Главная Блог ... Новости Бронювання в Дії. Перевірки ТЦК. Військовий облік

Бронювання в Дії. Перевірки ТЦК. Військовий облік

Отключить рекламу
Бронювання в Дії. Перевірки ТЦК. Військовий облік - ae4af90449da3c11acd11c3d500c80b0.jpg
Де: м. Київ, вул. Михайлівська,1/3, готель "Козацький"

 

Коли: 27 червня 2025 року

Формат: online + offline

Детальніше на сайті

ЗМІНИ в БРОНЮВАННІ з 16.04.2025: новий порядок та правила! Нові правила розрахунку кількості військовозобов’язаних для квоти 50% з метою бронювання. Зменшення кількості військовозобов’язаних: чи потрібно самостійно анулювати бронь працівникам? Нові строки зберігання документів з військового обліку: діють з 16.04.2025 Повний пакет документів для ідеального військового обліку. Як проходять перевірки ТЦК у 2025 році: ТОП-20 питань для перевірки. ТОП-10 документів для перевірки. МОНІТОРИНГ 20к для бронювання та критичності, АНЮЛЮВАННЯ! Новий Порядок бронювання за Списками Мінекономіки з 16.04.2025 для працівників – військовозобов’язаних, яких обліковує СБУ та розвідка{C}

Лектор-консультант:

У програмі:

1. Нові правила розрахунку кількості військовозобов’язаних (для квоти 50% з метою бронювання):

ü зміни до пункту 12 Порядку бронювання з 16 квітня

ü заброньовані за іншими підприємствами більше не враховуються в чисельність на квоту для бронювання

ü мобілізовані працівник після 18.05.2024: як їх враховувати до чисельності?

ü похибки та розбіжності в розрахунку чисельності в ДІЯ: не відображаються новоприйняті, не зникають звільнені. Практичні поради виправлення похибок

2. Зменшення кількості військовозобов’язаних та зменшення квотних можливостей для заброньованих:

ü дії підприємства та чи потрібно анулювати бронь?

üякі наслідки та відповідальність, якщо бронь буде перевищувати 50% квоту

3. Новий Порядок бронювання за Списками Мінекономіки для працівниківвійськовозобов’язаних, які перебувають на військовому обліку в СБУ та розвідці.

4. Підстави для анулювання броні та випадки анулювання

5. Моніторинг критичності та бронювання: хто і як контролює дотримання 20 000 грн. Випадки анулювання критичності:

ü Бронювання працівників із зарплатою 20 000 грн: правила дотримання в повних і неповних місяцях (прийняття, звільнення, лікарняні, відпустки, бронювання наприкінці місяця, анулювання на початку місяця та інші кейси)

ü Як і хто здійснює щомісячний моніторинг зарплати заброньованих працівників. Результати моніторингу і наслідки для заброньованого і критичного підприємства: практичні поради для швидкого поновлення бронювання

ü Критичність підприємства: щомісячні обовʼязкові умови дотримання критичності - податкові борги, середня зарплата 20 000 грн по підприємству. Правила розрахунку

ü Як і хто здійснює щомісячний моніторинг на дотримання умов критичності (покроковий ланцюг передачі інформації). Результати моніторингу і наслідки для заброньованого і критичного підприємства: практичні поради для інформування заброньованих і кроки швидкого поновлення критичності

6. Нові строки зберігання документів з військового обліку: діють з 16.04.2025: що змінилось та як забезпечити зберігання документів на підприємстві

7. Повний пакет документів для ідеального військового обліку: що має підготувати підприємство та яка відповідальність за відсутність таких документів

8. Перевірки ТЦК в 2025 році щодо ведення військового обліку та бронювання:

ü Види перевірок з ТЦК та як дізнатися коли вас перевірить ТЦК в 2025 році?

ü Хто, як і коли повідомлять про початок перевірки в 2025 році?

ü ТОП-20 питань, які перевіряє ТЦК на прикладі акту перевірки 2025 року

ü ТОП-10 документів, які треба підготувати до перевірки ТЦК

ü Бронювання працівників 2024-2025: які документи готуємо

ü ВОД працівників: як перевіряє ТЦК та які ризики може отримати роботодавець

9. Найпоширеніші помилки роботодавців та штрафи за порушення від 34000 грн до 59500 грн, які вже виписано роботодавцям

Відповіді на запитання

Вартість участі в вебінарі 2500,00 грн без ПДВ

Вартість участі у семінарі 3700,00 грн. без ПДВ

Увага, місця в залі обмежено, бронювання місця в залі настає тільки після Вашої оплати

Зареєструватись та отримати додаткову інформацію можна отримати по Тел (044) 221-69-87; (067) 536-09-01

Умови участі та повний текст програми на сайті https://incon.com.ua/seminar/bronjuvannya/

 

  • 714

    Просмотров

  • 0

    Коментарии

  • 714

    Просмотров

  • 0

    Коментарии


  • Поблагодарить Отключить рекламу

    Оставьте Ваш комментарий:

    Добавить

    Другие наши сервисы:

    • Бесплатная консультация

      Получите быстрый ответ на юридический вопрос в нашем мессенджере , который поможет Вам сориентироваться в дальнейших действиях

    • ВИДЕОЗВОНОК ЮРИСТУ

      Вы видите своего юриста и консультируетесь с ним через экран, чтобы получить услугу, Вам не нужно идти к юристу в офис

    • ОБЪЯВИТЕ СОБСТВЕННЫЙ ТЕНДЕР

      На выполнение юридической услуги и получите самое выгодное предложение

    • КАТАЛОГ ЮРИСТОВ

      Поиск исполнителя для решения Вашей проблемы по фильтрам, показателям и рейтингу

    Популярные новости

    Смотреть все новости
    Смотреть все новости
    logo

    Юридические оговорки

    Protocol.ua обладает авторскими правами на информацию, размещенную на веб - страницах данного ресурса, если не указано иное. Под информацией понимаются тексты, комментарии, статьи, фотоизображения, рисунки, ящик-шота, сканы, видео, аудио, другие материалы. При использовании материалов, размещенных на веб - страницах «Протокол» наличие гиперссылки открытого для индексации поисковыми системами на protocol.ua обязательна. Под использованием понимается копирования, адаптация, рерайтинг, модификация и тому подобное.

    Полный текст

    Приймаємо до оплати