1. З метою виробництва офіційної державної статистичної інформації органи державної статистики та інші виробники офіційної статистики використовують такі джерела інформації:
1) первинні та інші дані щодо респондентів, які підлягають статистичним спостереженням;
2) адміністративні дані державних органів (крім органів державної статистики), органів місцевого самоврядування, інших юридичних осіб;
3) дані фінансової звітності підприємств, митної статистики;
4) статистична інформація міжнародних організацій та статистичних служб іноземних держав;
5) оцінки та розрахунки, здійснені на основі зазначених у цій частині даних.
2. Рішення щодо вибору джерел інформації для вироблення офіційної державної статистичної інформації приймають органи державної статистики та інші виробники офіційної статистики самостійно з урахуванням основних принципів офіційної статистики, визначених статтею 4 цього Закону.
3. Державні органи та органи місцевого самоврядування, юридичні та фізичні особи на запит центрального органу виконавчої влади з питань статистики або іншого виробника офіційної статистики надають адміністративні дані, необхідні для використання у статистичних цілях.
4. Виробники офіційної статистики мають право отримувати і збирати первинні дані, необхідні для виробництва офіційної державної статистичної інформації, від юридичних і фізичних осіб, на яких поширюється дія цього Закону. Методи збирання первинних даних визначаються виробником офіційної статистики.
5. Для забезпечення зменшення звітного навантаження на респондентів центральний орган виконавчої влади з питань статистики та інші виробники офіційної статистики мають право безоплатного доступу до всіх адміністративних даних з метою їх використання у статистичних цілях.
Розпорядники адміністративних даних безоплатно надають на запит центрального органу виконавчої влади з питань статистики або іншого виробника офіційної статистики узагальнені та індивідуальні дані, у тому числі пов’язані з ними метадані.
6. Розпорядники адміністративних даних не можуть відмовити у наданні узагальнених та індивідуальних даних, у тому числі пов’язаних з ними метаданих, посилаючись на положення про конфіденційність, крім випадків, якщо законом прямо заборонено надання і використання даних у статистичних цілях.
7. Отримані від розпорядників адміністративні дані використовуються центральним органом виконавчої влади з питань статистики та іншими виробниками офіційної статистики в статистичних цілях з метою забезпечення державних органів офіційною державною статистичною інформацією для формування та реалізації державної політики в інтересах забезпечення сталого розвитку, економічного добробуту та прав людини.
8. У разі якщо розпорядник адміністративних даних, дані якого використовуються для виробництва офіційної державної статистичної інформації, передбачає зміну складу адміністративних даних, він не пізніше ніж за два місяці повідомляє про це виробника офіційної статистики, що використовує відповідні адміністративні дані.
9. Для забезпечення автоматизованої обробки адміністративних даних, отриманих від розпорядників адміністративних даних, центральний орган виконавчої влади з питань статистики може створювати статистичні інформаційні системи отримання, накопичення, оброблення та візуалізації адміністративних даних з метою підтримки прийняття обґрунтованих управлінських рішень державними органами та органами місцевого самоврядування.
Protocol.ua обладает авторскими правами на информацию, размещенную на веб - страницах данного ресурса, если не указано иное. Под информацией понимаются тексты, комментарии, статьи, фотоизображения, рисунки, ящик-шота, сканы, видео, аудио, другие материалы. При использовании материалов, размещенных на веб - страницах «Протокол» наличие гиперссылки открытого для индексации поисковыми системами на protocol.ua обязательна. Под использованием понимается копирования, адаптация, рерайтинг, модификация и тому подобное.
Полный текстCopyright © 2014-2024 «Протокол». Все права защищены.