Главная Сервисы для юристов ... Постанови КМУ Про внесення змін до Регламенту Кабінету Міністрів України Про внесення змін до Регламенту Кабінету Міністрів...

Про внесення змін до Регламенту Кабінету Міністрів України | від 29-12-2021 - 1454-2021-п

  • 369

    Просмотров

  • 369

    Просмотров

  • Добавить в избраное

    КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
    ПОСТАНОВА

    від 29 грудня 2021 р. № 1454
    Київ

    Про внесення змін до Регламенту Кабінету Міністрів України

    Кабінет Міністрів України постановляє:

    Внести до Регламенту Кабінету Міністрів України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 18 липня 2007 р. № 950 (Офіційний вісник України, 2007 р., № 54, ст. 2180; 2011 р., № 88, ст. 3199; 2014 р., № 24, ст. 735; 2015 р., № 44, ст. 1396; 2016 р., № 21, ст. 829, № 38, ст. 1459, № 65, ст. 2192; 2019 р., № 12, ст. 415, № 84, ст. 2856; 2020 р., № 6, ст. 273, № 73, ст. 2319, № 92, ст. 2972; 2021 р., № 1, ст. 46, № 35, ст. 2073), зміни, що додаються.

    Прем'єр-міністр України

    Д. ШМИГАЛЬ

    Інд. 81




    ЗАТВЕРДЖЕНО
    постановою Кабінету Міністрів України
    від 29 грудня 2021 р. № 1454

    ЗМІНИ,
    що вносяться до Регламенту Кабінету Міністрів України

    1. У преамбулі Регламенту слово “діяльності” замінити словами “діяльності у мирний час і в умовах правового режиму воєнного стану”.

    2. Пункт 2 § 14 доповнити абзацом такого змісту:

    “У разі введення в Україні або в окремих її місцевостях воєнного стану засідання Кабінету Міністрів проводяться відповідно до схваленого Кабінетом Міністрів плану-графіка.”.

    3. Пункт 1 § 17 доповнити абзацом такого змісту:

    “У разі введення в Україні або в окремих її місцевостях воєнного стану схвалений Прем’єр-міністром проект порядку денного засідання Кабінету Міністрів та матеріали до нього можуть надсилатися Секретаріатом Кабінету Міністрів суб’єктам, зазначеним в абзаці першому цього пункту, у паперовій формі.”.

    4. Пункт 3 § 19 після слів “операції Об’єднаних сил” доповнити словами “, забезпеченням обороноздатності держави, дією воєнного стану”.

    5. Пункт 5 § 24 доповнити абзацом такого змісту:

    “У разі введення в Україні або в окремих її місцевостях воєнного стану протокол засідання може надсилатися суб’єктам, зазначеним в абзаці першому цього пункту, у паперовій формі.”.

    6. У § 26-1:

    1) пункт 2 після слів “обороноздатності держави” доповнити словами “, під час дії воєнного стану”;

    2) пункт 5 доповнити абзацом такого змісту:

    “У разі введення в Україні або в окремих її місцевостях воєнного стану онлайн-засідання Кабінету Міністрів можуть проводитися на базі програмно-апаратних комплексів, розміщених в інших будівлях (приміщеннях).”.

    7. Параграф 28-3 доповнити пунктом 10 такого змісту:

    “10. У разі введення в Україні або в окремих її місцевостях воєнного стану за рішенням Кабінету Міністрів засідання урядових комітетів можуть не проводитися.”.

    8. Пункт 3 § 28-4 доповнити абзацом такого змісту:

    “У разі введення в Україні або в окремих її місцевостях воєнного стану абзац перший цього пункту в частині надсилання порядку денного засідання урядового комітету та матеріалів до нього не пізніше ніж за 48 годин до початку засідання може не застосовуватися. Під час дії воєнного стану порядок денний засідання урядового комітету та матеріали до нього можуть надсилатися суб’єктам, зазначеним в абзаці першому цього пункту, у паперовій формі.”.

    9. У § 28-6:

    1) пункт 2 після слів “цим Регламентом вимог” доповнити словами “, крім проектів актів з питань забезпечення обороноздатності держави, з інших питань, пов’язаних із виникненням загрози життю та/або здоров’ю населення, підготовлених під час дії воєнного стану”;

    2) пункт 16 доповнити абзацом такого змісту:

    “У разі введення в Україні або в окремих її місцевостях воєнного стану протокол засідання може надсилатися суб’єктам, зазначеним в абзаці першому цього пункту, у паперовій формі.”.

    10. Пункт 4 § 28-7 доповнити абзацом такого змісту:

    “У разі введення в Україні або в окремих її місцевостях воєнного стану онлайн-засідання урядового комітету за рішенням голови урядового комітету можуть проводитися на базі програмно-апаратних комплексів, розміщених в інших будівлях (приміщеннях).”.

    11. Параграф 32 доповнити пунктом 7 такого змісту:

    “7. Проекти актів Кабінету Міністрів, що стосуються реалізації експериментальних проектів, повинні містити:

    мету експериментального проекту, яка стосується виключно питань, що потребують законодавчого врегулювання у сферах, відповідальність за які несе Кабінет Міністрів, крім випадків, визначених статтею 92 Конституції України;

    строк реалізації проекту, який не повинен перевищувати двох років;

    перелік координаторів та учасників експериментального проекту, умови участі у такому проекті;

    обсяг та джерела фінансових, матеріально-технічних, людських та інших ресурсів, необхідних для реалізації експериментального проекту;

    строк подання Кабінетові Міністрів звіту за результатами реалізації експериментального проекту.

    Проект акта Кабінету Міністрів, поданий з порушенням вимог цього пункту, підлягає поверненню в порядку, встановленому пунктом 4 § 52 цього Регламенту.

    Про результати реалізації експериментального проекту керівник органу, який є головним розробником, звітує на засіданні Кабінету Міністрів не пізніше ніж через два місяці після його завершення та інформує про законодавчі акти, які потребують внесення змін за результатами реалізації експериментального проекту.”.

    12. У § 33:

    1) пункт 5 доповнити абзацом такого змісту:

    “У разі введення в Україні або в окремих її місцевостях воєнного стану цифрова експертиза проекту акта Кабінету Міністрів з питань забезпечення обороноздатності держави, з інших питань, пов’язаних із виникненням загрози життю та/або здоров’ю населення, може не проводитися.”;

    2) пункт 5-1 доповнити абзацом такого змісту:

    “Вимоги абзацу першого цього пункту можуть не застосовуватися щодо проектів актів Кабінету Міністрів з питань забезпечення обороноздатності держави, з інших питань, пов’язаних із виникненням загрози життю та/або здоров’ю населення, підготовлених під час дії воєнного стану.”.

    13. Пункт 1 § 35 доповнити абзацом такого змісту:

    “Вимоги абзацу першого цього пункту можуть не застосовуватися щодо проектів актів Кабінету Міністрів з питань забезпечення обороноздатності держави, з інших питань, пов’язаних із виникненням загрози життю та/або здоров’ю населення, підготовлених під час дії воєнного стану.”.

    14. Параграф 37-2 доповнити пунктом 5 такого змісту:

    “5. Вимоги цього параграфа можуть не застосовуватися щодо проекту акта з питань забезпечення обороноздатності держави, з інших питань, пов’язаних із виникненням загрози життю та/або здоров’ю населення, підготовленого під час дії воєнного стану.”.

    15. Параграф 38 доповнити абзацом такого змісту:

    “Проекти актів Кабінету Міністрів з питань забезпечення обороноздатності держави, з інших питань, пов’язаних із виникненням загрози життю та/або здоров’ю населення, підготовлені під час дії воєнного стану, погоджуються заінтересованими органами протягом 6 годин з моменту отримання таких проектів актів.”.

    16. Параграф 40 доповнити пунктом 3 такого змісту:

    “3. Не підлягають повторному погодженню проекти актів Кабінету Міністрів з питань забезпечення обороноздатності держави, з інших питань, пов’язаних із виникненням загрози життю та/або здоров’ю населення, підготовлені під час дії воєнного стану.”.

    17. Параграф 42 доповнити пунктом 4 такого змісту:

    “4. У разі введення в Україні або в окремих її місцевостях воєнного стану публічні консультації щодо проектів актів Кабінету Міністрів з питань забезпечення обороноздатності держави, з інших питань, пов’язаних із виникненням загрози життю та/або здоров’ю населення, не проводяться.”.

    18. В абзаці другому пункту 4 § 52 слова і цифри “пунктом 5 § 33, пунктами 5 і 6 § 37, пунктом 1 § 49, пунктами 1-3 § 50” замінити словами і цифрами “пунктом 7 § 32, пунктом 5 § 33, пунктами 5 і 6 § 37, пунктом 1 § 49, пунктами 1 і 3 § 50, пунктом 2 § 57, пунктом 2 § 58”.

    19. Абзац другий пункту 1 § 54 викласти в такій редакції:

    “Проекти актів Кабінету Міністрів з питань, зазначених в абзаці третьому § 38 цього Регламенту, опрацьовуються у Секретаріаті Кабінету Міністрів в одноденний строк. Проекти актів Кабінету Міністрів, зазначені в абзаці четвертому § 38 цього Регламенту, опрацьовуються у Секретаріаті Кабінету Міністрів протягом 6 годин з моменту отримання. Про такі проекти актів Державний секретар Кабінету Міністрів невідкладно інформує Прем’єр-міністра.”.

    20. Абзац другий пункту 2 § 55-1 доповнити новим четвертим реченням такого змісту: “Експертиза такого проекту акта Секретаріатом Кабінету Міністрів не проводиться.”.

    21. Доповнити Регламент § 55-2 такого змісту:

    § 55-2. Розгляд на засіданні Кабінету Міністрів проектів актів Кабінету Міністрів з питань забезпечення обороноздатності держави, з інших питань, пов’язаних із виникненням загрози життю та/або здоров’ю населення, підготовлених у період дії воєнного стану

    У невідкладних випадках, пов’язаних із введенням в Україні або в окремих її місцевостях воєнного стану, що потребують негайного прийняття рішення, Прем’єр-міністр або інший член Кабінету Міністрів за погодженням з Прем’єр-міністром може внести на розгляд Кабінету Міністрів проект акта без дотримання вимог цього Регламенту щодо погодження і консультацій, проведення правової експертизи Мін’юстом, розгляду на засіданні урядового комітету.

    Такий проект акта ставиться на голосування і у разі його прийняття опрацьовується Секретаріатом Кабінету Міністрів без зміни його по суті (вносяться поправки, пов’язані з приведенням у відповідність з правилами нормопроектувальної техніки, здійснюється редагування).”.

    22. Пункт 2 § 58 доповнити абзацами такого змісту:

    “Концепції державної політики розробляються лише у випадку, якщо їх розроблення безпосередньо передбачено законами України або указами Президента України, у тому числі про введення в дію рішень Ради національної безпеки і оборони України, та повинні містити:

    опис проблеми, яка потребує розв’язання;

    мету і строки реалізації концепції;

    завдання та заходи, спрямовані на розв’язання проблеми, із зазначенням строків виконання та відповідальних виконавців;

    очікувані результати та показники їх досягнення;

    обсяг фінансових, матеріально-технічних, людських та інших ресурсів;

    порядок проведення моніторингу, оцінки результатів реалізації концепції та звітування.

    За результатами розгляду проекту концепції державної політики Кабінет Міністрів приймає розпорядження про її схвалення. Проект такого розпорядження готується та подається на розгляд Кабінету Міністрів у порядку, встановленому главами 2-5 цього розділу.

    Проект концепції державної політики, поданий з порушенням вимог цього пункту, підлягає поверненню в порядку, встановленому пунктом 4 § 52 цього Регламенту.”.

    23. В абзаці першому пункту 2 додатка 4 до Регламенту слова “, концепції реалізації державної політики у відповідній сфері” виключити.

    Добавить в избраное
    КОММЕНТАРИЙ от ресурса "ПРОТОКОЛ":

    Особи з інвалідністю або інші особи, які потребують постійного догляду, які проживають (перебувають) у закладах/установах незалежно від форми власності та підпорядкування і отримують соціальні послуги із стаціонарного догляду, паліативного догляду, підтриманого проживання (далі - заклади догляду), - у супроводі працівників закладу догляду, уповноважених директором закладу догляду або особою, яка його заміщує (за наявності наказу директора закладу догляду або особи, яка його заміщує, про виїзд осіб з інвалідністю або інших осіб, які потребують постійного догляду, за межі України та документів, що підтверджують інвалідність). При цьому осіб з інвалідністю або інших осіб, які потребують постійного догляду, можуть супроводжувати працівники закладу догляду, які перебувають на військовому обліку у територіальних центрах комплектування та соціальної підтримки, Центральному управлінні або регіональних органах СБУ, відповідних підрозділах розвідувальних органів, з розрахунку одна особа на 25 осіб з інвалідністю та інших осіб, які потребують постійного догляду.

    logo

    Юридические оговорки

    Protocol.ua обладает авторскими правами на информацию, размещенную на веб - страницах данного ресурса, если не указано иное. Под информацией понимаются тексты, комментарии, статьи, фотоизображения, рисунки, ящик-шота, сканы, видео, аудио, другие материалы. При использовании материалов, размещенных на веб - страницах «Протокол» наличие гиперссылки открытого для индексации поисковыми системами на protocol.ua обязательна. Под использованием понимается копирования, адаптация, рерайтинг, модификация и тому подобное.

    Полный текст

    Приймаємо до оплати