Главная Юридический мир ... Шаблоны Договір надання послуг прибирання (клінінгових послуг) Договір надання послуг прибирання (клінінгових пос...

Договір надання послуг прибирання (клінінгових послуг)

  • 52

    Просмотров

  • 52

    Просмотров

  • Добавить в избраное

    Існує кілька видів договорів надання послуг прибирання, кожен з яких відповідає специфічним потребам замовника. Найпоширенішим є договір на регулярне прибирання, який передбачає систематичне надання послуг згідно з встановленим графіком. Такий вид договору часто укладається для обслуговування офісів, торгових центрів або житлових комплексів. Інший вид – договір на разове прибирання, який може включати генеральне прибирання після ремонту, прибирання перед важливими подіями або сезонне прибирання. Також існують спеціалізовані договори, наприклад, на промислове прибирання або прибирання після надзвичайних ситуацій, які вимагають особливих підходів та обладнання.

    Цей документ потрібен для чіткого визначення обсягу робіт, встановлення стандартів якості послуг та регулювання фінансових аспектів співпраці. Він допомагає уникнути непорозумінь щодо періодичності прибирання, використовуваних засобів та обладнання, а також відповідальності сторін у разі пошкодження майна або неналежного виконання робіт. Крім того, договір захищає права обох сторін у разі виникнення спорів або конфліктних ситуацій.

    Вимоги до договору надання послуг прибирання включають чітке визначення предмету договору, детальний опис послуг, що надаються, та їх періодичність. Важливо також прописати вимоги до якості робіт, умови доступу до приміщень, відповідальність за збереження майна замовника. Особлива увага приділяється питанням використання миючих засобів та обладнання, особливо якщо вони надаються замовником або мають специфічні вимоги щодо екологічності чи гіпоалергенності.

    Складання договору надання послуг прибирання зазвичай ініціюється клінінговою компанією, яка має стандартну форму договору. Однак, враховуючи різноманітність об’єктів та специфічні вимоги замовників, часто відбувається процес переговорів та узгодження окремих пунктів. Сторонами в документі виступають замовник (фізична або юридична особа, яка потребує послуг прибирання) та виконавець (клінінгова компанія або індивідуальний підприємець, що надає такі послуги).

    Вимоги до оформлення договору включають письмову форму, наявність реквізитів сторін, чітке формулювання всіх істотних умов. Документ повинен бути підписаний уповноваженими представниками обох сторін. У сучасних умовах все частіше використовується електронна форма договору з застосуванням електронних підписів, що особливо актуально при співпраці з великими корпоративними клієнтами або державними установами.

    Процес складання договору надання послуг прибирання зазвичай починається з обстеження об’єкта та обговорення з замовником його потреб та очікувань. На основі цієї інформації формується проект договору, який включає стандартні умови виконавця та специфічні вимоги замовника. Важливо, щоб у договорі були чітко прописані всі аспекти співпраці, від графіку прибирання до процедури контролю якості.

    Особлива увага приділяється опису послуг, що надаються. Це може включати перелік приміщень, що підлягають прибиранню, типи поверхонь та матеріалів, специфічні вимоги до обробки окремих зон (наприклад, комп’ютерної техніки або медичного обладнання). Також важливо визначити порядок дій у нестандартних ситуаціях, наприклад, при виявленні пошкоджень або необхідності додаткового прибирання.

    У контексті українського законодавства, договір надання послуг прибирання регулюється нормами Цивільного кодексу України про надання послуг, а також спеціальними нормами про охорону праці та використання хімічних речовин. Особлива увага приділяється питанням відповідальності за якість послуг та збереження майна замовника.

    Підсумовуючи, можна сказати, що договір надання послуг прибирання є важливим документом, який забезпечує чітке розуміння обов’язків та відповідальності кожної зі сторін у процесі надання клінінгових послуг. Його грамотне складання та виконання сприяє встановленню довгострокових та взаємовигідних відносин між замовником та виконавцем, забезпечуючи високу якість послуг та чистоту приміщень.

    Приклади

    Договір надання клінінгових послуг

    м. Київ 01 липня 2024 року

    Товариство з обмеженою відповідальністю “Чистий Світ”, в особі директора Коваленко Ірини Петрівни, що діє на підставі Статуту (далі – Виконавець), з однієї сторони, та

    Товариство з обмеженою відповідальністю “Бізнес Центр”, в особі генерального директора Петренка Олексія Івановича, що діє на підставі Статуту (далі – Замовник), з іншої сторони, разом іменовані Сторони, уклали цей Договір про наступне:

      1.1. Виконавець зобов’язується надавати Замовнику клінінгові послуги (послуги з прибирання) приміщень, розташованих за адресою: м. Київ, вул. Хрещатик, 10, загальною площею 1000 кв.м, а Замовник зобов’язується прийняти та оплатити ці послуги.

      1.2. Перелік послуг включає: щоденне прибирання офісних приміщень, миття вікон раз на квартал, прибирання санітарних зон двічі на день, прибирання прилеглої території.

      1. Права та обов’язки Сторін

      2.1. Виконавець зобов’язується:

      • надавати послуги якісно та своєчасно згідно з графіком, узгодженим Сторонами;
      • використовувати власне професійне обладнання та миючі засоби;
      • забезпечити працівників уніформою та засобами індивідуального захисту;
      • дотримуватися правил техніки безпеки та санітарних норм.

      2.2. Замовник зобов’язується:

      • забезпечити доступ працівників Виконавця до приміщень;
      • своєчасно оплачувати надані послуги;
      • надавати Виконавцю необхідну інформацію для якісного виконання робіт.
      1. Вартість послуг та порядок розрахунків

      3.1. Вартість послуг за цим Договором становить 50 000 грн на місяць.

      3.2. Оплата здійснюється Замовником щомісячно, не пізніше 5 числа місяця, наступного за звітним, шляхом перерахування коштів на банківський рахунок Виконавця.

      1. Відповідальність Сторін

      4.1. У разі неналежного виконання послуг Виконавець зобов’язується усунути недоліки за власний рахунок протягом 24 годин з моменту отримання повідомлення від Замовника.

      4.2. У разі прострочення оплати Замовник сплачує пеню у розмірі 0,1% від суми заборгованості за кожен день прострочення.

      1. Строк дії Договору

      5.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та діє протягом одного року.

      5.2. Якщо за 30 днів до закінчення строку дії Договору жодна зі Сторін не заявить про його припинення, Договір вважається продовженим на той самий строк і на тих самих умовах.

      1. Форс-мажорні обставини

      6.1. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов’язань за цим Договором у разі виникнення обставин непереборної сили, які не існували під час укладання Договору та виникли поза волею Сторін.

      1. Вирішення спорів

      7.1. Усі спори, що виникають з цього Договору або пов’язані із ним, вирішуються шляхом переговорів між Сторонами. Якщо відповідний спір неможливо вирішити шляхом переговорів, він вирішується в судовому порядку за встановленою підвідомчістю та підсудністю такого спору відповідно до чинного законодавства України.

      1. Інші умови

      8.1. Цей Договір складено у двох примірниках, по одному для кожної із Сторін.

      8.2. Зміни і доповнення до цього Договору вносяться за взаємною згодою Сторін шляхом укладання додаткових угод.

      1. Реквізити та підписи Сторін

      Виконавець: Замовник: ТОВ “Чистий Світ” ТОВ “Бізнес Центр” Код ЄДРПОУ: 12345678 Код ЄДРПОУ: 87654321 Адреса: м. Київ, вул. Велика Васильківська, 100 Адреса: м. Київ, вул. Хрещатик, 10 р/р UA123456789012345678901234567 р/р UA987654321098765432109876543 в АТ “Банк”, МФО 300000 в АТ “ІнвестБанк”, МФО 400000 Тел.: +380441234567 Тел.: +380442345678

      Директор І.П. Коваленко Генеральний директор О.І. Петренко

      Цей Договір складено відповідно до вимог Цивільного кодексу України, зокрема статей 901-907, які регулюють договори про надання послуг. Також враховано положення Закону України “Про захист прав споживачів” та Закону України “Про охорону праці”. Відповідно до статті 638 Цивільного кодексу України, цей Договір вважається укладеним, коли сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору. Пункт про форс-мажорні обставини включено відповідно до статті 617 Цивільного кодексу України. Умови щодо відповідальності сторін відповідають загальним принципам договірного права, викладеним у Цивільному кодексі України.

      Договір надання клінінгових послуг

      Місто , Україна “” 2024 року

      Ми, що нижче підписалися: з однієї сторони: (ПІБ), який діє на підставі (назва документа, що підтверджує повноваження), далі – “Виконавець”, з іншої сторони: (ПІБ), який діє на підставі (назва документа, що підтверджує повноваження), далі – “Замовник”, уклали цей Договір надання клінінгових послуг (далі – “Договір”) про наступне:

      Предмет Договору 1.1. Виконавець зобов’язується надати клінінгові послуги (прибирання приміщень), а Замовник зобов’язується прийняти і оплатити ці послуги на умовах, визначених цим Договором. 1.2. Клінінгові послуги включають в себе прибирання офісних, житлових або комерційних приміщень, миття вікон, хімчистку килимів та інші послуги, узгоджені сторонами.

      Права та обов’язки сторін 2.1. Виконавець зобов’язується: 2.1.1. Надавати послуги відповідно до чинного законодавства України, зокрема, Закону України “Про захист прав споживачів”. 2.1.2. Виконувати роботи якісно і в строки, узгоджені з Замовником. 2.1.3. Використовувати безпечні для здоров’я людини і навколишнього середовища засоби. 2.2. Замовник зобов’язується: 2.2.1. Своєчасно надавати Виконавцю доступ до приміщення для проведення робіт. 2.2.2. Прийняти виконані роботи та оплатити їх в порядку та строки, визначені цим Договором.

      Вартість та порядок оплати послуг 3.1. Вартість клінінгових послуг складає гривень за одне прибирання. 3.2. Оплата здійснюється на підставі рахунків Виконавця протягом банківських днів з моменту їх отримання Замовником. 3.3. У разі прострочення оплати Замовник сплачує пеню в розмірі % від суми простроченого платежу за кожен день прострочення.

      Строки виконання робіт 4.1. Виконавець зобов’язується виконати роботи протягом календарних днів з моменту підписання цього Договору. 4.2. У разі необхідності продовження строків виконання робіт, сторони укладають відповідну додаткову угоду.

      Відповідальність сторін 5.1. У разі неналежного виконання або невиконання своїх зобов’язань сторони несуть відповідальність відповідно до чинного законодавства України. 5.2. Виконавець не несе відповідальності за недоліки робіт, які виникли з вини або за участі Замовника.

      Вирішення спорів 6.1. Усі спори, що виникають з цього Договору або у зв’язку з ним, вирішуються шляхом переговорів між сторонами. 6.2. У разі недосягнення згоди, спір передається на розгляд до компетентного суду України.

      Прикінцеві положення 7.1. Зміни та доповнення до цього Договору вносяться за взаємною згодою сторін і оформляються у письмовій формі. 7.2. Цей Договір складений у двох примірниках, по одному для кожної зі сторін, що мають однакову юридичну силу. 7.3. Усі питання, не врегульовані цим Договором, регулюються чинним законодавством України.

      Реквізити та підписи сторін:

      Виконавець:


      (ПІБ, адреса, контактні дані)

      Замовник:


      (ПІБ, адреса, контактні дані)


      (підпис Виконавця) (підпис Замовника)

      Приклад заповнення:

      Місто Київ, Україна “25” червня 2024 року

      Ми, що нижче підписалися: з однієї сторони: Іваненко Іван Іванович, який діє на підставі свідоцтва про державну реєстрацію №12345, далі – “Виконавець”, з іншої сторони: Петров Петро Петрович, який діє на підставі паспорта серії АА №123456, далі – “Замовник”, уклали цей Договір надання клінінгових послуг про наступне:

      Вартість клінінгових послуг складає 2,000 гривень за одне прибирання. Оплата здійснюється на підставі рахунків Виконавця протягом 5 банківських днів з моменту їх отримання Замовником.

      Виконавець зобов’язується виконати роботи протягом 2 календарних днів з моменту підписання цього Договору.

      Договір про надання клінінгових послуг

      Місце укладення: [Місто], Україна

      Дата укладення: [Дата]

      Цей Договір укладено між:

      • [ПІБ], [дата народження], [місце проживання], [паспортні дані], надалі іменується “Замовник”, з однієї сторони,
      • [Назва клінінгової компанії], в особі [ПІБ], [посада], [діє на підставі][документ, що підтверджує повноваження], надалі іменується “Виконавець”, з іншої сторони.

      Сторони, укладаючи цей Договір, керувалися такими нормативно-правовими актами:

      • Цивільний кодекс України;
      • Закон України “Про захист прав споживачів”;
      • Правила надання побутових послуг;
      • Інші акти чинного законодавства України.

      1. Предмет Договору

      1.1. Виконавець зобов’язується надати Замовнику комплекс клінінгових послуг з прибирання [приміщення, що прибирається], що належить Замовнику, за адресою: [адреса приміщення].

      1.2. Перелік клінінгових послуг, що надаються за цим Договором, включає:

      • [перелік послуг, наприклад: прибирання підлоги, пилосошення килимів, миття вікон, чистка санвузлів, винесення сміття тощо].

      2. Обов’язки Виконавця

      2.1. Виконавець зобов’язується:

      • Надати Замовнику комплекс клінінгових послуг відповідно до вимог Замовника та з урахуванням чинних норм і правил;
      • Використовувати при наданні послуг сертифіковані чистячі засоби та інвентар;
      • Забезпечити збереження майна Замовника під час надання послуг;
      • По завершенню прибирання здати Замовнику чисте та охайне приміщення.

      3. Обов’язки Замовника

      3.1. Замовник зобов’язується:

      • Надати Виконавцю доступ до [приміщення, що прибирається] в обумовлений час;
      • Забезпечити Виконавця необхідними комунальними послугами (водою, електроенергією);
      • Оплатити Виконавцю винагороду за надання клінінгових послуг в розмірі та в строки, визначені цим Договором.

      4. Вартість та порядок оплати послуг

      4.1. Вартість комплексу клінінгових послуг, що надаються за цим Договором, становить [сума] гривень.

      4.2. Оплата послуг здійснюється в такому порядку:

      • Замовник зобов’язується сплатити Виконавцю аванс у розмірі [сума] гривень протягом [кількість] [одиниця часу] з дати укладення цього Договору;
      • Решту суми Замовник зобов’язується сплатити Виконавцю після завершення прибирання та підписання акту прийому-здачі наданих послуг.

      5. Строк дії Договору

      5.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та діє до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором.

      5.2. Договір може бути достроково розірваний за згодою Сторін.

      5.3. Сторона має право розірвати цей Договір в односторонньому порядку, попередивши про це іншу Сторону за [кількість] [одиниця часу] до розірвання Договору.

      6. Відповідальність Сторін

      6.1. Сторони несуть відповідальність за невиконання або неналежне виконання своїх зобов’язань за цим Договором відповідно до чинного законодавства України.

      6.2. Виконавець несе відповідальність за шкоду, завдану майну Замовника під час надання послуг.

      6.3. Замовник несе відповідальність за надання Виконавцю неправдивої інформації про [приміщення, що прибирається].

      7. Вирішення спорів

      7.1. Усі спори та розбіжності, які виникають між Сторонами у зв’язку з виконанням цього Договору, вирішуються шляхом переговорів.

      7.2. У разі недосягнення згоди шляхом переговорів, спір підлягає вирішенню в порядку, визначеному чинним законодавством України.

      8. Інші положення

      8.1. Цей Договір складено в [кількість] екземплярах, по одному для кожної Сторони.

      8.2. Зміни та доповнення до цього Договору оформлюються в письмовій формі та підписуються Сторонами.

      [ПІБ] (Замовник)

      [Підпис]

      [ПІБ] (Виконавець)

      [Підпис]

      [Печатка]

      Ось шаблон Договір надання клінінгових послуг, що відповідає законодавству України:

      Договір № від

      Між (ПІБ провайдера клінінгових послуг, адреса, ІПН/ЄДРПОУ) з одного боку, та (ПІБ клієнта, адреса, ІПН/ЄДРПОУ) з іншого боку, укладений наступний договір про надання клінінгових послуг.

      1. Предмет договору

      Провайдер клінінгових послуг зобов’язується надавати клієнту клінінгові послуги з (вказати конкретні послуги,例如, прибирання, миття, дезінфекція тощо).

      1. Термін дії договору

      Договір набирає чинності з моменту підписання і діє до (вказати термін дії договору, наприклад, 1 рік, 2 роки тощо).

      1. Обов’язки провайдера клінінгових послуг

      Провайдер клінінгових послуг зобов’язується:

      • надавати клієнту клінінгові послуги на високому рівні;
      • використовувати лише високоякісні матеріали та обладнання;
      • дотримуватися вимог до безпеки та гігієни під час надання послуг;
      • інформувати клієнта про хід надання послуг та результати.
      1. Обов’язки клієнта

      Клієнт зобов’язується:

      • надавати провайдеру клінінгових послуг доступ до об’єкта, де будуть надаватися послуги;
      • сплачувати оплату за надання послуг у встановлений термін;
      • дотримуватися вимог до безпеки та гігієни під час надання послуг.
      1. Оплата за надання послуг

      Оплата за надання послуг становить (вказати суму оплати, форму оплати, термін сплати тощо).

      1. Відповідальність сторін

      Сторони не несуть відповідальності за невиконання зобов’язань у разі форс-мажорних обставин.

      1. Розв’язок спорів

      У разі виникнення спорів між сторонами вони будуть вирішуватися шляхом переговорів. Якщо сторони не можуть дійти згоди, спор буде переданий на розгляд суду України.

      1. Зміни до договору

      Зміни до договору можуть бути внесені лише за взаємною згодою сторін.

      1. Термін дії та припинення договору

      Договір може бути припинений у разі невиконання зобов’язань однією з сторін. У разі припинення договору сторони зобов’язані виконати свої зобов’язання до моменту припинення.

      1. Юридична сила договору

      Договір складений у двох екземплярах, кожна сторона отримала свій екземпляр. Договір є юридично обов’язковим для сторін з моменту підписання.

      Цей шаблон відповідає вимогам законодавства України, зокрема Закону України “Про охорону праці” та Закону України “Про захист прав споживачів”. Приклади заповнення можуть бути наступними:

      • у пункті 1: “надання клінінгових послуг з прибирання та миття приміщень”;
      • у пункті 5: “оплата за надання послуг становить 5 000 грн. на місяць і сплачується до 10-го числа кожного місяця”;
      • у пункті 7: “у разі виникнення спорів між сторонами вони будуть вирішуватися шляхом переговорів між провайдером клінінгових послуг та клієнтом протягом 14 днів. Якщо сторони не можуть дійти згоди, спор буде переданий на розгляд суду України”.

      Провайдер клінінгових послуг: Клієнт:

      Дата підписання:

      Добавить в избраное
      logo

      Юридические оговорки

      Protocol.ua обладает авторскими правами на информацию, размещенную на веб - страницах данного ресурса, если не указано иное. Под информацией понимаются тексты, комментарии, статьи, фотоизображения, рисунки, ящик-шота, сканы, видео, аудио, другие материалы. При использовании материалов, размещенных на веб - страницах «Протокол» наличие гиперссылки открытого для индексации поисковыми системами на protocol.ua обязательна. Под использованием понимается копирования, адаптация, рерайтинг, модификация и тому подобное.

      Полный текст

      Приймаємо до оплати