Главная Юридический мир ... События БРОНЮВАННЯ ПРАЦІВНИКІВ - зміни! Нова Постанова КМУ від 7 червня. До 100% військовозобов’язаних БЕЗ ОБМЕЖЕНЬ… Збільшено термін бронювання до 1 року. Знято вікові обмеження. Дозволено бронювати дефіцитні ВОС. БРОНЮВАННЯ ПРАЦІВНИКІВ - зміни! Нова Постанова КМУ...

БРОНЮВАННЯ ПРАЦІВНИКІВ - зміни! Нова Постанова КМУ від 7 червня. До 100% військовозобов’язаних БЕЗ ОБМЕЖЕНЬ… Збільшено термін бронювання до 1 року. Знято вікові обмеження. Дозволено бронювати дефіцитні ВОС.

12.06.2024
Просмотров : 2810
 - 93268c3aefdbdb12df57c66963d8df92.jpg
Дата события
2024-06-24
Время проведения: 11:00-13:00
Записаться на семинар
Задать вопрос автору
Стоимость участия
2350грн
Online

БРОНЮВАННЯ ПРАЦІВНИКІВ - ЗМІНИ!

Нова Постанова КМУ від 7 червня.

До 100% військовозобов’язаних БЕЗ ОБМЕЖЕНЬ… Е-БРОНЮВАННЯ.
Збільшено термін бронювання до 1 року. Знято вікові обмеження. Дозволено бронювати дефіцитні ВОС.

ЯК ЗАБРОНЮВАТИ ПРАЦІВНИКІВ, ОТРИМАТИ КРИТИЧНИЙ СТАТУС, ОФОРМИТИ ВІДСТРОЧКУ. Е-бронювання!
ЗМІНИ З БРОНЮВАННЯ від КабМіну (прийняті 7.06). До 1 року. Бронювання дефіцитних ВОС. Обмеженні по віку.
До 100% військовозобов’язаних БЕЗ ОБМЕЖЕНЬ: для кого збільшено розмір бронювання.
ЯК ОТРИМАТИ КРИТИЧНИЙ СТАТУС. Покроковий алгоритм. ПАКЕТ ДОКУМЕНТІВ.
Відбір критеріїв для статусу Критичного. Як обґрунтувати потребу Критичного. Розмір середньої зарплати.
Фінзвітність. Кому подаємо документи. Строки
отримання рішення.
ЯК ЗАБРОНЮВАТИ ПРАЦІВНИКА ЗА СПИСКОМ (постанова КМУ 76). ПАКЕТ ДОКУМЕНТІВ.
Кого бронюємо. Скільки нараховано зарплати. Як заповнити Список до бронювання (Додаток 1):
Чи потрібен ВІН, оновлені дані, звірка списків з ТЦК? Як заповнити Довідку про військовозобов’язаних (Додаток 2).
Покроковий алгоритм бронювання - як змінився після 18.05?
Отримання рішення (наказу) від Мінекономіки: дії роботодавця в ТЦК. Оформлення Витягу з наказу Мінекономіки.
Оформлення Повідомлення про бронювання військовозобов’язаного (Додаток 5). Коли відправляємо до ТЦК.
ЯК ОФОРМИТИ ВІДСТРОЧКУ В ТЦК на заброньованих працівників з 18.05. Правила від Генштабу (діють по всім ТЦК).
Е-БРОНЮВАННЯ: ГОТУЄМОСЯ! Подробиці електронного бронювання з липня. Коли відмовлять у е-бронюванні.
ЗВІТ ПРО ЗАБРОНЬОВАНИХ. Строки. Наслідки не подання / подання некоректної інформації.
КОЛИ БРОНЮВАННЯ АНУЛЮЄТЬСЯ? Дії роботодавця.
ЗАБРОНЮВАЛИ? Готуйтесь на перевірку від ТЦК: готовність №1 • ШТРАФИ ТА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ по бронюванню.

Майстер-клас з бронювання у 2024!

24 червня, вебінар

Детально: https://dku.in.ua/SA

Реєстрація: (067) 506-80-61 Viber Tg, (095) 271 45 90
Реєстрація

ДОПОВІДАЧ ТА КОНСУЛЬТАНТ:

МОЙСЕЕНКО Тетяна, Семінар Вебінар Практикум Конференція

МОЙСЕЄНКО Тетяна

Незалежний консультант з оподаткування, кадрового та військового обліку.
Фахівець з трудового права та оплати праці.

Автор численних статей з питань оплати праці та трудового законодавства.
Понад 15 років досвіду авторських семінарів-практикумів.

ПРОГРАМА:

ЯК ЗАБРОНЮВАТИ ПРАЦІВНИКІВ, ОТРИМАТИ КРИТИЧНИЙ СТАТУС, ОФОРМИТИ ВІДСТРОЧКУ НА ЗАБРОНЬОВАНИХ.
Готуємося до Електронного бронювання з липня!

1. ЗМІНИ З БРОНЮВАННЯ ВІД КАБМІНУ (прийняті 7 червня):

  • Збільшено термін бронювання до 1 року.
    З якої дати діють зміни? Чи поширюються зміни на раніше подані списки.
    Які строки дії бронювання, що видані до червня 2024?
  • Дозволено бронювати дефіцитні ВОС. Зняті обмеженні по віку для бронювання.
  • До 100% військовозобов’язаних БЕЗ ОБМЕЖЕНЬ: для кого збільшено розмір бронювання.

2. ЯК ОТРИМАТИ КРИТИЧНИЙ СТАТУС підприємству, установі, організації.
Покроковий алгоритм. Формуємо ПАКЕТ ДОКУМЕНТІВ.

  • Відбір критеріїв, які підходять для отримання статусу Критичного підприємства.
  • Розмір середньої зарплати: як правильно порахувати та як правильно оформити довідку.
  • Як обґрунтувати в листі потребу критичного статусу для підприємства.
  • Фінзвітність з квитанціями про отримання: чи впливають фінансові показники на рішення про критичність?
  • Кому подаємо документи для отримання статусу Критичного підприємства.
  • Строки отримання рішення про відповідність статусу Критичного

3. ЯК ЗАБРОНЮВАТИ ПРАЦІВНИКА ЗА СПИСКОМ (постанова КМУ 76).
Формуємо ПАКЕТ ДОКУМЕНТІВ.

  • Кого бронюємо: основне місце роботи та/чи сумісники? Неповний робочий час?
    Скільки нараховано зарплати?
  • Як заповнити Список військовозобов’язаних, які пропонуються до бронювання на період мобілізації та на воєнний час (Додаток 1):
    Чи потрібен ВІН, Оновлені дані, Звірка списків з ТЦК?
  • Як заповнити Довідку про кількість військовозобов’язаних, які працюють (Додаток 2).
    Кого включати до кількості?
  • Кому подавати пакет документів? Які строки прийняття рішення?
    Як змінився покроковий алгоритм бронювання після 18.05?
  • Отримання рішення (наказу) від Мінекономіки: дії роботодавця в ТЦК.
  • Оформлення Витягу з наказу Мінекономіки про бронювання військовозобов’язаного (Додаток 3)
  • Оформлення Повідомлення про бронювання військовозобов’язаного (Додаток 5).
    Коли відправляємо до ТЦК за місцем обліку працівника?

4. ЯК ОФОРМИТИ РОБОТОДАВЦЮ ВІДСТРОЧКУ В ТЦК на заброньованих працівників з 18.05:

  • Правила від Генштабу (діють по всім ТЦК).

5. Е-БРОНЮВАННЯ: ГОТУЄМОСЯ! Подробиці електронного бронювання з липня.

  • Коли відмовлять у е-бронюванні: попередити кейси, щоб отримати бронювання

6. ПОДАЄМО ЗВІТ ПРО ЧИСЕЛЬНІСТЬ ВІЙСЬКОВОЗОБОВ’ЯЗАНИХ, ЯКІ ЗАБРОНЬОВАНІ:

  • Строки подання. Наслідки не подання та подання некоректної інформації

7. КОЛИ БРОНЮВАННЯ АНУЛЮЄТЬСЯ?

  • Дії роботодавця

8. ЗАБРОНЮВАЛИ?

  • Готуйтесь на перевірку від ТЦК: готовність №1

9. БРОНЮВАННЯ - ШТРАФИ ТА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ: чим багаті?
10. ВІДПОВІДІ НА ЗАПИТАННЯ.

Кількість місць на вебінарі обмежена!

Вартість участі

Рахунок без ПДВ:

Вебінар on-line: 2350 грн. (без ПДВ).

Рахунок з ПДВ:

Вебінар on-line: 2700 грн. (в т.ч. ПДВ 450 грн. 00 коп.).

Знижки

Знижки за 2-х учасників - 5%; за 3-х та більше - 10%!

До вартості входить:

Участь у вебінарі on-line:

  • 2 години навчання та консультацій.
  • Відповіді на запитання, що Вас цікавлять (в т.ч. індивідуальні).
  • Інтерактивна участь. Можливість поставити запитання в чаті.
    Відео-спілкування (за наявності у Вас мікрофона та камери).
  • ДОБІРКИ МАТЕРІАЛІВ (презентації та нормативні документи).
  • Зразки документів по військовому обліку на підприємстві.
  • ВІДЕОЗАПИС. Доступ для перегляду вебінару на 5-7 днів.

Вебінар on-line:

  • Економія часу та коштів на дорогу, проживання, харчування.
  • Відповіді на питання без відриву від роботи.
    Можна отримати інформацію в зручному місці без поспіху.
  • Презентації, документи та матеріали доступні для завантаження.

Реєстрація та більш детальні інформація:
Київстар (067) 506 80 61 Viber Telegram, МТС (095) 271 45 90, +38 (044) 231-41-10
www.dku.in.ua
або DK@dku.in.ua

Реєстрація

2810
Просмотров
0
Коментарии

Оставьте Ваш комментарий:

Добавить
logo

Юридические оговорки

Protocol.ua обладает авторскими правами на информацию, размещенную на веб - страницах данного ресурса, если не указано иное. Под информацией понимаются тексты, комментарии, статьи, фотоизображения, рисунки, ящик-шота, сканы, видео, аудио, другие материалы. При использовании материалов, размещенных на веб - страницах «Протокол» наличие гиперссылки открытого для индексации поисковыми системами на protocol.ua обязательна. Под использованием понимается копирования, адаптация, рерайтинг, модификация и тому подобное.

Полный текст