1. Основними завданнями Українського культурного фонду є:
надання інституційної підтримки; підтримка та розвиток проектів у сферах культури та мистецтв, креативних індустрій, культурно-пізнавального (внутрішнього) туризму та національного музичного продукту;
{Частину першу статті 3 доповнено новим абзацом згідно із Законом № 692-IX від 16.06.2020 ; в редакції Закону № 2310-IX від 19.06.2022 }
сприяння реалізації державної політики у сферах культури та мистецтв, розвиткові сучасних напрямів культурної і мистецької діяльності, виробленню конкурентоспроможного на світовому ринку вітчизняного (національного) культурного продукту;
експертний відбір, фінансування та моніторинг виконання проектів, реалізація яких забезпечується за підтримки Українського культурного фонду;
співпраця з українськими та іноземними фізичними і юридичними особами приватної та державної форми власності;
{Частину першу статті 3 доповнено новим абзацом згідно із Законом № 2481-VIII від 03.07.2018 }
створення сприятливих умов для реалізації проектів, у тому числі шляхом здійснення контролю за процесом їх реалізації в порядку, встановленому законодавством;
{Частину першу статті 3 доповнено новим абзацом згідно із Законом № 2481-VIII від 03.07.2018 }
стимулювання розроблення інноваційних проектів;
підтримка реалізації міжнародних проектів;
сприяння культурному розвитку громад та підтримка аудіовізуальних медіа громад;
{Частину першу статті 3 доповнено новим абзацом згідно із Законом № 2849-IX від 13.12.2022 }
сприяння збереженню, актуалізації і популяризації національного культурного надбання;
підтримка мистецьких дебютів, стимулювання творчої праці діячів культури і мистецтва, зокрема молодих митців;
популяризація української культури та мистецтв, формування позитивного іміджу України у світі;
підтримка культурних проектів української діаспори;
задоволення культурних потреб громадян України, які проживають за кордоном;
підтримка культурних та інформаційних програм міжнародного співробітництва.
2. На виконання покладених на нього завдань Український культурний фонд:
визначає за погодженням центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сферах культури та мистецтв, пріоритетні напрями здійснення Українським культурним фондом підтримки розвитку вітчизняної культури і мистецтв, просування інтересів України у світі;
визначає критерії конкурсного відбору проектів, реалізація яких здійснюватиметься за підтримки Українського культурного фонду;
оприлюднює порядок подання Українському культурному фонду пропозицій щодо підтримки проектів;
створює і веде реєстр проектів, поданих до Українського культурного фонду з пропозиціями про їх підтримку, та оприлюднює його у формі відкритих даних відповідно до Закону України "Про доступ до публічної інформації";
надає гранти юридичним особам незалежно від форми власності, гранти та стипендії фізичним особам, здійснює інші види підтримки проектів, визначені Положенням про Український культурний фонд;
надає гранти інституційної підтримки юридичним особам усіх форм власності для забезпечення конкурентоспроможності та створення робочих місць в умовах дії запроваджених відповідно до законодавства обмежень господарської діяльності, зумовлених запровадженням воєнного чи надзвичайного стану, надзвичайною ситуацією, або вжиття адміністративних та (або) медико-санітарних заходів (карантин);
{Частину другу статті 3 доповнено новим абзацом згідно із Законом № 692-IX від 16.06.2020 ; в редакції Закону № 2310-IX від 19.06.2022 }
надає гранти на підтримку та розвиток проектів у сферах культури та мистецтв, креативних індустрій, національного музичного продукту, культурно-пізнавального (внутрішнього) туризму;
{Частину другу статті 3 доповнено новим абзацом згідно із Законом № 692-IX від 16.06.2020 ; в редакції Закону № 2310-IX від 19.06.2022 }
забезпечує прозоре, цільове та ефективне використання коштів Українського культурного фонду;
набуває цивільні права та обов’язки в порядку, передбаченому цивільним законодавством, у тому числі шляхом укладення договорів, контрактів, зокрема зовнішньоекономічних, інших правочинів, а також у встановлених законодавством межах несе відповідальність за порушення Українським культурним фондом законодавства;
{Частину другу статті 3 доповнено новим абзацом згідно із Законом № 2481-VIII від 03.07.2018 }
реалізує права Українського культурного фонду, у тому числі здійснює майнові права інтелектуальної власності;
{Частину другу статті 3 доповнено новим абзацом згідно із Законом № 2481-VIII від 03.07.2018 }
створює реєстр експертів та забезпечує його ведення;
{Частину другу статті 3 доповнено новим абзацом згідно із Законом № 2481-VIII від 03.07.2018 }
одержує та аналізує звіти про виконання проектів, реалізованих за підтримки Українського культурного фонду;
інформує громадськість про діяльність Українського культурного фонду та реалізовані за його підтримки проекти;
взаємодіє з питань, віднесених до компетенції Українського культурного фонду, з органами державної влади та органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями всіх форм власності, міжнародними організаціями, а також із представниками громадянського суспільства;
вносить центральному органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сферах культури та мистецтв, на підставі досвіду, отриманого під час реалізації проектів, пропозиції щодо вдосконалення реалізації державної політики та законодавства у сферах культури та мистецтв.
3. Під терміном "проект" у цьому Законі розуміється діяльність фізичних і юридичних осіб, спрямована на створення певного культурного продукту, культурного блага чи культурної послуги (їх сукупності); продукту чи послуги (їх сукупності) національного музичного продукту; продукту чи послуги (їх сукупності) з культурно-пізнавального (внутрішнього) туризму; продукту чи послуги (їх сукупності) з основної економічної діяльності за видами, що належать до креативних індустрій, затвердженими Кабінетом Міністрів України, або інституційна підтримка юридичних осіб, спрямована на забезпечення стабільної діяльності юридичних осіб та їх розвитку в умовах дії запроваджених відповідно до законодавства обмежень господарської діяльності, зумовлених запровадженням воєнного чи надзвичайного стану, з метою досягнення чітко визначених цілей у межах визначеного кошторису (бюджету) та здійснення якої вимагає вчинення в узгоджені строки дій, передбачених укладеною з Українським культурним фондом угодою.
Під терміном "грант інституційної підтримки" у цьому Законі розуміється надання на безоплатній і безповоротній основі фінансових ресурсів юридичним особам усіх форм власності сфери культури, культурно-пізнавального (внутрішнього) туризму, національного музичного продукту та фізичним особам - підприємцям, які здійснюють економічну діяльність за видами, що належать до креативних індустрій, затвердженими Кабінетом Міністрів України з метою забезпечення їх стабільної діяльності та розвитку в умовах дії обмежувальних заходів, зумовлених запровадженням воєнного чи надзвичайного стану, надзвичайної ситуації або карантину, внаслідок яких скасовуються або обмежуються масові заходи або іншим чином прямо або опосередковано обмежується діяльність у сфері культури та креативних індустрій.
{Статтю 3 доповнено частиною третьою згідно із Законом № 2481-VIII від 03.07.2018 ; в редакції Законів № 692-IX від 16.06.2020 , № 2310-IX від 19.06.2022 }
Розділ 2
УПРАВЛІННЯ УКРАЇНСЬКИМ КУЛЬТУРНИМ ФОНДОМ
Protocol.ua обладает авторскими правами на информацию, размещенную на веб - страницах данного ресурса, если не указано иное. Под информацией понимаются тексты, комментарии, статьи, фотоизображения, рисунки, ящик-шота, сканы, видео, аудио, другие материалы. При использовании материалов, размещенных на веб - страницах «Протокол» наличие гиперссылки открытого для индексации поисковыми системами на protocol.ua обязательна. Под использованием понимается копирования, адаптация, рерайтинг, модификация и тому подобное.
Полный текстПриймаємо до оплати
Copyright © 2014-2024 «Протокол». Все права защищены.