    • Бесплатная консультация

      Получите быстрый ответ на юридический вопрос в нашем мессенджере , который поможет Вам сориентироваться в дальнейших действиях

    • ВИДЕОЗВОНОК ЮРИСТУ

      Вы видите своего юриста и консультируетесь с ним через экран, чтобы получить услугу, Вам не нужно идти к юристу в офис

    • ОБЪЯВИТЕ СОБСТВЕННЫЙ ТЕНДЕР

      На выполнение юридической услуги и получите самое выгодное предложение

    • КАТАЛОГ ЮРИСТОВ

      Поиск исполнителя для решения Вашей проблемы по фильтрам, показателям и рейтингу

    Популярные консультации

    Смотреть все консультации
    Смотреть все консультации
    logo

    Юридические оговорки

    Protocol.ua обладает авторскими правами на информацию, размещенную на веб - страницах данного ресурса, если не указано иное. Под информацией понимаются тексты, комментарии, статьи, фотоизображения, рисунки, ящик-шота, сканы, видео, аудио, другие материалы. При использовании материалов, размещенных на веб - страницах «Протокол» наличие гиперссылки открытого для индексации поисковыми системами на protocol.ua обязательна. Под использованием понимается копирования, адаптация, рерайтинг, модификация и тому подобное.

    Полный текст